bod staatquote:
Tot vrijdag ok?quote:
Het is jouw veilingquote:
Ik heb niet zoveel, en ik ben een té nostalgisch persoon om ze weg te doenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:22 schreef Patch het volgende:
Tenzij je het wilt ruilen tegen een ander NES-spel dat ik interessant vind, dan hebben we vanavond wellicht al een deal
owh ok, jammer, ben zelf nog op zoek naar Mario 3, Rescue Rangers en Ducktales...quote:Op zondag 25 februari 2007 20:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel, en ik ben een té nostalgisch persoon om ze weg te doen
Hier in een lokale gamewinkel hebben ze Ducktales 1 & 2 liggen, zag ik afgelopen vrijdag. Kost ¤9,95 per stuk. Als jij mij nou TMNT voor ¤5,- excl. wil beloven, dan wil ik jou Ducktales beloven voor ¤9,95 excl.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:40 schreef Patch het volgende:
[..]
owh ok, jammer, ben zelf nog op zoek naar Mario 3, Rescue Rangers en Ducktales...
ik ga akkoordquote:Op zondag 25 februari 2007 22:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hier in een lokale gamewinkel hebben ze Ducktales 1 & 2 liggen, zag ik afgelopen vrijdag. Kost ¤9,95 per stuk. Als jij mij nou TMNT voor ¤5,- excl. wil beloven, dan wil ik jou Ducktales beloven voor ¤9,95 excl.
Dat komt dus in principe er op neer dat ik van jou nog ± ¤5,- zou krijgen, als je akkoord gaat
lekker offtopic maar het originele liedje in de game is veel vetter kwa soundsquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:10 schreef Patch het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YRl38InVbMY
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:30 schreef Swiffer het volgende:
*op marktplaats wordt je ermee doodgegooid!!*
en?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:34 schreef Swiffer het volgende:
ooh jawel maar je krijgt zo weinig reactie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |