Begin van het seizoen he, wacht maar af hoeveel er straks met Lombardije of Zurich meedoenquote:
Het stomme is dat ik het al wist maar hem tóch genomen heb.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:35 schreef rubbereend het volgende:en nu lees ik in de krant dat Boonen vindt dat hij niet zo in vorm is
Dat gaat een goed begin wordenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:15 schreef -skippybal- het volgende:
1. Pozzato
2. van Bon
3. van Petegem
4. Hoste
5. Eisel
Vanavond/vannacht waarschijnlijk nog aanpassingen
Maar 1 naam goed ja, maar ik zou toch niet klagenquote:
Mmm ja, het kan snel veranderenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar 1 naam goed ja, maar ik zou toch niet klagen.
Hier 7 punten als het goed is.
3 renners uit de top 4 zijn genoemd door mijquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:16 schreef dndiek het volgende:
1. Pozzato
2. Van Heeswijk
3. Nuyens
4. Boonen
5. Gilbert
Ongeduldige aap, er is nog een hele week voor de volgende voorspelling.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:34 schreef Suijk het volgende:
Waar blijven de punten?
Klopt, maar de nieuwe stand van een competitie komt meestal ook na een speelronde en niet voor de nieuwe speelrondequote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ongeduldige aap, er is nog een hele week voor de volgende voorspelling.
4 puntjes voor mij.
Hij komt van Alxander overigens, de uitslagen en de stand.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Klopt, maar de nieuwe stand van een competitie komt meestal ook na een speelronde en niet voor de nieuwe speelronde
Maar neem je tijd, er is geen haast bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |