Of een spuitjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:08 schreef anno-i-mus het volgende:
brian zei: voor mij geen alcohol meer...
pilletje ingenomen???
sexwoordenboek voor beginnersquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:08 schreef kybe het volgende:
Wat verstopt die rat nou in zijn bed ??
Volgens mij condoomsquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:08 schreef kybe het volgende:
Wat verstopt die rat nou in zijn bed ??
'ik geen alcohol meer' zei hij.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:09 schreef My_ het volgende:
Wat is Brian aan het zoeken?!
Net toen de streams weer unlocked waren hoorde ik Brian iets zeggen over alcoho?
ik hoop 't. ligt ze over tien minuten weer platquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:10 schreef ruby het volgende:
Heeft Natasia ook weer te veel op?
Dat gekrijs is nogal sickening.
Oh, ik dacht dat het pillen waren, hij liet ze voor de camera zien en het leek te plat voor sigaretten?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:09 schreef tutjehola het volgende:
Brian verzamelt volgens mij sigaretten
Nee hij wil straks schamper gaan doen over Huub en hem uit de tent lokken. Was gewoon van z'n gezicht af te lezen net.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:08 schreef anno-i-mus het volgende:
brian zei: voor mij geen alcohol meer...
pilletje ingenomen???
je bent echt een heldquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:12 schreef HiDiHo het volgende:
@carlaa
Filmpje Post voor de bewoners
Schaakboek, schaken voor dummy's van Carlaa voor Sylvia
het gaat in ieder geval weer tijd worden voor een bommetje want dit is te gezapigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Allen op de bank : Stemming over het feest van Natasia ?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:12 schreef Stupidisco het volgende:
filmpje van Bart waarin ie zegt dat het allemaal slappe hap is in het huis....zou leuk zijn
Geen brainless-fan zeker hè.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:11 schreef Gert het volgende:
Brian komt even nadrukkelijk als de beschermheer checken wat Huub en Natasia precies doen. Aan zijn smoel is te zien dat hij er van baalt dat Natasia het leuk vindt.
Hij wacht op het moment om de "dronken Huub tot de orde te roepen"
Hopelijk vergalloppeert hij zich.
Huub moet gewoon een keiharde verbale punch paraat hebben, die hij op het juiste moment kan roepen als er nog één druppeltje nodig is.
Stemmen die gekken nog voor ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Allen op de bank : Stemming over het feest van Natasia ?
dr hoort dus een plaatje bij te staan maar die wilt niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:09 schreef raggende_annie het volgende:
dit is dus stijn voor zover ik weet. cap met dank aan VOL
[afbeelding]
Ben bang dat het zelfs zonder drank niet gaat lukken.....maar ik begrijp je puntquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:13 schreef Nicoss het volgende:
Ben bang dat Huub het met alcohol niet gaat winnen van Brian..............
HEEL erg bedankt!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:12 schreef HiDiHo het volgende:
@carlaa
Filmpje Post voor de bewoners
Schaakboek, schaken voor dummy's van Carlaa voor Sylvia
(uiteraard, als ie klaar is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |