quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:57 schreef Cybart het volgende:
*rob gestemd heb*
was twijfelen tussen rob en ad-just (inderdaad doe wat aan die naam, dat kan niet)
Alain kan je helemaal wegschrijven, tenzij belgie opeens masaal zit te kijken en te stemmen.
bij ad-just irriteer ik me vooral aan zijn neus
En ik vind zijn "inteligente" grappen niet echt bij de andere lama's passen...
al met al zou er ook een optie moeten zijn "geen van deze 3 wannabe-lama's"
Is ook een optiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of gewoon morgen op Uitzendinggemist.nl hè.
ik me schamen...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ga je schamen! Rob stemmen!
Kan je me uitleggen waarom je hem beter vond dan de anderen?
lees dan nog maar eens wat ik er van vind...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:01 schreef Haunter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het gaat om de humor, niet om het uiterlijk.. En ook aangezien het hier niet om "wie kan de gekste bekken trekken zonder enige goede humor te hebben" gaat, valt Rob af.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:05 schreef Eltonno het volgende:
Kijk, mijn internet/computer begrijpt mij...
[afbeelding]
Misschien heeft de jury Rob alvast laten verwijderen.........echt ik kreeg diezelfde afbeelding op mijn lappie.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:07 schreef Eltonno het volgende:
hehehe nee seriues, zo stond het er echt..
misschien heb ik alleen de naam rob in het wit weggeshopped...:')
ok hate himquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:13 schreef ScottTracy het volgende:
Rob is echt zo'n geval van hate him or love him.
Lijkt me leuk in de patatzaak, maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:13 schreef ScottTracy het volgende:
Rob is echt zo'n geval van hate him or love him.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |