quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:34 schreef jessie het volgende:
Livelink heb je foto's?
Spannend hoor.
Hier zouden ze nu niet meer zonder elkaar willen slapen. Ook al is het vaak genoeg ruzie in de tent. Ze slapen nu zelfs met de bedjes tegen elkaar aan. Net als papa en mamaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen zit er bij hun dan wel een randje tussen zodat ze niet naar elkaar kunnen rollen. Jans houd Bo nogal eens wakker. Maar als ik dan zeg zal ik Jans dr bedje naar de muur schuiven dan wil ze dat toch niet.
En die bijdehandte opmerkingenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van de week gingen we fietsen, was nog heel stil op straat.
Jans zit achterop, kijkt wat om zeg heen en zegt met zo'n wijsneuserig stemmetje. "Goh, lekker rustig nog he".
Luchtbel hoe gaat het met Jolie nu snachts zonder luier?
Ezra slaapt dus nog steeds bij ons op de kamer omdat we geen ruimte hebben en dat gaat op zich best goed, maar een priveleven heb je niet meer. Ik ben zo bang dat de 1 de ander gaat wakker houden als ze op 1 kamer liggen, dat houdt me tegen. kwestie van proberen natuurlijk, maarja...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:28 schreef livelink het volgende:
We hadden Job's ledikant bij Katja op de kamer gezet, maar binnen de kortste keren kroop Job bij Katja in bed en ze liggen nu elke nacht samen in het grote bed van Katja. Beiden slapen daardoor beter, dus ik ben eigenlijk ook alleen maar positief over het samen slapen.
jup, dat werkt nietquote:Op zondag 25 februari 2007 15:26 schreef Githa het volgende:
Martineke, wat gezellig heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Als Jordy zo'n bui heeft in de supermarkt, ga ik eigenlijk niet eens meer zo'n eind mee in zijn gedrag. Ik kap het vrijwel direct af ( bijv. de keuze lopen of het karretje) en ik moet zeggen dat ik daar ( meestalJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) toch wel baad bij heb, als hij merkt dat hij zo gekaderd wordt.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop