abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46715891
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:52 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ja denk dus eerder voor jou.
alweer iemand die NIET verder kijkt dan zn neus langer is.

haar neus dan altijd nog, hè

wonderlijk dat je je zo opwindt
doe je dat altijd?
zo boos worden op mensen op internet, die maar een beetje lopen te plagen?

grappig wel
ga door

scouts zijn suf, scouting is eng
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 26 februari 2007 @ 22:58:31 #202
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_46715958
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:52 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ja denk dus eerder voor jou.
alweer iemand die NIET verder kijkt dan zn neus langer is.
Beschuldigde je gedeeltelijk mij in die schreeuwpost ?
joyridin' with police cars
pi_46716844
Er zijn inderdaad een paar goede punten genoemd in de laatste 4 pagina's.

Zoals dat dit topic nu een bash topic is geworden richting de scouting en iedereen die daar ook maar een beetje mee te maken heeft, of er positief over denkt.

Pedofielen heb je op alle plekken van de samenleving, school, bibliotheek, voetbal vereniging, turn vereniging, scouting, kantoor, opvangcentra voor kinderen, noem het maar op.

Echter een feit is wel, dat kinderen die op de scouting gaan, geen opleiding volgen tot crimineel gedrag, altijd netjes tegenover andere mensen moeten zijn, nrmen en waarden meekrijgen en ga zo maar door.
Iets dat bij een heleboel mensen die niet bij de scouting geweest zijn heel ver te zoeken zijn.

In hoeverre dit topic vanaf het begin echt serieus bedoeld was, weet ik niet, al wil ik wel zeggen, als dat meisje 17 is en jij bent 21, het meisje een zeer kinderlijke opmerking heeft gemaakt richting jou.
Ze heeft je voor het blok gezet, omdat iemand of meerdere mensen in haar omgeving haar geziekt hebben, omdat ze verliefd is op iemand die bij de scouting zit.
In dat geval laat ze zich enorm sturen door derden, wat niet echt volwassen is, in mijn opinie.

Daarnaast zou ik je wel willen adviseren, mocht je echt verliefd zijn op dat meisje, om haar wat vaker te zien, minder laat op de scouting te blijven hangen en eens lekker met haar op stap te gaan, op een zaterdag avond.

En richting de mods wil ik zeggen, dat het verplaatsen naar ONZIN VOOR JE LEVEN van dit topic een verkeerde zet is geweest.
Dat heeft namelijk aangezet tot nog meer bashen van de scouting en TS.

En ja, ik weet het, ik heb destijds met mijn vrienden meerdendeel van het eten opgegeten, om ons eigen eten wat uit te sparen, en het vlot van de kids van de scouting enigzins in bezit genomen, zodat we vanaf dat vlot konden vissen.
En dat wij er met een aantal van hun meiden vandoor zijn gegaan, die weer een stap verder gingen in hun persoonlijke ontwikkeling, om het zo maar te noemen.
Maar ja, wat wil je, ik was toen 15 of 16 jaar, dacht alleen maar met mijn pik en moest 6 weken vakantie zien vol te maken.

De rest van de punten die zijn genoemd zijn alleen maar bedoelt om TS en de zijne in de zeik te zetten, terwijl de meeste mensen hier nog nooit iets aan survival of iets dergelijks heeft gedaan.
Iets wat ze bij de scouting wel leren.
(En nee, een paar dagen in de Ardenen is niet hetzelfde als wat ik bedoel met survival.)
pi_46717524
het bashen van de scouting

een docudrama in vier delen.
pi_46718136
[insert Jambers stem]

Overdag is zij een gewone vrouw, net als vele anderen, maar 's avonds houdt ze zich bezig met het bashen van scouts, waar ze momenteel een docudrama over aan het maken is.
Zij maakt nu een docudrama in 4 delen", onder de naam "Het baschen van de scouting."

[/insert Jambers stem]

Jammer dat ik hier mijn Jambers imitatie niet kan laten horen.
pi_46718354
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:57 schreef Roomsoesje het volgende:
Kiezen tussen je vriendin en kleine kindertjes. Moeilijk, moeilijk
  dinsdag 27 februari 2007 @ 00:02:22 #207
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_46718664
scouting
.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 00:03:21 #208
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_46718699
heb je eigenlijk sex bij de scouting??

of is levend stratego toffer?

.
pi_46718712
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:02 schreef Stommie het volgende:
scouting
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:44 schreef Crazy-M het volgende:
Beelzebub85. Stommie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En jij moet een leven gaan zoeken.

het staat hier in onzin en dat vind ik zeer zwak van de admins. Dit is vooral gedaan omdat een stelletje imbecielen zoals jij niet ff fucking verder kijken dan hun achterlijke kut klein wereldje.

Ben je vergeten sosm wat de scouting nog meer doet ????
Zal ik even een paar dingen opnoemen misschien om jouw kut hersens ff wat beters in te stampen?
Even 2 dingen uit de geschiedenis en heden
- Tijdens 2de wereldoorlog, wie hielpen toen mensen in onderduiken en vochten in het verzet? Wat werd er verboden door Hitler? Inderdaad: SCOUTING.
- Wie zie je elk jaar bij de dooden herdenking, wie zag je bij de begrafenis van prins bernhard? INDERDAAD. OOK SCOUTS.

Heb je in godsnaam ooit verdiept in scouting trouwens? Denk het niet. Want zo weet je dat je naast de knopen, blokhutten en wat dan nog jij als standaard ziet veel meer zit. Ooit nagedacht aan de kinderen die een toffe tijd hebben bij de scouting? Ouders die ONS (de leiding) complimenteren omdat wij hun kind helpen in de ONTWIKKELING. Hun kind leren om te gaan met verschillende culturen, samen spelen. Zorgen dat ze accepteren om met verdriet en verlies om te gaan.

Als buitenstaander vind je het stom klinken, maar ik zal zeggen, draai een HALF jaar mee, en je weet gelijk wat scouting is. Ga je in godsnaam is verdiepen in het fenomeen scouting in plaats van zo zwak heen en weer argumenteren.

over pedofolie en homos en heel die andere kut zooi erover. (niet gericht aan Beelzebub85 maar aan die andere homo die erover begon)
Inderdaad, bij scouting komt pedofolie voor. Maar niet meer dan bij:
Kindervakantiewerk, internet, Basisscholen, Scholen in algemeen, en wie weet waar nog meer. Wie zegt ons dat jij bijvoorbeeld GEEN pedofiel bent? Oftewel, get your facts fucking straight voor ermee te gooien. Wie zegt jou dat jouw baas niet in de pedofolie zit????

Daarnaast nog over homos en aftrekken en die flauwekul.
So what als er homos bijzitten? Homos kom je overal tegen. Misschien zelfs ook binnen jullie bedrijf. Is het dan ook gelijk alleen voor Homos? Aftrekken in een blokhut??? Nu ja als jij met bewijzen kunt komen ... Denk het niet zoals altijd.

En ja, denk dat je door hebt dat ik een scoutingleider ben. En ik moet zeggen: Ik ben er trots op als ik zie dat de kinderen een geweldige ochtend hebben. Mede dankzij mij. Dat ik ze nog dingen bij kan leren. Kind van 6 die niet weet hoe hij een rebus moet maken als dit toevallig in programma zit, en dat wordt opgehaald door zn moeder en het eerste wat hij zegt is: MAMA, ik kan voortaan rebussen ontcijferen. DAT geeft je een goed gevoel.

En Senseo_, voor normale advies mag je mij best een PM sturen. Maar ik zal je vriendin dumpen. Zijn veel vrouwen die het juist wel leuk vinden.

En ook bij scouting zelf zitten heel veel leuke en knappe meiden.

dus aan iedereen die tegen scouting is:
Wat doen jullie als jullie de ware tegenkomen en die blijkt bij scouting te zitten?????

En naar de admin die dit naar onzin heeft getrapt:
Dankje wel voor het meehelpen voor het bashen van scouting. Dit had een serieus en goed topic kunnen worden. Maar mods zoals jou, die verneuken het. Zeker zelf ook nooit iets met scouting gedaan?
pi_46718856
Er zitten een hoop vreemde mensen bij, dat heb ik ondertussen wel gezien , maar ze hebben wel hun hart op de goede plek, stuk voor stuk

Scouts
pi_46718927
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:09 schreef Maisnon het volgende:
Er zitten een hoop vreemde mensen bij, dat heb ik ondertussen wel gezien , maar ze hebben wel hun hart op de goede plek, stuk voor stuk

Scouts
ja, onder scouts vind je geen naarlingen, geen onsympathieken, geen vervelende mensen, geen leugenaars, geen bedriegers, geen pestkoppen , nee , stuk voor stuk, goed tot op het bot, allemaal!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 00:12:23 #212
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_46718929
de begrafenis van Bernard

ik ben pedofiel

ik heb bij scouting gezeten op de basisschool

ik heb levend stratego gedaan, tikkertje, touwen knopen, broodjes gebakken op het kampvuur en gekookt...

en ik hoorde bij de esta's....lekker puh
.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 00:13:25 #213
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_46718948
ONZ
.
pi_46719134
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:12 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, onder scouts vind je geen naarlingen, geen onsympathieken, geen vervelende mensen, geen leugenaars, geen bedriegers, geen pestkoppen , nee , stuk voor stuk, goed tot op het bot, allemaal!
Niet veel nee, vooral niet onder de leiding, voor zover ik daar iets van mee heb gekregen.
pi_46719193
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:22 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Niet veel nee, vooral niet onder de leiding, voor zover ik daar iets van mee heb gekregen.
omg

nee, dan zal dat idd zo zijn.

the purest of all god's creatures, the scouts!
pi_46719233
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:24 schreef milagro het volgende:

[..]

omg

nee, dan zal dat idd zo zijn.

the purest of all god's creatures, the scouts!
Dat zeg ik toch nergens dat ze dat allemaal zijn maar de stuk of 8 die ik ken wel.
pi_46719241
Maar ga maar lekker verder met scouts bashen hoor, als je daar vrolijk van wordt

EDIT: Nu ik dit topic zo doorlees, wordt je er inderdaad vrolijk van dan laat ook maar
  dinsdag 27 februari 2007 @ 00:28:17 #218
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_46719248
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:27 schreef Maisnon het volgende:
Maar ga maar lekker verder met scouts bashen hoor, als je daar vrolijk van wordt
af en toe, zo voor het slapen gaan
.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 00:29:39 #219
104871 remlof
Europees federalist
pi_46719276
Toch heb ik liever m'n vriendin in m'n bed dan een peleton scouts
pi_46719288
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:26 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch nergens dat ze dat allemaal zijn maar de stuk of 8 die ik ken wel.
nou, die nuancering bracht je net niet aan, hoor

had dan gezegd "stuk voor stuk, alle 8 "

dat was nog hilarischer geweest namelijk
  dinsdag 27 februari 2007 @ 00:30:37 #221
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_46719298
Tsja, het is een kwestie van geaardheid...
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 00:36:33 #222
169877 TyPmi3p
Typen kan ik als de beste
pi_46719421
ach wij hebben ook van die scouts achter ons zitten(dan heb je verdomme een villa en woon je nog in de buurt van paupers ) en dan is het ook altijd 'dopdopdop wij zijn top heeeeyyy'. En allemaal van die ultra gezellige spelletjes. bah om misselijk van te worden geef mij dan maar een kroeg achter in me tuin
Bagger zit in je broek, niet op een forum
pi_46719451
wat dan wel weer irritant is, is dat ze altijd alles van hout en touw maken en dat dat er ook altijd bij vermeld moet worden
pi_46719669

Stan: You were right, Dad. Scouts is awesome!
Kenny:
Stan: We told ghost stories, a-and learned how to make a tornado in a glass bottle!
Cartman: Yeah, and we learned how to make cakes and muffins for our bake sale.
pi_46719818
Scouts ontsnappen ook uit de gevangenis .

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')