abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46601194
quote:
Victoria Koblenko tijdens vliegreis beroofd
De koffer van Victoria Koblenko is tijdens een vliegreis van Johannesburg naar Amsterdam opengebroken en geplunderd. Onder meer haar laptop is gestolen.

De koffer van Victoria Koblenko is tijdens een vliegreis van Johannesburg naar Amsterdam opengebroken en geplunderd. Bij aankomst op Schiphol bleek de koffer van de actrice beschadigd en waren verschillende voorwerpen gestolen. Dat heeft Victoria vrijdag laten weten.

De koffer, die verzegeld was, kwam behoorlijk gehavend aan, vertelt de 26-jarige Koblenko. Veel waardevolle spullen bleken weg te zijn. "De laptop waar mijn scriptie op stond, is toch wel het belangrijkste", kijkt ze terug. Verder mist de actrice de fotocamera die ze voor haar verjaardag had gekregen en een hoop kleding.

Vliegtuigmaatschappij KLM gaat niets vergoeden, zegt Koblenko."Als je reist met een ticket van duizend euro en terugkomt met een schade van vijfduizend euro omdat er waardevolle spullen werden vervoerd, is dat niet rendabel voor KLM." Volgens de actrice heeft een woordvoerster van de vliegtuigmaatschappij haar verteld dat diefstal wel vaker voorkomt en dat er een onderzoek wordt ingesteld.
[Novum]
Sneu voor haar maar....geen backup maken van je scriptie...
pi_46601218
Ze laat ook niks na om duidelijk te maken dat ze zogenaamd intelligent is. Die scriptie heeft natuurlijk nooit bestaan, net zo'n hoax als haar ontvoering dit.
pi_46601269
En nu kan ze natuurlijk nooit meer afstuderen... Sneu hoor. En van een back-up heeft madame inderdaad zeker ook nog nooit gehoord.
pi_46601307
Zullen wel foto's van haar op die laptop staan. Ik wacht af.
pi_46601308
Anders stop je je laptop ff in je koffer.. je wil niet weten hoe er met die koffers omgegaan word.
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_46601329
Waarom lees ik altijd de woorden 'scriptie' en 'studeren' als ze weer 'es in het nieuws is? Echt erg gewoon, elke column, elk interview ... ze kan er maar niet over ophouden.
  Milf vrijdag 23 februari 2007 @ 18:29:33 #7
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_46601343
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:28 schreef -En4Cer- het volgende:
Anders stop je je laptop ff in je koffer.. je wil niet weten hoe er met die koffers omgegaan word.
Precies.

Dat soort dingen draag je toch bij je als handbagage?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_46601380
diefstal vergoeden is niet rendabel voor een luchtvaartmaatschappij zegt ze... je meent het...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  vrijdag 23 februari 2007 @ 18:31:28 #9
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_46601381
tsja en dat in een tijd dat usbstikkies zo weinig kosten.
pi_46601382
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:28 schreef VoreG het volgende:
Zullen wel foto's van haar op die laptop staan. Ik wacht af.
Dit hoop ik dus ook
pi_46601427
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:31 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dit hoop ik dus ook
Ik hoop dat die foto's nooit uitlekken
  vrijdag 23 februari 2007 @ 18:34:48 #12
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_46601454
Die russische hoer mag van mij alles kwijtraken.
pi_46601463
Lekker voor die bontdragende snol
pi_46601479
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:29 schreef nikky het volgende:

[..]

Precies.

Tegenwoordig mag je nauwelijks nog iets als handbagage meenemen. Thanks to het terrorisme ... De enigen die daarvan profiteren zijn degenen in de bagage-afhandeling ... Zoals nu weer blijkt.
pi_46601507
"Reisverzekering"

pi_46601748
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:29 schreef nikky het volgende:

[..]

Precies.

Dat soort dingen mag dus niet meer; alleen nog maar bepaalde vloeistoffen zijn als handbagage toegestaan.
"Terrorismedreiging" of zoiets als smoesje.
'Een nederlaag is onvermijdelijk als je uitgangspunt is het spel te winnen, in plaats van te voorkomen dat je het verliest' (John von Neumann)
pi_46601790
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:46 schreef sterkekoffie het volgende:

[..]

Dat soort dingen mag dus niet meer; alleen nog maar bepaalde vloeistoffen zijn als handbagage toegestaan.
Volgens mij heb je het niet helemaal begrepen
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_46601809
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:46 schreef sterkekoffie het volgende:

[..]

Ehh.. jij hebt in de vorige eeuw voor het laatst gevlogen?
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
  vrijdag 23 februari 2007 @ 18:49:56 #19
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_46601835
Stond woensdag al in de metro naar ik meen. In haar eigen column.
Ik ben lelijk.
pi_46601869
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:28 schreef -En4Cer- het volgende:
Kijk inderdaad maar eens uit het raampje als je net geland bent en die schiphol negers de bagage uitladen, ze smijtten die dingen op elkaar
  vrijdag 23 februari 2007 @ 18:54:38 #21
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46601941
Kan ze nog langer over haar studie doen !
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Milf vrijdag 23 februari 2007 @ 19:01:05 #22
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_46602093
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:35 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Tegenwoordig mag je nauwelijks nog iets als handbagage meenemen. Thanks to het terrorisme ... De enigen die daarvan profiteren zijn degenen in de bagage-afhandeling ... Zoals nu weer blijkt.
Ik geloof er niets van.

Op de site van de KLM:
quote:
Mag ik mijn laptop gebruiken aan boord van het vliegtuig?
Het is mogelijk om eigen laptops mee aan boord nemen.
Gebruik van een laptop tijdens de vlucht is toegestaan op het moment waarop het 'Fasten seat belt'-bordje uit staat, d.w.z. niet tijdens het opstijgen en landen. De laptop moet ook uitgeschakeld worden als de bemanning daarom vraagt. Voor stroomtoevoer hebt u geen adapter nodig; zowel 2- als 3-polige stekkers kunnen worden gebruikt.

Mag ik mijn mp3-speler gebruiken aan boord van het vliegtuig?
Electronische apparatuur met een antenne moet te allen tijde uit zijn vanaf het moment dat u aan boord stapt en tijdens de vlucht. Electronische apparatuur zonder antenne, zoals cd/dvd/mp-3 spelers, laptops of electronic games, mogen gebruikt worden tijdens de vlucht en tijdens de grondstop. Zodra het "Stoelriemen Vast" signaal aan is (bij start en landing en evt. tijdens de vlucht) dient al uw electronisch apparatuur uitgezet en opgeborgen te worden.
Ik schrok al even. Want geen haar op mijn hoofd die eraan denkt dure app in de koffer te stoppen.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_46602135
Je mag 't wel meenemen, maar ik ben benieuwd of alles binnen de toegestane afmetingen past .....
pi_46602180
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:28 schreef michiel- het volgende:
Waarom lees ik altijd de woorden 'scriptie' en 'studeren' als ze weer 'es in het nieuws is? Echt erg gewoon, elke column, elk interview ... ze kan er maar niet over ophouden.
Katja had daar vroeger ook een handje van, is gelukkig wijzer, echt wijzer geworden
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 23 februari 2007 @ 19:17:04 #25
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_46602548
Wat een humor. Mevrouw met dr zelfdeverklaarde fantastisch interlect die een laptop in een koffer stopt. . Ik geloof dat die mannen die de koffers in de vliegtuigen zetten ook wel 'gooiers' worden genoemd.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')