Ik moet eerlijk zeggen , dat deze game binnen no-time in mn backlog aan het verstoffen was,aangezien ik die gelijk met DBZ:BT2 gekocht heb, en na een aantal andere titels (oa Naruto, Okami, FFXII, verschillende classic collecties, zelda op de cube en verschillende handheld danwel PC games) ik de game eilk heul vergeten benquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:14 schreef ethiraseth het volgende:
Is bully de moeite waard? Of is het vooral veel van die crappy lessen volgen waarin je keer op keer dezelfde minigames moet doen en daarbuiten dan beetje rondprutsen op de campus?
Twisted Metal Black was een vrij aardig spel vond ik maar dan wel in die begin periode van de PS2 en inderdaad absoluut geen top25-plek waardig. Het is leuk voor tussendoor maar zeker niet beter dan bijvoorbeeld Okami, REZ en Ratchet & Clank.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:54 schreef Pritt het volgende:
Twisted Metal: Black in de top 25. Mijn god wat een bout spel was dat.
Voor de rest veel toppertjes die ook in mijn kast gaan te blinken.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Roy, hoe vond je God of War II?
Kan niet meer wachten tot 13 april![]()
Op play.com en tothegame.com...quote:God of War II
Pre-order
Due for release on 27/04/2007
En toch las ik dat ergens laatstquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Op play.com en tothegame.com...
Denk dat de 13de niks uit gaat komen
Ik vond m geweldig, op één klein ietsie pietsie klein stukje na. 9.5quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Roy, hoe vond je God of War II?
Kan niet meer wachten tot 13 april![]()
Vandaag REZ wederom even snel uitgespeeld. Blijft toch een prachtige ervaring.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:20 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Twisted Metal Black was een vrij aardig spel vond ik maar dan wel in die begin periode van de PS2 en inderdaad absoluut geen top25-plek waardig. Het is leuk voor tussendoor maar zeker niet beter dan bijvoorbeeld Okami, REZ en Ratchet & Clank.
Binnenkort de review dusquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond m geweldig, op één klein ietsie pietsie klein stukje na. 9.5
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, die doe ik nietDoen we pas met de EU release denk ik
Daar denk je met plezier aan terug zodat je in Hades Underworld bent!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:04 schreef Mr.G het volgende:
Poseidon's challenge bij God of War 1 is echt kut
Vond niet echt stukjes heel erg kut, alleen die ronddraaiende palen met punten erop vond ik irritant omda tje dan de hele tijd naar beneden donderd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:04 schreef Mr.G het volgende:
Poseidon's challenge bij God of War 1 is echt kut
Ah, ik denk ik laat 'm nog even in twijfel, maar jij verklapt 't al...quote:Op zondag 1 april 2007 15:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vond niet echt stukjes heel erg kut, alleen die ronddraaiende palen met punten erop vond ik irritant omda tje dan de hele tijd naar beneden donderd.
Kan je lang wachtenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:14 schreef jorienvdherik het volgende:
99 euro ps2 + 1 controller bij v&d nu.
Wacht nog wel tot die goedkoper word
Ik vind dat toch een hele mooie prijs hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:14 schreef jorienvdherik het volgende:
99 euro ps2 + 1 controller bij v&d nu.
Wacht nog wel tot die goedkoper word
Dat dusquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
God of War 2 en de nieuwe Tomb Raider.
Dan mag de PS2 in de kast
Stop er een gebrande CD in en aan de zijkant van de Ps2 zit een sticker zodat je kan zien of ze hem hebben opengemaakt of niet. (gescheurd of niet)quote:Op woensdag 4 april 2007 17:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Als ik een 2e hands ps2 koop. Hoe kan je dan zien of die is omgebouwd. wil namelijk geen omgebouwde hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |