Ik heb een vijver in mien tuintje ja, daar heb ik een eiland in gemaakt ja. Vergeet die niet ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vlieland, Terschelling, Ameland, Schiermonnikoog en het starteiland in het Sneekermeer horen bij Fryslân ja
je bent "mien jong" vergeten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:21 schreef BaggerBoer het volgende:
[..]
Ik heb een vijver in mien tuintje ja, daar heb ik een eiland in gemaakt ja. Vergeet die niet ja.
Ik ben bekend in Moddergat ja. Daar wonen geen mensen met vijvers in hun tuin ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:21 schreef BaggerBoer het volgende:
[..]
Ik heb een vijver in mien tuintje ja, daar heb ik een eiland in gemaakt ja. Vergeet die niet ja.
Die vijver heb ik gisteren gegraven mien jong. Das dus hartstikke nieuw ja. Ik kan het helaas niet fotograferen ja. Ik heb geen fotokamera ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben bekend in Moddergat ja. Daar wonen geen mensen met vijvers in hun tuin ja.
Ik zal het even aankaarten bij de gemeente ja. Ik heb geen aanvraag voor een graafvergunning gezien in de Dockumer Courant ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:26 schreef BaggerBoer het volgende:
[..]
Die vijver heb ik gisteren gegraven mien jong. Das dus hartstikke nieuw ja. Ik kan het helaas niet fotograferen ja. Ik heb geen fotokamera ja.
ik ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:18 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Zeeland geweest.
Boeren hebben vrijstelling daarveur mien jong. Anders mogen ze toch ook noet ploegn' ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal het even aankaarten bij de gemeente ja. Ik heb geen aanvraag voor een graafvergunning gezien in de Dockumer Courant ja.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:37 schreef Metalfrost het volgende:
op de brandstapel met jou
friesland is het beste wat er is
Het is Fryslân mien jong. Verder ben ik het met je eens ja. Al vind ik niet dat je mensen op de brandstapel moet zetten ja. Dat mag niet meer ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:37 schreef Metalfrost het volgende:
op de brandstapel met jou
friesland is het beste wat er is
Jij bent Nederland niet eens uit geweest.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:32 schreef Sander-B het volgende:
Ik ook niet en hopelijk blijft dat zo.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:18 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Zeeland geweest. Verder heel Nederland wel gezien...
Ja, hieroquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:47 schreef Mugger het volgende:
Er schijnen zelfs Nederlanders te bestaan die nog nooit over de Afsluitdijk zijn gereden. Bizar!![]()
Idem.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik ook niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |