mijn vriendje zat eerst ook op scouting als leiding, daardoor en mede doordat hij versneller was bij de studie, heb hem tijdenlang een dag in de week gezien.
Wat ik erg weinig vind. Maar ja zo gaat dat
Toen is hij uiteindleijk met scouting gestopt (overigens compleet niet dankzij mij hoor
![]()
). omdat het er teveel gezeik was en allemaal gedoe op die vereniging.
Ik moet zeggen dat een vriendin en zo actief zijn binnen de scouting eigenlijk niet te combineren was, vond ik dan. hoewel hij het daarna ook nog vrij druk heeft gehad.
Daarbij is scouting een klef zooitje waarbij de vriendschappen soms te intens zijn en veel relaties ontstaan. Het is echt een wereld en een sfeer die onbegrijpelijk was voor mij. Ze hebben ook allemaal onderonsjes. TErwijl ik wel van kamperen houdt etc. , dus wat dat betrefd heb ik soortgelijke intresses
Dus wat dat betrefd voelde ik me ook wat buitengesloten en als ik weleens mensen ervan zag, na aansluiting met je willen ze niet echt.
Dus ik kan begrijpen dat je vriendin daar geen zin in heeft. Je vind toch geen aansluiting, zolang ze zich in groepen bewegen dan
![]()
.
Dit geef ik je mee om je de kant van je vriendinnetje te laten zien. Overigens zeg ik niet dat je moet stoppen, maar vergeet haar ook niet af en toe tijd te besteden. Vrouwen willen dat je hun belangrijker vind dat je hobbie, of tenminste af en doe doet alsof
![]()
maar ik weet ook niet hoevaak jullie elkaar zien enzo, maar dat scouting gebeuren maakt een relatie moeilijker.
Maar er zijn een stuk moeilijkere relaties te bedenken die gewoon goed slagen, dus als jij om scouting geeft, doe dan je best dat je het beide kan
![]()
.