denk het wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:13 schreef Scheepschroef het volgende:
Hmmm, interessant. De partijen die het verst van de "politieke realiteit" af staan worden op dit moment (20 stemmen) ook het "irritantst" gevondenZal het straks nog steeds zo zijn?
Zodat de elite plaats kan maken voor de elite van Marijnissen en Wilders?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:59 schreef JohnDope het volgende:
met SP of PVV doe je een anti-stem op de eeuwige bestuurlijke elite.
zit niks Elitairs bij. Beide zijn ze nota bene radicaal tegen het Elitaire Bolwerk Europa.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:03 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Zodat de elite plaats kan maken voor de elite van Marijnissen en Wilders?
Rrrrightquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
zit niks Elitairs bij. Beide zijn ze nota bene radicaal tegen het Elitaire Bolwerk Europa.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen, als de SP nog flink winst boekt tijdens de provinciale staten verkiezingen dan zie ik dit kabinet geen vier jaar uitzitten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:12 schreef pingu_ het volgende:
SP, maar ze komen atm wel aardig van pas om de PvdA iets kleiner te houden.
In Friesland zullen ze het niet goed doen, verwacht ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:32 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen, als de SP nog flink winst boekt tijdens de provinciale staten verkiezingen dan zie ik dit kabinet geen vier jaar uitzitten.
In mijn provincie wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:02 schreef Pietverdriet het volgende:
PVV of SP, moeilijk kiezen, NCPN zit er niet bij
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:45 schreef Sidekick het volgende:
[..]
In Friesland zullen ze het niet goed doen, verwacht ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |