abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46686583
Ik krijg de vaseline niet vergoed. De hormoonzalf natuurlijk weer wel.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_46687457
ik kreeg de vaseline de eerste keer wel vergoed, want op recept. misschien moet ik maar eens voor een herhaalrecept bellen want die tubes gaan er wel snel doorheen zo. ze kosten een euro of 4.
pi_46687477
Dat is wel een goed idee Bix, want ik heb inmiddels 2 kinderen die ermee gesmeerd moeten worden. Het gaat best hard
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_46688030
quote:
Op maandag 26 februari 2007 06:41 schreef Belana het volgende:
ik ga ook maar eens naar de huisarts voor die zalf, scheelt wel een hoop geld denk ik. dat krijg je dan toch vergoedt?
Als het vrij verkrijgbaar is krijg je het ook niet vergoed als het op recept gaat.
pi_46689220
die cetomagrogol vaseline dus wel...
hier ook op recept en dan wordt het vergoed... terwijl het ook vrij verkrijgbaar is bij de apotheek als je er om vraagt.

Gewoon vragen bij de huisarts genoeg vaseline soorten die vergoed worden. Scheelt hoop geld als je het dagelijks gebruikt voor meerdere personen.
pi_46751824
In navolging van zijn papa was Randy vannacht ziek! Hoewel, ziek, hij moest steeds overgeven ('uitpugen') maar voor de rest vond hij het wel reuze gezellig zo samen met mama de halve nacht! Heb vanaf middernacht tot 2.00 het bed maar liefst 5 keer moeten verschonen! En elke keer als ik op de gang nieuw beddengoed ging halen, sjokte er een druk kletsend slaapzakkie achter me aan! ("Nennie tiek he mama?, Nennie uitpugen, bah, is pies, mama moet even sjoonmaken, geeft niet he mama?" ) Toen papa na de 3e keer ook even kwam kijken en vroeg of het goed ging, hoorde ik hem zeggen: "Joah... mama komt zo weer bij jou kijken!" (ik, mij en jou zijn nog moeilijke begrippen!) Dat had meneer dus goed onthouden!
Vandaag voelde ik mezelf zwaaaaaarbelabberd. Dat was toch wat minder leuk met een opgeknapte peuter en een baby in huis, terwijl papa moest overwerken! Was dolblij toen ze vanmiddag in bed lagen en ik een beetje bij kon tanken (ook in bed dus!)
  dinsdag 27 februari 2007 @ 22:38:53 #32
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46752713
Ik zie hem zo achter je aan sjouwen, Mammietje
Sorry dat ik lach, maar dat geklets is zo herkenbaar. Ik hoop dat het leed vannacht geleden is voor jullie en dat je lekker kunt slapen (ik heb overigens geen 5 verschoningen paraat , na 2x zit ik al met mijn handen in het haar)
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_46753319
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:38 schreef livelink het volgende:
Ik zie hem zo achter je aan sjouwen, Mammietje
Sorry dat ik lach, maar dat geklets is zo herkenbaar. Ik hoop dat het leed vannacht geleden is voor jullie en dat je lekker kunt slapen (ik heb overigens geen 5 verschoningen paraat , na 2x zit ik al met mijn handen in het haar)
Het WAS ook erg grappig Livelink!
Ik had die verschoningen overigens ook niet paraat, nieuwe erbij staan ineens hoger op het prioriteitenlijstje! Maar een grote badhandoek biedt uitkomst! (Met een anker erop: "Wat is dat nou?" Dat is een anker, daar kan je een boot mee vastleggen. "Ow, Nennie hep PietPiraatbed, dat is wel leuk he mama?")
  dinsdag 27 februari 2007 @ 22:53:38 #34
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46753494
Heerlijk, overal het leuke van inzien En ik voelde me al een slechte huisvrouw, maar gelukkig....ik heb ook mijn toevlucht wel eens moeten nemen tot handdoeken en wiegedekentjes en zo. En als er eentje ziek dreigt te worden, dan zorg ik dat de wasmachine 's avonds leeg is en klaar voor gebruik.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 1 maart 2007 @ 12:54:42 #35
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46803612
Morgen is Maria 2.5 jaar oud. Dat gaan we vieren door haar spenen ritueel te verbranden weg te doen, op de bus naar een ander kindje. Maar hebben de ervaren moeders-met-kinderen-die-al-zonder-speen-kunnen nog tips hoe het verder aan te pakken? Na 1 nacht een cadeautje? Na 2 of 3 "pas"?
En gaan ze echt hartverscheurend huilen?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 1 maart 2007 @ 14:38:26 #36
24188 Belana
kloon van belana
pi_46807473
bij Leon van dutchie is het vrij makkelijk gegaan sugar. ze hadden hem wel voorbereid en hij zou geloof ik een cadeautje krijgen ja (na 1 nacht al)

bij ons daareentegen wil het nog helemaal niet. maar dat komt omdat ik het hartverscheurende gehuil niet aan kan
stormy waters...
sailin'
  donderdag 1 maart 2007 @ 14:42:56 #37
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_46807611
Hier was het ook drama, en dat kon ik ook niet aan
Maar we moeten haar nog eens goed gaan voorbereiden, denk ik. Misschien als ze wat ouder is en je ook wat makkelijker afspraken kan maken.

Succes morgen!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  donderdag 1 maart 2007 @ 14:43:42 #38
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46807635
Waarom wil je haar per se van de speen afhebben, Sugar? Slist ze erg? Staan haar tandjes verkeerd?
Anders zou ik zeggen, wacht een tijdje tot je het kunt uitleggen en laat haar tot die tijd d'r speen in bed houden.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:07:18 #39
24188 Belana
kloon van belana
pi_46808357
ik zou er ook nog niet zo'n haast mee hebben hoor. ik zie het nu maar net als met zindelijk worden, het komt vanzelf.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 1 maart 2007 @ 16:11:19 #40
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46810929
Nou, ik wil het wel echt niet meer. Ik heb het idee dat haar tanden "rond" gaan staan en uitleggen kan ook nu al echt. Dat doen we ook. Ik hoop gewoon maar dat het heel erg meevalt dan.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 1 maart 2007 @ 16:20:34 #41
144006 chacama
Ondernemend!
pi_46811272
Fleur zegt heel eerlijk:"ik wil wel zonder speen slapen, maar ik durf het nog niet." Ze is er dus wel heel erg mee bezig en ik verwacht dat het binnenkort (binnen nu en een half jaar) wel gaat gebeuren.

succes sugar!
  donderdag 1 maart 2007 @ 18:18:42 #42
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46815264
misschien spuit elf reactie, maar voel je jezelf stabiel genoeg dat je denkt het aan te kunnen mocht ze boos/verdrieitg e.d. zijn?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 1 maart 2007 @ 19:20:35 #43
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_46817312
Stickers plakken? Dat mocht Jolie laatst voor iedere nacht dat ze een pleister om d'r vinger had laten zitten. Ze had tot een ontsteking aan toe aan d'r nagelriem gepulkt. Jolie vond het leuk om iedere ochtend een stickertje van het vel te mogen halen en op een kaartje naast d'r bed mocht plakken. Ben je in ieder geval niet al 'een cadeautje' kwijt voor het geval dat het na twee nachten niet meer gaat ofzo. Succes.
  donderdag 1 maart 2007 @ 19:33:07 #44
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_46817800
Jolietje is trouwens wel echt zindelijk aan het worden. Alleen wil ze geen onderbroeken meer aan. Begin van de week zei ze bij het opstaan ineens 'zou ik maar weer jouw kleine Jolie zijn' Ze heeft nu dus een luier om en een romper aan maar gaat wel op de wc of op een potje plassen. Zal wel een keer komen.

En ik wil even vertellen dat ze zo fijn kan spelen. Vandaag heeft ze zich verkleed als vogel. Vleugeltjes en vogelriem om. D'r jasje andersom aangetrokken voor 'gjote vleugels'

Ik dacht overigens dat ik er goed aan zou doen als ik d'r wat meer zou vertrouwen. Ik neem haar nog altijd mee naar beneden als ik even naar de wc ga, ik laat haar nooit alleen in de woonkamer. Vandaag twee keer eventjes alleen gelaten toen ik wat ging pakken. Beide keren hoogstens twee minuten. De eerste keer stond ze nog vol spanning en trotsheid voor het traphek te wachten. De tweede keer heeft ze de appelschillen uit de prullenbak opgegeten. Dat doen we voorlopig dus nog maar niet.
pi_46819502
Hehehe Jolie, wat leuk dat ze zo fantasierijk is met spelen
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:12:41 #46
24188 Belana
kloon van belana
pi_46821861
hier een ziekig knulletje. alleen lijkt het alleen 's avonds te zijn. overdag gaat het wel, nu huilt ie weer iedere keer. toch wel last van zijn keel. nou ja, we moeten er doorheen. hoop dat ie zich morgen weer beter voelt.

Jolie, wat kan je lief spelen en luchtbel, nog maar even wachten dan weer idd met alleen laten
stormy waters...
sailin'
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:22:13 #47
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_46822230
Het is idd een kwestie van uitproberen, dat alleen laten. Freek kan dat eigenlijk pas sinds kort (bijna 5 notabene ), Peuter kan het al best een poosje, die vreet gewoon niets uit (afkloppen!!! ).
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_46822499
had ze zo'n honger?
Lief met die vleugels

Myrthe is ook steeds met fantasie- en verkleedspelletjes bezig. Verkleedt zich, speelt prinses (ik ben de hofhouding) of rent het huis rond met Dora, Diego en Boots in haar kielzog.
Pas deden we 'ik zie, ik zie wat jij niet ziet.. en de kleur is: roze!' Ze had een roze trui aan, roze sokken, en er lag een roze doek bij Juliette. Maar ze rende naar de gang om een rol roze behang te halen want die konden we allebei niet zien . volgende keer eerst de spelregels uitleggen dus
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:44:45 #49
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46826180
Nooit geweten dat die peuterziekte over zo'n afstand besmettelijk kon zijn Belana! Beterschap voor Liam!
Hier dus ook ziekig. Ze werd vanavond wakker, trillend van de koorts. Kon alleen nog maar huilen en zo'n beetje alles deed 'r zeer

en poemojn, moet jij ook steeds 'asjeblieft prinses' zeggen?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_46830261
Ja, ze is dan niet meer aanspreekbaar met iets als 'Myrthe'
Wat een kuren hè en op de peuterspeelzaal doen ze er vrolijk aan mee en worden de meisjes als prinses geschminckt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')