Op maandag 26 februari 2007 22:44 schreef Crazy-M het volgende:Beelzebub85. Stommie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En jij moet een leven gaan zoeken.
het staat hier in onzin en dat vind ik zeer zwak van de admins. Dit is vooral gedaan omdat een stelletje imbecielen zoals jij niet ff fucking verder kijken dan hun achterlijke kut klein wereldje.
Ben je vergeten sosm wat de scouting nog meer doet ????
Zal ik even een paar dingen opnoemen misschien om jouw kut hersens ff wat beters in te stampen?
Even 2 dingen uit de geschiedenis en heden
- Tijdens 2de wereldoorlog, wie hielpen toen mensen in onderduiken en vochten in het verzet? Wat werd er verboden door Hitler? Inderdaad: SCOUTING.
- Wie zie je elk jaar bij de dooden herdenking, wie zag je bij de begrafenis van prins bernhard? INDERDAAD. OOK SCOUTS.
Heb je in godsnaam ooit verdiept in scouting trouwens? Denk het niet. Want zo weet je dat je naast de knopen, blokhutten en wat dan nog jij als standaard ziet veel meer zit. Ooit nagedacht aan de kinderen die een toffe tijd hebben bij de scouting? Ouders die ONS (de leiding) complimenteren omdat wij hun kind helpen in de ONTWIKKELING. Hun kind leren om te gaan met verschillende culturen, samen spelen. Zorgen dat ze accepteren om met verdriet en verlies om te gaan.
Als buitenstaander vind je het stom klinken, maar ik zal zeggen, draai een HALF jaar mee, en je weet gelijk wat scouting is. Ga je in godsnaam is verdiepen in het fenomeen scouting in plaats van zo zwak heen en weer argumenteren.
over pedofolie en homos en heel die andere kut zooi erover. (niet gericht aan Beelzebub85 maar aan die andere homo die erover begon)
Inderdaad, bij scouting komt pedofolie voor. Maar niet meer dan bij:
Kindervakantiewerk, internet, Basisscholen, Scholen in algemeen, en wie weet waar nog meer. Wie zegt ons dat jij bijvoorbeeld GEEN pedofiel bent? Oftewel, get your facts fucking straight voor ermee te gooien. Wie zegt jou dat jouw baas niet in de pedofolie zit????
Daarnaast nog over homos en aftrekken en die flauwekul.
So what als er homos bijzitten? Homos kom je overal tegen. Misschien zelfs ook binnen jullie bedrijf. Is het dan ook gelijk alleen voor Homos? Aftrekken in een blokhut??? Nu ja als jij met bewijzen kunt komen ... Denk het niet zoals altijd.
En ja, denk dat je door hebt dat ik een scoutingleider ben. En ik moet zeggen: Ik ben er trots op als ik zie dat de kinderen een geweldige ochtend hebben. Mede dankzij mij. Dat ik ze nog dingen bij kan leren. Kind van 6 die niet weet hoe hij een rebus moet maken als dit toevallig in programma zit, en dat wordt opgehaald door zn moeder en het eerste wat hij zegt is: MAMA, ik kan voortaan rebussen ontcijferen. DAT geeft je een goed gevoel.
En Senseo_, voor normale advies mag je mij best een PM sturen. Maar ik zal je vriendin dumpen. Zijn veel vrouwen die het juist wel leuk vinden.
En ook bij scouting zelf zitten heel veel leuke en knappe meiden.
dus aan iedereen die tegen scouting is:
Wat doen jullie als jullie de ware tegenkomen en die blijkt bij scouting te zitten?????
En naar de admin die dit naar onzin heeft getrapt:
Dankje wel voor het meehelpen voor het bashen van scouting. Dit had een serieus en goed topic kunnen worden. Maar mods zoals jou, die verneuken het. Zeker zelf ook nooit iets met scouting gedaan?