die heb ik al 2 x (nou eigenlijk 4 x aangezien je hem nogmaals moet verslaan na de side quest om een betere eind-demo te krijgen) verslagen , kost afgezien dat gedoe met die scepters nou niet echt veel tijd voor een eindbaas , die Dhoulmagus heeft mij iig meer problmen gegeven.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:42 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Mja ik ken het... Ben al maanden te lui om de eindbaas van Dragonquest 8 een keer te slopen![]()
... Heldquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die heb ik al 2 x (nou eigenlijk 4 x aangezien je hem nogmaals moet verslaan na de side quest om een betere eind-demo te krijgen) verslagen , kost afgezien dat gedoe met die scepters nou niet echt veel tijd voor een eindbaas , die Dhoulmagus heeft mij iig meer problmen gegeven.
Zucht moet ok nog steeds baten uitspelen ook bij het laatste baas bijnaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:42 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Mja ik ken het... Ben al maanden te lui om de eindbaas van Dragonquest 8 een keer te slopen![]()
Dus je wilt hem kwijt?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:47 schreef JimmyJames het volgende:
Las ik nou dat Persona 3 onze kant op komt?
Ik vind FFXII trouwens niks, te hoog westers mmorpg-gehalte.
19,99 @ Nedgame en Next-Level in Amersfoort.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:05 schreef JimmyJames het volgende:
Iemand Black voor weinig gezien?
Het is inderdaad de Amerikaanse versie. Wát een super spel is dit. Niks geen lange laadtijden, niks om de beurt op een knopje drukken zodat je poppetje aanvalt, nee zélf vechten, schieten en noem maar op!quote:
Ik wil hem ook! Nog eventjes geduld hebben. En na Rogue Galaxy ga ik echt even geen spellen meer aanschaffen, moet nog teveel uitspelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:32 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Het is inderdaad de Amerikaanse versie. Wát een super spel is dit. Niks geen lange laadtijden, niks om de beurt op een knopje drukken zodat je poppetje aanvalt, nee zélf vechten, schieten en noem maar op!
En die sfeer![]()
Hij is écht je geld waard!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik wil hem ook! Nog eventjes geduld hebben. En na Rogue Galaxy ga ik echt even geen spellen meer aanschaffen, moet nog teveel uitspelen.
Ik zou eerst het spel gaan spelen voordat je zegt dat het een goede idee wasquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
God Hand gekocht voor 10 euro. Zomaar winkels inlopen voor games is altijd een goed idee aan het einde van een console cyclus!
Was jij die niet aan het hypen voordat de reviewers de game de grond in trapte?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
God Hand gekocht voor 10 euro. Zomaar winkels inlopen voor games is altijd een goed idee aan het einde van een console cyclus!
Ja. Maar voor 10 euro wil ik hetalsnog zeker wel proberenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Was jij die niet aan het hypen voordat de reviewers de game de grond in trapte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |