Ik heb jaren Nikes gehad, die zaten mij lekker om de wreef omdat ze vrij smal waren bij de holte van de voet. Maar de laatste keer ben ik op Puma's uitgekomen omdat die lekkerder zaten.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Iemand nog tips voor zaalvoetbalschoenen btw? Puma, Nike, Diadora, Adidas, afraders/aanraders?
Ik vind het bij schoenen altijd belangrijk dat het middengedeelte van de zool stijf en de schoen alleen buigt vanaf ongeveer je tenen zeg maar. Ook moet de hiel stijf zijn. Denk dat ik van de week bij Perrysport (omdat die zaak voor mij dichtbij is en een redelijk aanbod heeft) een paar ga halen:quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb jaren Nikes gehad, die zaten mij lekker om de wreef omdat ze vrij smal waren bij de holte van de voet. Maar de laatste keer ben ik op Puma's uitgekomen omdat die lekkerder zaten.
Ik koop eigenlijk nooit meer de verkeerde schoenen, omdat ik in de winkel kan beoordelen wat lekker zit. Voordat ik naar de winkel ga doe ik eerst even mijn oude aan om te kijken hoe een goed zittende schoen ook alweer voelt en dan ga in de winkel vooral goed voelen. De nieuwe moet dan iets stugger zijn, maar je moet wel weten waar die strak moet zitten en waar niet. Ik ben dan ook wel zo dat ik een winkel even wat bewegingen ga proberen, draaien, pivoteren, springen, afzetten.
Umbro's koop ik niet meer, 1 paar veldschoenen gehad waarbij het logo er niet op gestikt zat maar erin, die schoenen scheurden dus op de rand van het logo. Dat vond ik zo dom dat ze niet meer in aanmerking komen.
Ja, dan heten ze Adidas World Cup.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn die Copa Mundials ook verkrijgbaar met schroefnoppen?
Is dat dan exact dezelfde schoen?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, dan heten ze Adidas World Cup.
Ja anders zou ik het antwoord niet geven hequote:Op woensdag 10 september 2008 19:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is dat dan exact dezelfde schoen?
Hmm oke.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja anders zou ik het antwoord niet geven he
World Cup is dezelfde schoen als Copa Mundial, het enige verschil is de noppenzool.
Geen idee, maar de verkoper weet het vast welquote:Op woensdag 10 september 2008 19:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hmm oke.
Bij die World Cups zitten 2 types noppen geleverd? Of moet je 1 setje erbij kopen?
Materiaal en de prijs.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is het verschil tussen Kaiser 5 en World cups?
U can't go wrong with World Cups!quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mooi. Heb net World Cups besteld.
Ziet er wel goed uit jaquote:Op maandag 15 september 2008 21:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ze nog niet binnen, maar ben nu al verkocht
En terecht.. de eerste de beste tegenstander die ik op witte schoenen zie lopen schop ik de sloot overquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:08 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik mocht van m'n pa niet eens op witte spelen.
Zo iets?quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
En terecht.. de eerste de beste tegenstander die ik op witte schoenen zie lopen schop ik de sloot over
Ik volg altijd het principe "vast is vast"quote:foto Op woensdag 24 september 2008 17:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heb de World Cups binnen![]()
Moet je die noppen helemaal vast draaien? Of moet je ze gewoon redelijk strak draaien?
Niet dat ik ze dadelijk "dol" draai.
klein advies:quote:Op woensdag 24 september 2008 17:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heb de World Cups binnen![]()
Moet je die noppen helemaal vast draaien? Of moet je ze gewoon redelijk strak draaien?
Niet dat ik ze dadelijk "dol" draai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop