Juist. En er staat ook niets over de lengte van de lijst...quote:Op maandag 26 februari 2007 14:50 schreef milagro het volgende:
[..]
doet er niets aan af, toch?
zolang je niet betrapt ben , boeit die lijst toch niet?
Je moet ook een verklaring van goed gedrag overleggen als je als leiding nieuw bij een groep komt. Wat kan scouting nog meer doen?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Dan heb je meer aan vechtskills...quote:Op maandag 26 februari 2007 15:06 schreef Syb-rund. het volgende:
Zeg, er zijn ook chicks op scouting toch, anders ruil je gewoon ffkes ofzo.
Scouting lijkt me overigens niet echt al te erg, lijkt me wel handig als de wereld half vergaat.
Och weten hoe je een goed drijven vlot kan maken of hoe je een kip moet slachten is dan ook wel handigquote:Op maandag 26 februari 2007 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb je meer aan vechtskills...
quote:Op maandag 26 februari 2007 15:53 schreef zatoichi het volgende:
Ik ken iemand die het heeft uitgemaakt omdat haar vriend (32) ook kampbegeleider was bij de scouting en tijdens zo'n dag vreemd is gegaan met een van zijn kindjes (17).
niets, en als je nooit betrapt bent, kun je natuurlijk ook aan zo'n verklaring komen.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je moet ook een verklaring van goed gedrag overleggen als je als leiding nieuw bij een groep komt. Wat kan scouting nog meer doen?
Met vechtskills houdt je zo'n padvinderskneus onder de duim. Die LAAT je een kip slachten of een vlot bouwen. In de tussentijd kijk je het af.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Och weten hoe je een goed drijven vlot kan maken of hoe je een kip moet slachten is dan ook wel handig.
He koffiepad, laat je niet zo onwijs hard naaien hier.. En vooral niet bukken met al deze heaumeaux om je heen..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:55 schreef senseo_ het volgende:
[..]
we hebben het een keer meegemaakt en toen is de scouting verantwoordelijk gesteld hier is een rechtszaak uit gekomen die gewonnen is door de ouders
Zowat de helft van de posts gaat over pedo's en daar wilde ik even wat duidelijk over maken. Bij Scouting komt het ook voor ja, dat wil ik niet goed praten. Helaas lees je het ook bij ander (vrijwillig) jongerenwerk, leraar - leerling, werkgever - werknemer, en ander misbruik van relatie / functie.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Kijkend naar je Sigquote:Op maandag 26 februari 2007 16:02 schreef Vaan_Banaan het volgende:
[..]
Zowat de helft van de posts gaat over pedo's en daar wilde ik even wat duidelijk over maken. Bij Scouting komt het ook voor ja, dat wil ik niet goed praten. Helaas lees je het ook bij ander (vrijwillig) jongerenwerk, leraar - leerling, werkgever - werknemer, en ander misbruik van relatie / functie.
Vereniging Nederlandse Organisaties Vrijwilligerswerk heeft niet eens een lijst, dus daar zou een pedo ongelimiteerd zijn/haar gang kunnen blijven gaan. http://www.nov.nl/nov_nieuwspers/detail.asp?pageid=1014&pnid=112&pn=0
Dat Scouting een walhalla voor pedo's zou zijn volgens sommige posters, gaat mij te ver.
Ik ben jaren met veel plezier begeleiding geweest en uiteindelijk gestopt wegens gebrek aan vrije tijd.
En als mensen het vreemd vinden dat ik dat leuk vind. So be it. Je ziet die jong opgroeien, zelfstandig worden, zich sociaal ontwikkelen.
Een hike door de duinen of door het bos met je rugzak en brandertje geeft mij altijd een groot Livingstone ontdekkingsgevoel. Dat wilde ik vroeger met mijn vriendjes ook, maar daar hadden we de spullen niet voor. Dus ben ik als 10 jarige bij de Scouting gegaan, die hebben de spullen wel.
Nadat ik oud genoeg was om leiding te worden, ben ik dat gaan doen, omdat ik het leuk vind om die leuke dingen uit te dragen. Dan maar kinds.
Ach en dit pedo probleem lost zich vanzelf op, tegenwoordig is overal een schreeuwend tekort aan vrijwilligers. Ik zie hier in de buurt ook steeds minder sportverenigingen voor de jeugd, er is nog 1 buurthuis, dus over een jaar of 10 zit iedereen verplicht achter de XBOX 23452345, de PS234 of de WIIIIIIIIIIIIIII. En sociaal doe je maar achter de MSN. Problem solved
In het weekend haal je je vriendin in huis, de rest van de week slijt je met peuters om je pikquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:58 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Je zou een gulden middenweg kunnen vinden.....
wat net dus gezegd is er is meer controle op bij scouting dan bij andere jongere vereningen omdat het centraal geregeld is. Dus je hebt meer kans om ze daar te treffen. Tenminste degene die idd al gepakt zijn, die zitten daar (bijv de plaastelijk schaakclub) en niet bij scouting.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:58 schreef milagro het volgende:
[..]
niets, en als je nooit betrapt bent, kun je natuurlijk ook aan zo'n verklaring komen.
het is geen verwijt, hoor, enkel een constatering dat scouting een ideale plek is om je 2e hobby enigzins te beoefenen, onschuldig fysiek kontakt is niet snel verdacht in die context, zeg maar, en die mogelijkheid tot fysiek kontakt is er net ff wat meer dan als leraar op school.
wat kom ik jou toch vaak tegenquote:Op maandag 26 februari 2007 18:39 schreef Angst het volgende:
[..]
wat net dus gezegd is er is meer controle op bij scouting dan bij andere jongere vereningen omdat het centraal geregeld is. Dus je hebt meer kans om ze daar te treffen. Tenminste degene die idd al gepakt zijn, die zitten daar (bijv de plaastelijk schaakclub) en niet bij scouting.
snappie um?
21 en 17quote:Op maandag 26 februari 2007 16:49 schreef chatter het volgende:
Er was net al gevraagd welke leeftijd TS heeft, maar daar heb ik het antwoord niet van kunnen vinden.
En dan willen wel ook de leeftijd van zijn vriendin weten.
En eventueel een foto van TS en zijn vriendin
Jij 21 en zij 17.....En dan zegt zij dat jij kinderachtig bent? Dat wil toch wel wat zeggen dunkt me.quote:
Ze zeggen ook allemaal hetzelfde......quote:Op maandag 26 februari 2007 21:13 schreef Nirvana_646 het volgende:
Ik weet niet wat voor scouts jullie zit maar hier (België) moet je maar is komen kijken wat wij allemaal doen. Al mijn maten komen uit de scouts en we zijn een hechte groep vrienden die gewoon coole dingen doen!
Denk nu ook maar niet dat we allemaal nerds zijn want dan moet je maar eens kletsen krijgen!
Bier zuipen en flinke fik stoken.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:18 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ze zeggen ook allemaal hetzelfde......
WAT voor COOLE dingen doen jullie SCOUTS dan????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |