quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:52 schreef avonne het volgende:
Wat kijkt Brian moeilijk? Staat ie op zijn pillen te wachten?
Niet alle moslims hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:51 schreef BBW het volgende:
De enige die je agressief krijgt met provocatie zijn die moslims, die gaan altijd meteen in de aanval als je zegt dat hun geloof niet waar is.
Je kan nog zo gelijk hebben, en op zich heeft Huub een goed punt aangezwengeld, maar wat altijd en overal geldt:quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:49 schreef Suikeroom het volgende:
die andere mensen zijn daar zo kortzichtig
En dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben van mening dat je niet je mening voor je moet houden, omdat je bang bent voor evt repercussies.
Maar Erik wilde daar ook geen discussie over. Die deelde mee ik ben de diva en er is er maar plek voor 1.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:51 schreef jacqjacq het volgende:
natasia voelt zich weer persoonlijk aangevallen met haar opmerking: je zult ons wel dom vinden........
maar dat slaat eerlijk gezegd nergens op.
wat ik vreemd vind is dat eric vind dat het zwak is door provocatie een discussie aan te gaan.
Provoceerde eric dan ook niet toen hij tegen natasia zei: ik ben de diva in dit huis ?
Niet alleen Eric is een bangerd. Aan alle reacties van de bewoners, behalve die van Sylvia, kon je merken dat ze niet echt mee willen gaan in de discussie of Huub zijn argumenten willen aanpakken, juist omdat ze bang zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is ook zo.
Maar dan moet huub er geen eens aan beginnen.
hij kan beter gaan rellen op een andere manier.
En die eric is een bangerd.
Het is de toon die de muziek zet?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je kan nog zo gelijk hebben, en op zich heeft Huub een goed punt aangezwengeld, maar wat altijd en overal geldt:
c'est le ton qui fait la musique.
En ik vind dat provoceren a la Theo van Gogh, zoals Huub nu een beetje probeert te doen, erg lomp en getuigen van weinig sociale intelligentie.
In dat opzicht heeft Eric dan wel weer gelijk.
Ach, zolang Huub beweert dat Ayan een overtuigd moslima isquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je kan nog zo gelijk hebben, en op zich heeft Huub een goed punt aangezwengeld, maar wat altijd en overal geldt:
c'est le ton qui fait la musique.
En ik vind dat provoceren a la Theo van Gogh, zoals Huub nu een beetje probeert te doen, erg lomp en getuigen van weinig sociale intelligentie.
In dat opzicht heeft Eric dan wel weer gelijk.
Brian stond al op de uitkijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Niet alleen Eric is een bangerd. Aan alle reacties van de bewoners, behalve die van Sylvia, kon je merken dat ze niet echt mee willen gaan in de discussie of Huub zijn argumenten willen aanpakken, juist omdat ze bang zijn.
De discussie kwam helaas niet op gang, omdat men zich te veel stoorde aan de manier waarop hij gestart werd. Ook doordat het een beladen ondewerp is waardoor men zich niet durfde uit te spreken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:55 schreef Ecila111 het volgende:
Huub mist iemand aan wie hij zich kan wagen. Hij blijft demonstratief aan tafel zitten en baalt volgens mij dat iedereen weer begint aan de orde van de dag.
syl gaat standaard geen discussie aan, die zegt achteraf dat ze het er niet mee eens was.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Niet alleen Eric is een bangerd. Aan alle reacties van de bewoners, behalve die van Sylvia, kon je merken dat ze niet echt mee willen gaan in de discussie of Huub zijn argumenten willen aanpakken, juist omdat ze bang zijn.
Het is gewoon een stelletje slapjanussen en slapjannetten.....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:55 schreef Ecila111 het volgende:
Huub mist iemand aan wie hij zich kan wagen. Hij blijft demonstratief aan tafel zitten en baalt volgens mij dat iedereen weer begint aan de orde van de dag.
Ik meen dat de anderen meenden (ja, lastige verwoorden) dat je wel moet weten waar je over praat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja hij zal zich toch moeten aanpassen aan de tokkie stijl.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:55 schreef Ecila111 het volgende:
Maar hopen op nieuwe bewoners die een gesprek niet uit de weg gaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja hij zal zich toch moeten aanpassen aan de tokkie stijl.
Anders gaat hij het niet redden.
Ja, als je je stoort aan een eerdere discussie of argument moet je dat eerst uitspreken. Je kunt anders geen volwaardige gesprekspartner zijn en je inleven of uitspreken over een bepaald onderwerp.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:58 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik meen dat de anderen meenden (ja, lastige verwoorden) dat je wel moet weten waar je over praat.
Als je niets of weinig van het moslimgeloof weet heb je er ook weinig over te discussieren.
Eric werd trouwens volgens mij vooral ontstemd door Huubs mening dat een homostel geen goede ouders kunnen zijn.
Dat is nogal wat. Daarmee zeg je dat homo's geen volwaardige mensen zijn, maar dat er iets mist aan hun
In DGK-taal: je kan nog zo'n fantastisch nummer schrijven, maar als je het door Brainless laat uitvoeren klinkt het gewoon zonder meer kut.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is de toon die de muziek zet?
Als Huub zonder provoceren wilde discussieren zouden de huidige bewoners ook wel met hem willen discussieren, op Amanda en Brian na dan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:02 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Maar hopen op nieuwe bewoners die een gesprek niet uit de weg gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |