Hmm, thanksquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PS2 heeft onwijs veel games en de meeste goede games zijn ondertussen wel Platinum dus 20 euro. Dus ja, de PS2 is zn geld meer dan waard
Niet ombouwen alleen. Das voor paupers.
ombouwen is voor gamers die geen zin hebben om veel gave games mis te lopen omdat idioot veel dingen hier niet worden uitgebracht bedoel je.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PS2 heeft onwijs veel games en de meeste goede games zijn ondertussen wel Platinum dus 20 euro. Dus ja, de PS2 is zn geld meer dan waard
Niet ombouwen alleen. Das voor paupers.
Ik ben ook zo'n gamer en heb daarom een Europese PS2 en een Amerikaansequote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:18 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
ombouwen is voor gamers die geen zin hebben om veel gave games mis te lopen omdat idioot veel dingen hier niet worden uitgebracht bedoel je.![]()
en dat word hier niet besproken aangezien het niet mag.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:18 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
ombouwen is voor gamers die geen zin hebben om veel gave games mis te lopen omdat idioot veel dingen hier niet worden uitgebracht bedoel je.![]()
kickquote:Op zondag 25 maart 2007 13:28 schreef marcek het volgende:
hier ook maar een melding:
ik heb hier een gesealde engelse(pal) guitar hero 2 te ruil liggen (fout in levering van bestelling , dus dubbel in huis)
roep maar een ruilgame , hij blijft een paar dagen staan en ik kies dan.
als iemand freekstyle of rumble racing te ruil heeft , hebben die de voorkeur
check signature om te zien wat ik al heb.
andere platforms zijn ook welkom![]()
niet veel volgens mij , maar voor de mensen die al een gitaar en deel 1 hebben is het mischien watquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:23 schreef knuppelhout het volgende:
heb weinig te ruil, maar wat heb je aan dat spel zonder die gitaar? of zit die erbij?
wil ook nog een ps2 kopen. had er eerst wel een maar speelde niet veel. wil wel al die toppers opkopen danquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:46 schreef suijkerbuijk het volgende:
ga morgen ook de playstation 2 halen
kost 130euro inclusief 2games
vind ik wel een leuke prijs
Kan ook de basis pakket nemen voor 99euro
Dan heb je mem kaart 1controller en de console
Ken je GoW niet?! Deel 1 nooit gespeeld?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Gods of war eens kijken wat dat voor spel is
nee nooit gespeeldquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:40 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ken je GoW niet?! Deel 1 nooit gespeeld?Voor mij echt 1 van de beste games op de Ps2.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |