quote:
Je kunt de PS3 nog een tijdje laten liggen als je het geld er nog niet voor over hebt.
Op de PS2 komen nog steeds goede titels uit (Tombraider anniversary, God of War 2, Rogue Galaxy binnenkort. Transformers is uit op de ps2. etc etc. Het komende jaar zal de PS2 nog wel goed lopen denk ik (kijk naar de verkoopcijfers die regelmatig onder 'games' gepost worden bijvoorbeeld:
japan verkopen week 33:
DS Lite 150.000
Wii 93.000
PSP 26.000
PS3 24.000
PS2 14.000
Xbox 360 2.800
zolang de PS2 blijft verkopen zullen er ook games uitkomen verwacht ik. FF12 was het best verkocht in die week als het om PS2/PS3 games gaat). Klein voorbeeld maar dit lijkt het geval in de hele wereld: de PS2 wordt nog steeds verkocht.
De prijs van PS2 games is natuurlijk ook beter dan die van de PS3. Stukken beter zelfs.
Ik heb bij dynabite aardig wat games weggehaald met 50% korting op de 2de game en dan nog eens 10% korting vanwege de klantenkaart. Dat zijn mooie prijsjes
![]()
Indien je het geld wel hebt voor een PS3 zou ik voor een PS3 gaan ipv een PS2. De goede PS3 games komen vanaf september dus dat is al dichtbij. Plus je kunt nog steeds de PS2 games spelen (niet allemaal maar het worden er steeds meer). Je koopt nu een PS3 met 2 games en een extra controller voor 599. Dat is een korting van 160 (50 euro voor de controller en 110 euro voor de 2 games) euro.
Indien je 100 euro betaald voor de PS2 moet je nu dus 499 extra neerleggen maar je krijgt er dus een 130 euro aan materiaal extra voor terug. Dus de PS3 wordt -relatief- steeds goedkoper.
[ Bericht 12% gewijzigd door wdn op 19-08-2007 22:01:50 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*