Goed nieuws, op een paar zeurvragen na (bij Léon de Winter) is Joris prima. Paul mag het van mij 1x doen, kan best meevallen, mogelijk zelfs hilarisch. P&W komt vanavond niet echt goed in 't hoofd, zal wel moeheid zijn.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:54 schreef Aoristus het volgende:
Peter en de Wolf, da's van Prokofiev, dezelfde die ook Romeo en Julliet heeft geschreven
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:55 schreef Wup het volgende:
Maartje van Weegen [ kotssmiley]
Dat bekende klassieke stuk, je weetsquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat Shakespeare was.
Tuurlijk: Draai hier een royale keutel op Maartje van Weegenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
Daar heb jij toevallig geen fantopic van![]()
Verkeerde linkjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:50 schreef Arcee het volgende:
Tuurlijk: Draai hier een royale keutel op Maartje van Weegen [afbeelding]
Shit, en nu kan ik 't topic niet meer vinden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
Verkeerde linkje![]()
Maar ik moest wel al lachen om de titel.
Paul Witteman met z'n uitgestreken rooie VARA-smoel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:54 schreef flyingdutchman2 het volgende:
zijn er hier nou echt mensen die deze twee geitenneukers goed vinden wat schaam ik me weer dat ik een hollander ben als ik deze twee kerels zonder ballen weer eens hoor blaffen op tv
ongenuanceerde users die geen interpunctie gebruiken niet te lezen doei jammerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:55 schreef flyingdutchman2 het volgende:
arrogante types zonder een eigen karakter volledig gestuurd door hun opleiding cynish en hypocriet oordelen over andere mensen hun daden daar moet je dan bij aanschuiven zakkepoetsers
En ik heb 't gemist!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:06 schreef broer het volgende:
Hij gebruikte een komma, Wickedangel!
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:23 schreef flyingdutchman2 het volgende:
in z,n onderbroekje
Camiel Eurlingsquote:
Een succesvolle schrijfster.quote:
Waarom ken ik haar dan nietquote:
Geen idee. De Eetclub verkocht bv meer dan 300.000 exemplaren, is over de hele wereld vertaald en wordt verfilmd.quote:
Dat vermoeden had ikalquote:Op maandag 5 maart 2007 18:01 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vond het een kutboek.
Eten is belangrijk WO-2 is uitquote:
quote:
Allichtquote:Op maandag 5 maart 2007 23:06 schreef Arcee het volgende:
Ik vond haar alleen bij Cijfers en Letters leuk. Vooral bij Cijfers. [afbeelding]
Het programma? Leuke spelshow.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |