Sterkte straks.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:59 schreef Ekdom het volgende:
Meuheueheuh!
Misschien hebben ze net als ik ook KX opstaanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:23 schreef -Hans- het volgende:
^^^^^^
Michiel en Gerard zijn nog altijd in de studio en ze vinden de muziek zo te zien wel aardig.
quote:
quote:
en ik heb niet eens gepost tijdens de uitzending, want dan gaat het vrij hard met mijn avatarquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:48 schreef B.A.Trix het volgende:
Heb zo'n flauw vermoeden dat dit topic vol met plaatjes van bierflesjes komt te staan.![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
of dan pas
ligt eraan hoe je het bekijkt
Dat kleine stukje van die tweede track van de cd wat Michiel liet horen vanavond was erg coolquote:
De SMS-balk ziet er best aardig uit qua vormgeving. Die zwarte balken er omheen zullen nog wel verdwijnen hoop ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:05 schreef -Hans- het volgende:
Geinig om nu de cam te checken, ze zijn erg hard bezig om de boel klaar te maken voor de FreakNacht.
Al gebeurt er op dit moment niet al teveel cq er is niet veel te zien.
Het plaatje van Giel vind ik niet echt op Giel Beelen lijken. Ik ben blij dat ze de zwarte balken nu weg hebben gehaald, dat zag er echt niet uit! Ook ik vind de SMS-balk wel wat aan de grote kant. Ze zijn trouwens vanaf een uur of 23:00 al bezig in de studio, er komt dus toch wel veel bij kijken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De SMS-balk ziet er best aardig uit qua vormgeving. Die zwarte balken er omheen zullen nog wel verdwijnen hoop ik.
Nu is er trouwens wel wat meer te zien. Er is een band aan het opbouwen in de gang.
Ik heb vanmidag de nieuwe cd van Kaiser Chiefs (- Yours Truly, Angry Mob) gedowkocht.Die ben ik nu aan het luisteren.Ook wel aardig..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |