Neuh, niet echt tenminste, de snelheid ontbreekt en ze hebben de fatalities vervangen door een waardeloos combo-systeem. De Story mode is vermakelijk(totdat je een x of 5 dood gegaan ben in een van de vele deathtraps), maar de SP en MP battles zijn gewoon niet meer wat MK vroeger was.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Is die Mortal Kombat Armageddon een beetje tof ?
Heb van iemand hier op Fok! nu MK:Shaolin Monks gekochtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh, niet echt tenminste, de snelheid ontbreekt en ze hebben de fatalities vervangen door een waardeloos combo-systeem. De Story mode is vermakelijk though, maar de SP en MP battles zijn gewoon niet meer wat MK vroeger was.
Ziet er goed uit, mooie boxart, ook voor de OST die in DVD hoesje komt en dus mooi in de kast erbij kan komen te staanquote:Op maandag 26 februari 2007 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb m besteld, bij DimPlus voor 45 euro. Zij hebben ook de CE en qua betaling was dat ff wat handiger nu.
Absoluut. Als zijn het verhaal en de sfeer beter dan de gameplay.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:55 schreef JimmyJames het volgende:
Is Yakuza de moeite waard?
ik las Rumble rosesquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:18 schreef NutKees het volgende:
Ben nu met Rule of Rose bezig, ik vraag me af waar al die heisa voor nodig was.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
De marktplaats advertenties worden ook met de dag triester![]()
![]()
![]()
ik zoek burnoud dominator wand het lijkt me een leuk spel je als je hem heb wil ik heb als je hem aan me wilt geven dan badankt doei
groetjes jari
Het spel geven ook!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
De marktplaats advertenties worden ook met de dag triester![]()
![]()
![]()
ik zoek burnoud dominator wand het lijkt me een leuk spel je als je hem heb wil ik heb als je hem aan me wilt geven dan badankt doei
groetjes jari
Die heb ik nogwel echt een kutspel!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
het valt me wel op dat sommige mensen ook alleen maar half lezen
als je even zoekt , dan kan je zo leven dattie voorlopig nog niet uit komt![]()
zelfde als ik af en toe lees ,
ik ben op zoek naar mario 3 voor de ps2![]()
*U vraagt, wij draaienquote:Op maandag 5 maart 2007 23:26 schreef mini-lellan het volgende:
Vandaag weer GoW uitgespeeld...WIL DEEL 2!!![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
*U vraagt, wij draaien
God of War II Pre-order
Zeer aantrekkelijke prijsBedankt Hans
![]()
quote:Dit artikel is waarschijnlijk op Monday 31 December, 2007 weer voorradig.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |