Ook op myspace te beluisteren:quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:40 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
meteen gedownload gisteren![]()
heb ik tenminste nog een beetje OC
Maak je niet druk om mijn leven. Mijn leven houdt heel wat meer in dan series kijken, maar dat wil nog niet zeggen dat je geen routine kunt hebben. Gewoon een bepaald kijkmoment wat je al 4 jaar hebt. Dat kan je toch gaan missen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:34 schreef dlebrok het volgende:
[..]
KansloosHet zijn tv-series, niet je leven
Bedoel je?quote:Op zondag 25 februari 2007 11:52 schreef Mikani het volgende:
Nou ik ga deze week de laatste aflevering kijken, heb nu net de aflevering gekeken dat Seth en Taylor zorgden dat Julie en de vader van Seth Ryan weer bij elkaar kwamen. Exit Bullet, vreselijke kerel, dat accent.
quote:
Jeetje wat domquote:Op zondag 25 februari 2007 11:52 schreef Mikani het volgende:
Nou ik ga deze week de laatste aflevering kijken, heb nu net de aflevering gekeken dat Seth Ryan en Taylor zorgden dat Julie en de vader van Seth Ryan weer bij elkaar kwamen. Exit Bullet, vreselijke kerel, dat accent.
same here , seizoen 1 van OC was mijn eerste serie waar ik verslaafd aanraakte en was ook meteen beste wat ik ooit zagquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:15 schreef MaxC het volgende:
Mooi einde, alhoewel ik seizoen 4 niet altijd geweldig vond(net als met die 2 gay-lui's sloeg nergens op)
Seizoen 1 was zo geweldig, toen ben ik verslaafd geworden en qua seizoen 1 blijft het altijd de beste TV-serie ooit voor mij![]()
Finale was laaste stuk erg mooi![]()
OTHquote:Op maandag 26 februari 2007 12:30 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
same here , seizoen 1 van OC was mijn eerste serie waar ik verslaafd aanraakte en was ook meteen beste wat ik ooit zag
maar over alle seizoenen heen vind ik OTH toch iets beter
Tuurlijk zijn er wel 'bikinifeestjes'quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:55 schreef Ogala het volgende:
En waar moet ik nu mijn wekelijkse portie mindless soap vandaan halen??
Hoe anders is One Tree Hill? (komen waarschijnlijk geen bikinifeestjes in voor)
Schijnbaar OTH hequote:Op woensdag 28 februari 2007 11:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm ik volg eigenlijk nog alleen 24 erbij, maar wat zou een goeie vervanger zijn voor The OC?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |