ja sorry, maar heb ff geen inspiratie, had vandaag al een knappe vraag voorbereid, maar die heb ik eerder al gesteld, zonder succes overigensquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
Is dit geoorloofd, dat er drie vragen achtereen over hetzelfde onderwerp worden gesteld![]()
![]()
Alleenmaar omdat het echt een goeie serie isquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
Is dit geoorloofd, dat er drie vragen achtereen over hetzelfde onderwerp worden gesteld![]()
![]()
2 uur geleden was de eerste aflevering op tvquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:34 schreef Yurithemaster het volgende:
net5 gaat het weer uitzenden dacht ik
Die zaagvraag? (Heb 'm even opgezocht)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:37 schreef TradeMarkie het volgende:
ja sorry, maar heb ff geen inspiratie, had vandaag al een knappe vraag voorbereid, maar die heb ik eerder al gesteld, zonder succes overigens
ja die ja, was over nagedacht, met een vette paintquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die zaagvraag? (Heb 'm even opgezocht)
Doe maar wat anders, dit gaat toch niet lukkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:39 schreef TradeMarkie het volgende:
noem maar een categorie, dan zoek ik wel wat, als de rest het er ook mee eensch is
Dat is de bekendste uitvoering jahquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
House of the rising sun van The Animals.
Wickedangel +1quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
House of the rising sun van The Animals.
Zo!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:03 schreef Carolyne1575 het volgende:
Jimi Hendrix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |