Kost je punten he....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mm, moet ook eten, baby verzorgen, voetballen kijken en google earth installerenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:24 schreef TwanTwan het volgende:
Vaker op F5 drukken bork.![]()
Lang niet gezien trouwens![]()
I know.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:39 schreef bork het volgende:
mm, moet ook eten, baby verzorgen, voetballen kijken en google earth installerenkost tijd en daarnaast ook werken, afijn je snapt het wel.
Ik gaf anderen een kansquote:Op maandag 12 maart 2007 14:08 schreef Rockfire het volgende:
Valt me wel van jullie tegen dat jullie hem niet kunnen vinden...
kuck kuch kuch bullshit kuch kuchquote:Op maandag 12 maart 2007 17:48 schreef TwanTwan het volgende:
Den Oeverseweg / Hippolytushoeverweg Den oever vlak langs de N242.
[..]
Ik gaf anderen een kans![]()
Aankomend griepje Its-Jojo?quote:Op maandag 12 maart 2007 17:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kuck kuch kuch bullshit kuch kuch
Correctie: N242 moet natuurlijk A7 zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:48 schreef TwanTwan het volgende:
Den Oeverseweg / Hippolytushoeverweg Den oever vlak langs de N242.
[..]
Dat had je na een dag toch wel op kunnen gevenquote:
Beterschap!quote:Op maandag 12 maart 2007 17:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kuck kuch kuch bullshit kuch kuch
Jaja... zo kan ie wel weer....quote:
Nou niet echtquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:34 schreef oxylus11 het volgende:
De wachttoren van Westerbork?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:53 schreef bork het volgende:
een edit zat ernaast heeft niks met woII te maken, blijft wel leuk.
Tsja het klinkt inderdaad wazig.quote:
nee, het heeft niks met woII te maken, het is uit de 19e eeuw.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:23 schreef oxylus11 het volgende:
WOII herdenkingskapel in helmond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |