quote:Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef Garlic_Sauce het volgende:
ben benieuwd hoe ze dat in Alkmaar en Amsterdam nu gaan managen...
PSV speelt gewoon beter dan de rest en heeft een betere selectie.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:21 schreef Red_85 het volgende:
psv, gefeliciteerd al vast met je naar het kampioenschap gefloten titel die jullie te danken hebben aan het scheidsrechters korps. ik hoop dat jullie er trots op zijn, net zo trots als jullie zijn op jullie club, de dame van lichte zede van chelsea. wees er trots op.
Als je alleen maar dit soort dikke stront kunt uitkramen, zout dan lekker op en ga uithuilen in je 'oh wat heeft de scheidsrechter het grote Ajax weer genaaid'-topic. Jankerd. Of was de goal van Simons buitenspel? Of stiekem naast?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:21 schreef Red_85 het volgende:
psv, gefeliciteerd al vast met je naar het kampioenschap gefloten titel die jullie te danken hebben aan het scheidsrechters korps. ik hoop dat jullie er trots op zijn, net zo trots als jullie zijn op jullie club, de dame van lichte zede van chelsea. wees er trots op.
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Stuur deze man maar een bloemetje
[afbeelding]
Het zit diep hè, die verdomde club uit Eindhoven die er jaar in jaar uit met de prijzen vandoor gaat. Die KNVB heeft ookal de hekel aan jullie, ik zou een petitie beginnen tegen het scheidsrechterskorpsquote:Op zondag 25 februari 2007 18:21 schreef Red_85 het volgende:
wacht maar ik doe het voor hem wel evenquote:Op zondag 25 februari 2007 18:36 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als je alleen maar dit soort dikke stront kunt uitkramen, zout dan lekker op en ga uithuilen in je 'oh wat heeft de scheidsrechter het grote Ajax weer genaaid'-topic. Jankerd. Of was de goal van Simons buitenspel? Of stiekem naast?
En ja, ik ben heel trots op mijn club, altijd geweest en zal dat altijd blijven. Kijk nog even een keer naar de stand op 819.
daarom spelen we ook europees beterquote:Op zondag 25 februari 2007 18:46 schreef BigFire het volgende:
weer kampioen zonder allure. weer een kampioenschap die buiten Eindhoven al snel vergeten is. waar houden jullie eigenlijk de huldiging? zelfs dat weet ik na al die jaren nog niet eens.. en ik betwijfel dat anderen dat wel weten![]()
kampioen, niks op af te dingen. maar o o wat moet je beleving van het voetbal saai zijn als PSVer.
Omdat er in Eindhoven geen winkelruiten en bushokjes sneuvelen?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:46 schreef BigFire het volgende:
weer een kampioenschap die buiten Eindhoven al snel vergeten is.
maken we het jullie nog makkelijk door de voorgaande wedstrijden punten te verspelen doen jullie er nog niks meequote:Op zondag 25 februari 2007 18:21 schreef Red_85 het volgende:
frustratiequote:Op zondag 25 februari 2007 18:46 schreef BigFire het volgende:
weer kampioen zonder allure. weer een kampioenschap die buiten Eindhoven al snel vergeten is. waar houden jullie eigenlijk de huldiging? zelfs dat weet ik na al die jaren nog niet eens.. en ik betwijfel dat anderen dat wel weten![]()
kampioen, niks op af te dingen. maar o o wat moet je beleving van het voetbal saai zijn als PSVer.
Midden in de stad, waar het hoort. Houden jullie hem nog altijd op die parkeerplaats?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:46 schreef BigFire het volgende:
Met het programma van PSV lijkt me dit een gedane zaak.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wacht maar ik doe het voor hem wel even
[afbeelding]
Wat zeik je nou ?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:46 schreef BigFire het volgende:
Heerlijkquote:Op zondag 25 februari 2007 18:57 schreef DutchGooner het volgende:
Tering zeg, wat moet het lekker zijn om PSV-supporter te zijn met al die huillies hier
Tsja, ieder jaar kampioen worden begint te vervelenquote:Op zondag 25 februari 2007 18:46 schreef BigFire het volgende:
wat ik zeik? allemaal mensen hier met een oppervlakkige voetbalbeleving.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat zeik je nou ?
PSV heeft de beste selectie keeper+gehuurde centrale verdediger en het beste saaiste en meest effectieve voetbal.
Al 3 jaar onaantastbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |