Ja en? Gewoon elke dag Natasia eraan herrineren dat ze een man en kinderen thuis heeft en dan gewoon keihard. Want dat is nu veel te soft. Moet wel bijna geregisseerrd zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:53 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ja, het had veel effect op de relatie amanda-brian, maar niet op natas-brian. die zijn een nog hechtere eenheid geworden.
Hij gaat haar letterlijk wegtrekken als ze naar alcohol grijptquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:57 schreef jakees het volgende:
Kunnen ze hannibal daar niet ff de sportschool insturen?/
Loverboy let wel op delletje...
Ik lees jouw post en even later zegt Brian hier ook die tekst!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:58 schreef ruby het volgende:
Nee zeggen tegen alcohol ofzo....als het je aangeboden wordt. Aldus Brian.
Was dat een hint, mafkees?
dat is haar enige zwakke punt waarmee je haar echt raakt. ik kan me ook voorstellen dat ze fysiek geweld gaat gebruiken als hier teveel of te diep op door wordt gegaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja en? Gewoon elke dag Natasia eraan herrineren dat ze een man en kinderen thuis heeft en dan gewoon keihard. Want dat is nu veel te soft. Moet wel bijna geregisseerrd zijn.
weet ie toch nog niet....?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:59 schreef Marrije het volgende:
Wat zei Brian er eigenlijk van dat Erik zich heeft zitten trekken waar zij bij was?
Ikke ook niet ..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:59 schreef petraa het volgende:
Brainles snapt het ook niet
vanavond bonken?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:00 schreef happyme28 het volgende:
Gelukkig ook weer een normale stream. Jammer dat Amanda toch weer gewoon alles geloofd waar Brian haar mee indoctrineert. 'Dat weet ik wel schatje, het ligt niet aan jouw schatje' hoor ik Ámanda al weer zeggen.. zucht.
Misschien moet je deze ff checken: http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:59 schreef demins het volgende:
[..]
Ik lees jouw post en even later zegt Brian hier ook die tekst!![]()
Ah dat zal het zijn, ik vroeg me al af waarom dat niet telkens als verwijt terug kwam uit Brians mond.quote:
Ik ben tegen fysiek geweld...maar als ze dagen in bed zou liggen janken en wegkwijnen heb ik daar geen enkele moeite mee. Ze zal het toch ooit wel eens snappen? Of is dat ijdele hoop?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:59 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
dat is haar enige zwakke punt waarmee je haar echt raakt. ik kan me ook voorstellen dat ze fysiek geweld gaat gebruiken als hier teveel of te diep op door wordt gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |