Sneu voor haar maar....geen backup maken van je scriptie...quote:Victoria Koblenko tijdens vliegreis beroofd
De koffer van Victoria Koblenko is tijdens een vliegreis van Johannesburg naar Amsterdam opengebroken en geplunderd. Onder meer haar laptop is gestolen.
De koffer van Victoria Koblenko is tijdens een vliegreis van Johannesburg naar Amsterdam opengebroken en geplunderd. Bij aankomst op Schiphol bleek de koffer van de actrice beschadigd en waren verschillende voorwerpen gestolen. Dat heeft Victoria vrijdag laten weten.
De koffer, die verzegeld was, kwam behoorlijk gehavend aan, vertelt de 26-jarige Koblenko. Veel waardevolle spullen bleken weg te zijn. "De laptop waar mijn scriptie op stond, is toch wel het belangrijkste", kijkt ze terug. Verder mist de actrice de fotocamera die ze voor haar verjaardag had gekregen en een hoop kleding.
Vliegtuigmaatschappij KLM gaat niets vergoeden, zegt Koblenko."Als je reist met een ticket van duizend euro en terugkomt met een schade van vijfduizend euro omdat er waardevolle spullen werden vervoerd, is dat niet rendabel voor KLM." Volgens de actrice heeft een woordvoerster van de vliegtuigmaatschappij haar verteld dat diefstal wel vaker voorkomt en dat er een onderzoek wordt ingesteld.
[Novum]
Precies.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:28 schreef -En4Cer- het volgende:
Anders stop je je laptop ff in je koffer.. je wil niet weten hoe er met die koffers omgegaan word.
Dit hoop ik dus ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:28 schreef VoreG het volgende:
Zullen wel foto's van haar op die laptop staan. Ik wacht af.
Tegenwoordig mag je nauwelijks nog iets als handbagage meenemen. Thanks to het terrorisme ... De enigen die daarvan profiteren zijn degenen in de bagage-afhandeling ... Zoals nu weer blijkt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Precies.
Dat soort dingen draag je toch bij je als handbagage?
Dat soort dingen mag dus niet meer; alleen nog maar bepaalde vloeistoffen zijn als handbagage toegestaan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Precies.
Dat soort dingen draag je toch bij je als handbagage?
Volgens mij heb je het niet helemaal begrepenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:46 schreef sterkekoffie het volgende:
[..]
Dat soort dingen mag dus niet meer; alleen nog maar bepaalde vloeistoffen zijn als handbagage toegestaan.
"Terrorismedreiging" of zoiets als smoesje.
Ehh.. jij hebt in de vorige eeuw voor het laatst gevlogen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:46 schreef sterkekoffie het volgende:
[..]
Dat soort dingen mag dus niet meer; alleen nog maar bepaalde vloeistoffen zijn als handbagage toegestaan.
"Terrorismedreiging" of zoiets als smoesje.
Kijk inderdaad maar eens uit het raampje als je net geland bent en die schiphol negers de bagage uitladen, ze smijtten die dingen op elkaarquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:28 schreef -En4Cer- het volgende:
Anders stop je je laptop ff in je koffer.. je wil niet weten hoe er met die koffers omgegaan word.
Ik geloof er niets van.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag je nauwelijks nog iets als handbagage meenemen. Thanks to het terrorisme ... De enigen die daarvan profiteren zijn degenen in de bagage-afhandeling ... Zoals nu weer blijkt.
Ik schrok al even. Want geen haar op mijn hoofd die eraan denkt dure app in de koffer te stoppen.quote:Mag ik mijn laptop gebruiken aan boord van het vliegtuig?
Het is mogelijk om eigen laptops mee aan boord nemen.
Gebruik van een laptop tijdens de vlucht is toegestaan op het moment waarop het 'Fasten seat belt'-bordje uit staat, d.w.z. niet tijdens het opstijgen en landen. De laptop moet ook uitgeschakeld worden als de bemanning daarom vraagt. Voor stroomtoevoer hebt u geen adapter nodig; zowel 2- als 3-polige stekkers kunnen worden gebruikt.
Mag ik mijn mp3-speler gebruiken aan boord van het vliegtuig?
Electronische apparatuur met een antenne moet te allen tijde uit zijn vanaf het moment dat u aan boord stapt en tijdens de vlucht. Electronische apparatuur zonder antenne, zoals cd/dvd/mp-3 spelers, laptops of electronic games, mogen gebruikt worden tijdens de vlucht en tijdens de grondstop. Zodra het "Stoelriemen Vast" signaal aan is (bij start en landing en evt. tijdens de vlucht) dient al uw electronisch apparatuur uitgezet en opgeborgen te worden.
Katja had daar vroeger ook een handje van, is gelukkig wijzer, echt wijzer gewordenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:28 schreef michiel- het volgende:
Waarom lees ik altijd de woorden 'scriptie' en 'studeren' als ze weer 'es in het nieuws is? Echt erg gewoon, elke column, elk interview ... ze kan er maar niet over ophouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |