Carolyne1575 +1quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:13 schreef Carolyne1575 het volgende:
Bruno Ganz
Een half punt heb je binnen en als je Bruno herkent zal je de film wel gezien hebben en in zoveel Hollywood produkten heeft hij (nog) niet gespeeld.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is toch weer Bruno Ganz? Film zou ik niet weten.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:26 schreef Yurithemaster het volgende:
anatomie
Denzel Washington speelde ook mee (hoofdrol zelfs)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, hij heeft zo'n karakteristiek hoofd dat ik 'm sowieso herken. Ik heb echt geen flauw idee van de film.
Nee daar zat hij niet in (je verwart hem toch niet met John Lithgow?)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:30 schreef Wickedangel het volgende:
Ricochet?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:31 schreef Carolyne1575 het volgende:
Nee daar zat hij niet in (je verwart hem toch niet met John Lithgow?)
gebruik imdb maarquote:
Hulpmiddelen ten strengste verbodenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:57 schreef Carolyne1575 het volgende:
gebruik imdb maar
Opzoeken is niet de bedoelingquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:59 schreef Carolyne1575 het volgende:
What's the fucking difference? Of ik het nou zeg of imdb? Als je het opzoekt heb je er nog iets voor gedaan.
Ik geloof niet dat ze bedoelde dat ik het voor een puntje moest opzoeken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:01 schreef DiviFilius het volgende:
Opzoeken is niet de bedoeling![]()
Of je laat de vraag gewoon openstaan, of je geeft extra hints, of je stelt een nieuwe vraag.
Nee inderdaad, maar dat maakt niet uit. Morgenochtend (of straks eigenlijk) is er vast wel iemand die het snel raadt met alle info die er staat. Dan lig ik lekker te slapen en dan komt het vast allemaal goedquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze bedoelde dat ik het voor een puntje moest opzoeken.
Mogen we hieruit afleiden dat je vaak Googled? Ik denk van welquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:59 schreef Carolyne1575 het volgende:
What's the fucking difference? Of ik het nou zeg of imdb? Als je het opzoekt heb je er nog iets voor gedaan.
Je moet afleiden wat je wil en goed lezenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mogen we hieruit afleiden dat je vaak Googled? Ik denk van wel![]()
Als je nou bereid bent een paar posts terug te lezen dan heb je zowaar een punt verdiendquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:43 schreef Consigliere het volgende:
De film is The manchurian candidate geloof ik..
Ik kom alleen niet op zijn naam.. :S (wel een Duitse naam )
Ik lees tussen de regels door. Dat is goed genoeg.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:50 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Je moet afleiden wat je wil en goed lezen
Goed zoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:52 schreef Consigliere het volgende:
bruno Ganz en tmc
Denk je dat als ik vaak zou googelen etc ik EEN punt zou hebben? In alle afleveringen heb ik geloof ik nooit meer dan 3 punten gescoord. Als ik google dan google ik goed, niet voor één lousy little puntje. Dan kop ik ook elke vraag binnen, m.a.w. ik google niet en al deed ik het wel....als ik er gemiddeld 2 punten mee scoor, dan zou ik me niet druk maken. Zo, nu heb je weer een paar regels om tussendoor te lezenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik lees tussen de regels door. Dat is goed genoeg.
Doe maar iets wat ik makkelijk op kan zoekenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:55 schreef Consigliere het volgende:
Nog een vraagje doen? zo ja, welke categorie.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:47 schreef Consigliere het volgende:
Neen, het zijn de voeten van de middelste jongen--> Kleur verschil
Als ik heel eerlijk ben had ik dat ook niet verwachtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:51 schreef Consigliere het volgende:
Ik was trouwens niet geimponeerd van je betoog
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij "de jackpot"?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:51 schreef Consigliere het volgende:
Ik was trouwens niet geimponeerd van je betoog
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:53 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij "de jackpot"?
Duidelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:09 schreef Consigliere het volgende:
[..]Moet dat hier? In dit beschaafde topic...
Nou.. ik moet zeggen...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:16 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Duidelijk.
Ik ben blij dat je niet zo tevreden was met mijn betoog, wie weet waar het allemaal toe had kunnen leiden als je onder de indruk was geweest.
Wat moet je zeggen?quote:
Nou vooruit, omdat je het zo graag wilt horenquote:
heb gesmst, ben benieuwdquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:25 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat je het zo graag wilt horenJe betoog was goed, sterker nog... GENIAAL!
( sms JACKPOT AAN naar 9393 of voeg toe op msn )![]()
aha.. dus TOCH enige interesse .. Ter informatie: Zo'n smsje kost toch al 49,99 p.o.b.quote:
Shittt, nou die eerste 5 tientjes ben ik dan al kwijt. Zal wel bij één SMSje blijven danquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:29 schreef Consigliere het volgende:
[..]
aha.. dus TOCH enige interesse .. Ter informatie: Zo'n smsje kost toch al 49,99 p.o.b.![]()
Nee ik blijf nog een paar uurtjes wakkerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:34 schreef Consigliere het volgende:
Neem maar van me aan... Het was een goed doel
Ik ga slapen.. Joinen??![]()
verhip.. Dat was nou net ook mijn plan! Zullen we dan maar...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:36 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Nee ik blijf nog een paar uurtjes wakker
Durven lijkt me niet het juiste woord, de vraag moet zijn wil ik dat?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:42 schreef Consigliere het volgende:
Aan lef geen gebrek![]()
De vraag is.. durf jij je adresgegevens op Fok! te verspreiden
BasOne is een druifquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:50 schreef Consigliere het volgende:
Zonde, maar ik denk dat we er dan niet uit komen zo... Trouwens, puike post op dat topic van BasOne
Als je goed mijn posts in de gaten hebt gehouden zal je begrijpen dat iemand je voor is geweestquote:
Als je goed de trends van hedendag volgt.. Dan weet je dat vreemgaan eerder uitzondering is dan regelquote:Op zaterdag 24 februari 2007 05:00 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Als je goed mijn posts in de gaten hebt gehouden zal je begrijpen dat iemand je voor is geweest![]()
Ja doeiquote:
Ja er zijn altijd mensen die geen slaap nodig hebbenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 05:10 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat is dit nou mensen die na 4 uur nog hier zijn![]()
Ik heb wle slaap nodig ik plan het gewoon op een ander tijdstip inquote:Op zaterdag 24 februari 2007 05:12 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Ja er zijn altijd mensen die geen slaap nodig hebben
Ja dat snap ik. Je zal van mij deze week ook niet veel posts van overdag tegenkomen gok ik, if you get what I mean.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 05:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb wle slaap nodig ik plan het gewoon op een ander tijdstip in![]()
Jepquote:Op zaterdag 24 februari 2007 05:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar je bent nu aan het werk?
Politie meldkamerquote:
Ja het is niet zo druk en met 4 schermen voor je neus is één schermpje meer of minder ook geen probleem en het biedt af en toe wel wat afleidingquote:
Weltrustenquote:
Nog een half uurtje, dan is de aflos er en dan ben ik er ook weg vanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 06:22 schreef Consigliere het volgende:
CAROLYNE!!!!!!!!!!!!!![]()
en nu ga ik weer verder slapen![]()
kloptquote:
Its-Jojo-4you + 1quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Baader en Meinhof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |