zoeken met Google: Resultaten 1 - 10 van circa 1.210.000 pagina’s in het Nederlands voor bewerkstelligen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:41 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
je vergeet de belangrijste
Braaaajen bewerkstelligt
das nog een aparte
zou mooi zijn als ze dr daar daadwerkelijk een paar van kreeg. even goed schudden, kurk eraf ploppen en de hele zooi tegen het plafond spuitenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
Snollie wil dus deze champagne,de Cristal dus, leuk prijsje per fles![]()
![]()
http://www.tonovermars.nl/specials/louis_roederer.html
Volgens mij is Huub heimelijk verliefd op Nena en weet dat het geen zin heeft. Zijn reden om terug te komen in de villa is om tv te gaan maken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:18 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
dat hij maar voor 1 ding (iemand?) terug gekomen was in de villa en dat was niet de 1 miljoen. het was hem nooit om de miljoen te doen. geld is geen issue voor hem. en dat hij zich realiseerde dat je wel hartstikke verliefd op iemand kan zijn, maar dat het geen zin heeft (sylvia recht aankijkend). amanda vroeg nog naar de naam, maar die wilde hij niet zeggen, naar syl kijkend. amanda vroeg ook of ie voor syl terug gekomen was, maar huub gaf geen antwoord.
Als je eerst door haar gedumpt wordt en daarna wil ze je terug om je centen ??? Ik zou er voor passen. Maar ieder zn meningquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als Huubske van haar houdt, waarom niet dan. Het gaat hem niet om de centen. Ook al gaat het haar om de centen, wat dan nog?
Huub wordt gewoon de nieuwe Anton Heyboerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:46 schreef pronkjewail het volgende:
Huub lijkt me echt het type dat heel erg snel verliefd wordt omdat hij vaak het positieve en leuke in mensen ziet en naar boven haalt. Heb alleen wel het idee dat Hedda nogal diep bij em zit. Is ook niet zo vreemd als het alleen maar uitgaat omdat Huub mee gaat doen aan een programma waardoor je elkaar jaren niet ziet (als alles goedgaat).
Volgens mij heeft zij het alleen maar uitgemaakt omdat hij mee ging doen aan het programma. Kan me heel goed voorstellen dat je op 18-jarige leeftiijd er dan voor kiest om het uit te maken, aangezien je die persoon dan niet/nauwelijks zal spreken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als je eerst door haar gedumpt wordt en daarna wil ze je terug om je centen ??? Ik zou er voor passen. Maar ieder zn mening
Ik ook wel, maar blijf er dan bijquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:48 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij het alleen maar uitgemaakt omdat hij mee ging doen aan het programma. Kan me heel goed voorstellen dat je op 18-jarige leeftiijd er dan voor kiest om het uit te maken, aangezien je die persoon dan niet/nauwelijks zal spreken.
denk ik ook. huub heeft soms ook laten doorschemeren dat het echt vlak voor zijn intrede in de villa is uitgegaan. i.e. door zijn keuze om deel te nemen, denk ik danquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:48 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij het alleen maar uitgemaakt omdat hij mee ging doen aan het programma. Kan me heel goed voorstellen dat je op 18-jarige leeftiijd er dan voor kiest om het uit te maken, aangezien je die persoon dan niet/nauwelijks zal spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |