abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46627672
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:58 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ze hebben een swingende rock versie van kumbaya my lord gemaakt
Mr Hopman a.k.a. The Human Beatbox featurin' The Crazy Midgets.
pi_46627677
Als je tussen de 15 en 18 bent en van actie en afwisseling houdt, dan zijn de Rowans & Sherpa’s van Scouting Nanne Zwiep iets voor jou!

Bij de Rowans & Sherpa’s kun je aan de slag. Je grenzen verleggen. Je eigen talenten ontwikkelen. Handen uit de mouwen voor de spannendste etappe in de ontdekkingsreis van Scouting.

Never a dull moment! Geen dag hetzelfde. Onmogelijk?

Abseilen of klimmen, een dropping of survivaltocht, sport en spel, kanoën, een schoonmaakactie in de natuur of primitief kamperen. Een dagje luieren langs een beek in Duitsland. Een grot onderzoeken. Je eigen mok uit berkenhout hakken en zingen rond het kampvuur. Een filmweekend of kamperen bij een boer. Wil je wat anders? Prima! Want je hebt het zelf voor ’t zeggen. Je maakt samen plannen en bepaalt zo je eigen avontuur. Alles is mogelijk!

Maar plannen maken is één, samen plannen uitvoeren is twee. Het vraagt organisatietalent. Je moet ervoor praten, luisteren en besluiten nemen. Maar organiseren valt te leren. Want je bent natuurlijk niet in je eentje. Je kunt de taken verdelen. En als het nodig is krijg je bij het organiseren hulp van de begeleiders. Die kunnen je ook op ideeën brengen. Verder zijn er handboeken en bladen die je op weg kunnen helpen. En de scoutingpagina’s op het internet staan vol met programma’s en tips. Bovendien is er binnen onze groep altijd wel iemand te vinden die zelf al eens dat uitdagende, creatieve of avontuurlijke programma heeft georganiseerd.

Rowans & Sherpa’s zijn oud en wijs genoeg. Leiding heb je niet meer nodig. Begeleiding kan nog wel handig zijn. Van begeleiders mag je dus best wat verwachten. Niet dat ze je bezighouden. Geen voorgekookte activiteiten. Wel dat ze je net dat laatste zetje geven. Dat ze je een goeie reden geven om uit je luie stoel te komen. En een beetje hulp als het plan dreigt te stranden. Je bent samen verantwoordelijk voor een goed programma en een goede sfeer. Een goeie begeleider staat niet aan de kant uit z'n neus te eten, maar doet actief mee.

Zoals gezegd, bij de Rowans & Sherpa’s ben je niet in je eentje. Je zou wel eens dikke maten kunnen worden. Samen uit, samen thuis. Samen plannen maken, samen de handen uit de mouwen steken. Samen feesten, samen opruimen. Samen actief, samen dokken.

Maar Rowan of Sherpa ben je niet vrijblijvend. Je hebt respect voor jezelf en voor anderen. In binnen- en buitenland. Je bent tenslotte lid van een internationale vereniging met 32 miljoen leden. En vanzelfsprekend heb je ook respect voor je natuurlijke omgeving. Logisch eigenlijk. Geen beter leven dan buitenleven. En daar moet je zuinig op zijn.

Elke zomer ga je op zomerkamp, vaak letterlijk over de grens. Je gaat op expeditie. Geen kleinigheid. Wel avontuur. De ruige natuur ontdekken. Kennis maken met buitenlandse scouts, al dan niet gezellig bij het kampvuur. Je bouwt je eigen keuken en zithoek. Kookt je eigen potje. Gaat op pad met je rugzak. Ontdekt een andere cultuur. De enige regel is variatie. Rowans & Sherpa's worden niet voor niks ook wel explorers genoemd!
[img]http://gtsttime.web-log.nl/photos/uncategorized/ruud10_1.JPG[/img]
pi_46627685
ben je een beetje homo?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 24 februari 2007 @ 17:00:15 #54
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_46627698
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:55 schreef senseo_ het volgende:

[..]

we hebben het een keer meegemaakt en toen is de scouting verantwoordelijk gesteld hier is een rechtszaak uit gekomen die gewonnen is door de ouders
Gut...dus wat hebben we geleerd? Géén aangifte doen als er sex plaatsvindt maar condooms uitdelen. Dan wordt er niemand zwanger en niemand ziek. Zij blij, jullie blij, ouders blij

Zwijgen is zilver maar spreken kost goud
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_46627715
oeh een schoonmaakactie in de natuur lijkt me wel wat
pi_46627718
Dwing die respect af als een echte padvinder.
pi_46627720
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:52 schreef senseo_ het volgende:

[..]

als er sex ontstaat tussen twee scouts in scouting tijd dan zullen deze direct naar huis worden gestuurd hun ouders worden ingelicht ze worden verwijderd van de scouting en er word aangifte gedaan het is pas 1 keer gebeurt en toen ging het goed mis
ja hoor eens, jullie beginnen toch zelf met je dipdipdip dopdopdop?!

net als met alle heilige teksten, multi interpretabel
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46627721
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:59 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Mr Hopman a.k.a. The Human Beatbox featurin' The Crazy Midgets.
Scout's honor to your mother
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_46627725
valt me op ddat veldmuis nog niet langs is geweest
  zaterdag 24 februari 2007 @ 17:01:14 #60
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_46627730
Nanne Zwiep?

Dit topic wordt steeds mooier
pi_46627745
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
Nanne Zwiep?

Dit topic wordt steeds mooier
pi_46627749
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:00 schreef Mastertje het volgende:
oeh een schoonmaakactie in de natuur lijkt me wel wat
ja die activiteit hebben we gauw verscheurt

nana ziep gedeuns heet eigelijk gewoon scouting de stutters wat weer een herdenking is aan de man die vroeger de mijnen stutte

nana ziep is zelf bedacht door een stam lid
pi_46627750
Een achternichtje van mij zat ook bij de scouting en die vond het helemaal geweldig, dus toen mijn broertje en ik klein waren vod mijn moeder het wel een aardig idee dat wij eens mee zouden doen.

Na een kleine drie kwartier bladeren zoeken hebben we samen met mijn moeder nog lang lol gehad om die trieste kneuzenkermis.

Scouting.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_46627753
OMG wat een vooroordelen over scouting zeg! Hier spreekt ook een echte scout en als je vriendin je niet moet omdat je bij de scouting zit zou ik iig even heel snel weg zijn als ik jou was!

Scouting is gewoon een toffe hobby en iedereen die er over zeurt, moet gewoon eens komen kijken want het is eigenlijk gewoon een hele gezellige vereniging van vrienden die af en toe wat "officiele" momenten hebben. Maar hee, die voetbaltenues zijn nou ook niet echt super sexy ofzo (een man met kniekousen?? )
Niet waf-waf doen!
pi_46627760
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:59 schreef senseo_ het volgende:
Zoals gezegd, bij de Rowans & Sherpa’s ben je niet in je eentje. Je zou wel eens dikke maten kunnen worden. Samen uit, samen thuis. Samen plannen maken, samen de handen uit de mouwen steken. Samen feesten, samen opruimen. Samen actief, samen dokken.
Ja, daar gaan we al. En wat komt daarna? Keiharde neukseks met een scoutingkutje. Zo groen en mooi, zo klein en tenger, zo lief en teder....keihard anaal.

En dan een rechtzaak.....
  zaterdag 24 februari 2007 @ 17:02:49 #66
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_46627780
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:01 schreef heiden6 het volgende:
Een achternichtje van mij zat ook bij de scouting en die vond het helemaal geweldig, dus toen mijn broertje en ik klein waren vod mijn moeder het wel een aardig idee dat wij eens mee zouden doen.

Na een kleine drie kwartier bladeren zoeken hebben we samen met mijn moeder nog lang lol gehad om die trieste kneuzenkermis.

Scouting.
Heb jij op scouting gezeten?

zaterdag 24 februari 2007 @ 17:02:50 #67
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_46627781
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:01 schreef senseo_ het volgende:
valt me op ddat veldmuis nog niet langs is geweest
Die zit zelf ook op scouting.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_46627791
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:01 schreef senseo_ het volgende:

[..]

ja die activiteit hebben we gauw verscheurt
En in de natuur uitgestrooit>
pi_46627799
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:02 schreef Scharrelkip het volgende:
OMG wat een vooroordelen over scouting zeg! Hier spreekt ook een echte scout en als je vriendin je niet moet omdat je bij de scouting zit zou ik iig even heel snel weg zijn als ik jou was!

Scouting is gewoon een toffe hobby en iedereen die er over zeurt, moet gewoon eens komen kijken want het is eigenlijk gewoon een hele gezellige vereniging van vrienden die af en toe wat "officiele" momenten hebben. Maar hee, die voetbaltenues zijn nou ook niet echt super sexy ofzo (een man met kniekousen?? )
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:01 schreef heiden6 het volgende:

Scouting.
Scoutingnerds. Het zijn net Jehova's Getuigen, ze willen je meetrekken in hun eigen misere.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 24 februari 2007 @ 17:03:30 #70
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_46627801
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:02 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Ja, daar gaan we al. En wat komt daarna? Keiharde neukseks met een scoutingkutje. Zo groen en mooi, zo klein en tenger, zo lief en teder....keihard anaal.

En dan een rechtzaak.....
Maar ze weten tenminste wel hoe ze een knoopje in het condoom moeten leggen
pi_46627808
Scouting is de bom. Vriendinnen zijn overrated .
kaasboer
pi_46627835
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:03 schreef heiden6 het volgende:

[..]

[..]

Scoutingnerds. Het zijn net Jehova's Getuigen, ze willen je meetrekken in hun eigen misere.
Ja het is mss niet voor iedereen weg gelegd, maar wees eerlijk na 1 keer kijken heb je echt nog niet helemaal door wat een vereniging inhoud! (en het verschilt ook per scoutinggroep)
Niet waf-waf doen!
pi_46627836
Begeleiding kan nog wel handig zijn. Van begeleiders mag je dus best wat verwachten. Niet dat ze je bezighouden. Geen voorgekookte activiteiten. Wel dat ze je net dat laatste zetje geven.
pi_46627846
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:03 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Maar ze weten tenminste wel hoe ze een knoopje in het condoom moeten leggen
Wel zo milieuvriendelijk met al die chemische zaaddoders..... Knopen leren leggen met voorbedachte rade....
pi_46627849
een kurk, een naald, een stukje tou, droge lucifers en een meid, wat voor stoere dingen kun je daar mee doen ?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')