Ik geloof niet dat jij daarmee een typisch voorbeeld bent van een carrièremannetje. Een betere baan is helemaal niet erg. Graag zelfs! Anders ontwikkel je je niet meer. Maar de monsterboard-types gaan - in mijn beleving - enkel en alleen voor eigen gewin, status en ego. En dat vind ik ronduit verwerpelijk. Niet iemand die oprecht beter wil worden in wat hij of zij doet, of iemand die een andere kant op wil omdat dat leuk is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
Voor mij nu effe wel hoor!!
Ah, zoooo!! Oké. Klopt!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Okee, maar tussen "altijd" en "nu effe wel" zit een heel groot verschil.
Dat er áltijd een betere baan is, vind ik dus onzin. Dat je die lui dus van pand naar pand ziet vliegen. Daar heeft echt niet iedereen zin in.
Trusten bwoewquote:
Inderdaad, bij monsterboard zien ze een baan als een wegwerpartikel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:59 schreef broer het volgende:
Ik geloof niet dat jij daarmee een typisch voorbeeld bent van een carrièremannetje. Een betere baan is helemaal niet erg. Graag zelfs! Anders ontwikkel je je niet meer. Maar de monsterboard-types gaan - in mijn beleving - enkel en alleen voor eigen gewin, status en ego. En dat vind ik ronduit verwerpelijk. Niet iemand die oprecht beter wil worden in wat hij of zij doet, of iemand die een andere kant op wil omdat dat leuk is.
Welnee, ik neem aan dat je alleen met je username en avatar in de krant staat, anders zou je er hier niet naar verwijzen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:09 schreef Lamon het volgende:
Voor de gezegenden die hem overigens kunnen ontvangen, staat er morgen een interviewtje met foto in het Leidsch Dagblad met mij, in de rubriek Uit en Thuis.
Ben ik nu heel paradoxaal bezig als ik dat zeg?
Met mijn echte naam zonder avatar, en met echte foto.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Welnee, ik neem aan dat je alleen met je username en avatar in de krant staat, anders zou je er hier niet naar verwijzen.
Kan ik niet ontvangen. Wil je het naar me mailen aub?? Ik ben zeer benieuwd namelijk!quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:09 schreef Lamon het volgende:
Voor de gezegenden die hem overigens kunnen ontvangen, staat er morgen een interviewtje met foto in het Leidsch Dagblad met mij, in de rubriek Uit en Thuis.
Opzich is een afwisselende arbeidsomgeving natuurlijk wel het leukst.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:11 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, bij monsterboard zien ze een baan als een wegwerpartikel.
Wat houdt die rubriek in?quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:09 schreef Lamon het volgende:
Het is geen diepteinterview ofzo, hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Kan ik niet ontvangen. Wil je het naar me mailen aub?? Ik ben zeer benieuwd namelijk!
SVP naar elizabethr62 apenstaartje hotmail.com
quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is geen diepteinterview ofzo, hoor.
Maar ik scan en mail het wel even.
Och, als je volmaakt gelukkig bent met je huidige arbeidsomgeving, why bother?quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Opzich is een afwisselende arbeidsomgeving natuurlijk wel het leukst.
Ik ben ook wel nieuwsgierig geworden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:17 schreef Lamon het volgende:
Het is geen diepteinterview ofzo, hoor.
Maar ik scan en mail het wel even.
Volmaakt gelukkig, dat komt maar weinig voor denk ik. Het is denk ik leuk om in verschillende organisaties gewerkt te hebben. Telkens weer een andere organisatie meemaken vind ik wel leuk. Of ik moet echt uitdagend werk hebben maar anders zou iedere 5 jaar van baan veranderen. Het verbreedt je kijk op de maatschappij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:21 schreef Arcee het volgende:
Och, als je volmaakt gelukkig bent met je huidige arbeidsomgeving, why bother?
Het kan ook vernauwen anders.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het verbreedt je kijk op de maatschappij.
Klote is dat.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:00 schreef ElizabethR het volgende:
*Meldt*
Nog steeds geen nieuws
Zal wel maandag worden want madam de manager is op zakenreisje sinds vandaag
De bruut!
Bieneeeee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |