abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 februari 2007 @ 15:05:11 #151
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_46695840
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:50 schreef milagro het volgende:

[..]

doet er niets aan af, toch?
zolang je niet betrapt ben , boeit die lijst toch niet?
Juist. En er staat ook niets over de lengte van de lijst...
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 26 februari 2007 @ 15:06:20 #152
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_46695877
Zeg, er zijn ook chicks op scouting toch, anders ruil je gewoon ffkes ofzo.
Scouting lijkt me overigens niet echt al te erg, lijkt me wel handig als de wereld half vergaat.
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  maandag 26 februari 2007 @ 15:07:37 #153
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_46695915
Scouting is toch voor pedo's?
pi_46697263
quote:

[..]

Je moet ook een verklaring van goed gedrag overleggen als je als leiding nieuw bij een groep komt. Wat kan scouting nog meer doen?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 26 februari 2007 @ 15:48:21 #155
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_46697318
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:06 schreef Syb-rund. het volgende:
Zeg, er zijn ook chicks op scouting toch, anders ruil je gewoon ffkes ofzo.
Scouting lijkt me overigens niet echt al te erg, lijkt me wel handig als de wereld half vergaat.
Dan heb je meer aan vechtskills...
pi_46697363
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:48 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dan heb je meer aan vechtskills...
Och weten hoe je een goed drijven vlot kan maken of hoe je een kip moet slachten is dan ook wel handig .
pi_46697520
Ik ken iemand die het heeft uitgemaakt omdat haar vriend (32) ook kampbegeleider was bij de scouting en tijdens zo'n dag vreemd is gegaan met een van zijn kindjes (17).
pi_46697630
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:53 schreef zatoichi het volgende:
Ik ken iemand die het heeft uitgemaakt omdat haar vriend (32) ook kampbegeleider was bij de scouting en tijdens zo'n dag vreemd is gegaan met een van zijn kindjes (17).
pi_46697650
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je moet ook een verklaring van goed gedrag overleggen als je als leiding nieuw bij een groep komt. Wat kan scouting nog meer doen?
niets, en als je nooit betrapt bent, kun je natuurlijk ook aan zo'n verklaring komen.

het is geen verwijt, hoor, enkel een constatering dat scouting een ideale plek is om je 2e hobby enigzins te beoefenen, onschuldig fysiek kontakt is niet snel verdacht in die context, zeg maar, en die mogelijkheid tot fysiek kontakt is er net ff wat meer dan als leraar op school.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 26 februari 2007 @ 15:58:03 #160
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_46697651
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:49 schreef du_ke het volgende:

[..]

Och weten hoe je een goed drijven vlot kan maken of hoe je een kip moet slachten is dan ook wel handig .
Met vechtskills houdt je zo'n padvinderskneus onder de duim. Die LAAT je een kip slachten of een vlot bouwen. In de tussentijd kijk je het af.
pi_46697772
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:55 schreef senseo_ het volgende:

[..]

we hebben het een keer meegemaakt en toen is de scouting verantwoordelijk gesteld hier is een rechtszaak uit gekomen die gewonnen is door de ouders
He koffiepad, laat je niet zo onwijs hard naaien hier.. En vooral niet bukken met al deze heaumeaux om je heen..

scouting is stoer, maar irissen zijn veel stoerderder!

tevens tvp
Hieronder kun je enkele extra dingen voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het forum doet. Overige profielgegevens kun je na je registratie invullen via de profiepagina.
  maandag 26 februari 2007 @ 16:02:00 #162
10017 Vaan_Banaan
Geen banaanvragen a.u.b.
pi_46697775
quote:
[..]
Zowat de helft van de posts gaat over pedo's en daar wilde ik even wat duidelijk over maken. Bij Scouting komt het ook voor ja, dat wil ik niet goed praten. Helaas lees je het ook bij ander (vrijwillig) jongerenwerk, leraar - leerling, werkgever - werknemer, en ander misbruik van relatie / functie.
Vereniging Nederlandse Organisaties Vrijwilligerswerk heeft niet eens een lijst, dus daar zou een pedo ongelimiteerd zijn/haar gang kunnen blijven gaan. http://www.nov.nl/nov_nieuwspers/detail.asp?pageid=1014&pnid=112&pn=0
Dat Scouting een walhalla voor pedo's zou zijn volgens sommige posters, gaat mij te ver.
Ik ben jaren met veel plezier begeleiding geweest en uiteindelijk gestopt wegens gebrek aan vrije tijd.
En als mensen het vreemd vinden dat ik dat leuk vind. So be it. Je ziet die jong opgroeien, zelfstandig worden, zich sociaal ontwikkelen.
Een hike door de duinen of door het bos met je rugzak en brandertje geeft mij altijd een groot Livingstone ontdekkingsgevoel. Dat wilde ik vroeger met mijn vriendjes ook, maar daar hadden we de spullen niet voor. Dus ben ik als 10 jarige bij de Scouting gegaan, die hebben de spullen wel.
Nadat ik oud genoeg was om leiding te worden, ben ik dat gaan doen, omdat ik het leuk vind om die leuke dingen uit te dragen. Dan maar kinds.
Ach en dit pedo probleem lost zich vanzelf op, tegenwoordig is overal een schreeuwend tekort aan vrijwilligers. Ik zie hier in de buurt ook steeds minder sportverenigingen voor de jeugd, er is nog 1 buurthuis, dus over een jaar of 10 zit iedereen verplicht achter de XBOX 23452345, de PS234 of de WIIIIIIIIIIIIIII. En sociaal doe je maar achter de MSN. Problem solved
ik ben de dorpsgek
Met een lange jas aan en geen onderbroek.
Loituma
  maandag 26 februari 2007 @ 16:07:51 #163
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_46697965
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:02 schreef Vaan_Banaan het volgende:

[..]

Zowat de helft van de posts gaat over pedo's en daar wilde ik even wat duidelijk over maken. Bij Scouting komt het ook voor ja, dat wil ik niet goed praten. Helaas lees je het ook bij ander (vrijwillig) jongerenwerk, leraar - leerling, werkgever - werknemer, en ander misbruik van relatie / functie.
Vereniging Nederlandse Organisaties Vrijwilligerswerk heeft niet eens een lijst, dus daar zou een pedo ongelimiteerd zijn/haar gang kunnen blijven gaan. http://www.nov.nl/nov_nieuwspers/detail.asp?pageid=1014&pnid=112&pn=0
Dat Scouting een walhalla voor pedo's zou zijn volgens sommige posters, gaat mij te ver.
Ik ben jaren met veel plezier begeleiding geweest en uiteindelijk gestopt wegens gebrek aan vrije tijd.
En als mensen het vreemd vinden dat ik dat leuk vind. So be it. Je ziet die jong opgroeien, zelfstandig worden, zich sociaal ontwikkelen.
Een hike door de duinen of door het bos met je rugzak en brandertje geeft mij altijd een groot Livingstone ontdekkingsgevoel. Dat wilde ik vroeger met mijn vriendjes ook, maar daar hadden we de spullen niet voor. Dus ben ik als 10 jarige bij de Scouting gegaan, die hebben de spullen wel.
Nadat ik oud genoeg was om leiding te worden, ben ik dat gaan doen, omdat ik het leuk vind om die leuke dingen uit te dragen. Dan maar kinds.
Ach en dit pedo probleem lost zich vanzelf op, tegenwoordig is overal een schreeuwend tekort aan vrijwilligers. Ik zie hier in de buurt ook steeds minder sportverenigingen voor de jeugd, er is nog 1 buurthuis, dus over een jaar of 10 zit iedereen verplicht achter de XBOX 23452345, de PS234 of de WIIIIIIIIIIIIIII. En sociaal doe je maar achter de MSN. Problem solved
Kijkend naar je Sig
pi_46698516
Hey, waarom bind je je vriendin niet vast met de Zeemansknoop.
pi_46698820
Ik ben vroeger ook wel eens met vrienden wezen kamperen.
Een stuk verder op zat toen ook een groep van een scouting.

Die gasten hadden de dag ervoor al een vlot gemaakt, die perfect was om mee te spelen.
Daarnaast was het eten ook heel erg lekker.

Wij hebben ons prima vermaakt met hun vlot en hun eten.

En de dames die er bij waren, waren ook niet echt mis, moet ik zeggen.

[ Bericht 2% gewijzigd door chatter op 26-02-2007 16:48:06 ]
pi_46699264
scouting echt keuze is vrij simpell lijkt me scouting dumpen vriendin behouden
Wii nr: 6970 8782 3230 1449
pi_46699347
Er was net al gevraagd welke leeftijd TS heeft, maar daar heb ik het antwoord niet van kunnen vinden.
En dan willen wel ook de leeftijd van zijn vriendin weten.
En eventueel een foto van TS en zijn vriendin
pi_46700662
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:58 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Je zou een gulden middenweg kunnen vinden.....
In het weekend haal je je vriendin in huis, de rest van de week slijt je met peuters om je pik
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  maandag 26 februari 2007 @ 18:39:33 #169
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_46703123
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:58 schreef milagro het volgende:

[..]

niets, en als je nooit betrapt bent, kun je natuurlijk ook aan zo'n verklaring komen.

het is geen verwijt, hoor, enkel een constatering dat scouting een ideale plek is om je 2e hobby enigzins te beoefenen, onschuldig fysiek kontakt is niet snel verdacht in die context, zeg maar, en die mogelijkheid tot fysiek kontakt is er net ff wat meer dan als leraar op school.
wat net dus gezegd is er is meer controle op bij scouting dan bij andere jongere vereningen omdat het centraal geregeld is. Dus je hebt meer kans om ze daar te treffen. Tenminste degene die idd al gepakt zijn, die zitten daar (bijv de plaastelijk schaakclub) en niet bij scouting.
snappie um?
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_46703356
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:39 schreef Angst het volgende:

[..]

wat net dus gezegd is er is meer controle op bij scouting dan bij andere jongere vereningen omdat het centraal geregeld is. Dus je hebt meer kans om ze daar te treffen. Tenminste degene die idd al gepakt zijn, die zitten daar (bijv de plaastelijk schaakclub) en niet bij scouting.
snappie um?
wat kom ik jou toch vaak tegen

lekker belangrijk allemaal., scouting, voetbalclub voor kiddo's , kinderboerderij, zijn gewoon ideale plekken voor pedo's, klaar, en neem het vooral niet persoonlijk op omdat je zelf toevallig scout bent, en het allemaal zo gezellig vind, is ook prima, doen wat je leuk vindt, ik vind scouting suf en topics openen over het dilemma scouting of vriendin nog suffer
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46704673
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:49 schreef chatter het volgende:
Er was net al gevraagd welke leeftijd TS heeft, maar daar heb ik het antwoord niet van kunnen vinden.
En dan willen wel ook de leeftijd van zijn vriendin weten.
En eventueel een foto van TS en zijn vriendin
21 en 17
[img]http://gtsttime.web-log.nl/photos/uncategorized/ruud10_1.JPG[/img]
pi_46704804
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:24 schreef senseo_ het volgende:

[..]

21 en 17
Jij 21 en zij 17.....En dan zegt zij dat jij kinderachtig bent? Dat wil toch wel wat zeggen dunkt me.
pi_46710104
Ik weet niet wat voor scouts jullie zit maar hier (België) moet je maar is komen kijken wat wij allemaal doen. Al mijn maten komen uit de scouts en we zijn een hechte groep vrienden die gewoon coole dingen doen!
Denk nu ook maar niet dat we allemaal nerds zijn want dan moet je maar eens kletsen krijgen!
pi_46710485
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:13 schreef Nirvana_646 het volgende:
Ik weet niet wat voor scouts jullie zit maar hier (België) moet je maar is komen kijken wat wij allemaal doen. Al mijn maten komen uit de scouts en we zijn een hechte groep vrienden die gewoon coole dingen doen!
Denk nu ook maar niet dat we allemaal nerds zijn want dan moet je maar eens kletsen krijgen!
Ze zeggen ook allemaal hetzelfde......

WAT voor COOLE dingen doen jullie SCOUTS dan????
pi_46710789
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:18 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Ze zeggen ook allemaal hetzelfde......

WAT voor COOLE dingen doen jullie SCOUTS dan????
Bier zuipen en flinke fik stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')