Ik hoop toch echt dat Bart nu betere/leukere dingen zit te doen dan achter z'n laptop naar de streams van DGK kijken....... dan had ie net zo goed kunnen blijven.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als Bart dit thuis zat te kijken heeft ie vast z'n laptopje dichtgesmeten met de woorden blij dat ik uit dat Hedonistische zooitje weg ben![]()
Ik vond het wel leuk eigenlijk, dat ze er zo onverstoorbaar mee om ging.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:22 schreef LiisaB het volgende:
die Amanda heeft echt geen idee
dat kan ik je wel garanderenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat Bart nu betere/leukere dingen zit te doen dan achter z'n laptop naar de streams van DGK kijken....... dan had ie net zo goed kunnen blijven.
Dat was een losse promo foto die de redaktie tegelijk met die tape gaf.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hee hoe zit het nou met de hetero poolboy David die in gay magazines poseert doen hetero mannen dat wel vaker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |