Ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:38 schreef cerror het volgende:
Werden de nummers niet voor Falco geschreven?
Bierbrouwen is idd een kunstquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:37 schreef Miam het volgende:
Falco is goed, maar niet de beste artiest allertijden.
dat is Freddie
Uiteraard.quote:
Krek sa'ist.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:22 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik onderschrijf het betoog van TS.
Jammer is dat Falco ten prooi viel aan zijn eigen populariteit en teveel van het wilde leven genoot. Wat helemaal jammer is, is dat de volwassen en gerehabiliteerde Falco die bezig was aan een nieuw fraai album verongelukte.
Uiteraard was hij een product van de broertjes Bolland.
Het is alleen wel het crediet van Falco zélf dat Falco nog altijd voor het grijpen staat in mijn CD-kast.
Klopt, o.a. de hit DER KOMMISSAR komt uit die tijd. Ook na de broertjes Bolland heeft hij nog wat dingen gedaan. De albums zonder de Bollands zijn naar mijn mening de besten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:32 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ok, ik lees op wikipedia dat ie al best een tijd bezig was voordat de Bollandjes in beeld kwamen. Dat valt me dan toch mee.
Muziek meestal wel, teksten schreef hij vaak zelfquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:38 schreef cerror het volgende:
Werden de nummers niet voor Falco geschreven?
Dat was nou juist niet de bedoeling, maar ik wist dat het ging komenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:13 schreef peaceman het volgende:
Zie ook hier: Beoordeel mijn lofrede, aub.
Sorryquote:Op maandag 26 februari 2007 11:35 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Dat was nou juist niet de bedoeling, maar ik wist dat het ging komen
TTK'ers kunnen enkel tekstueel een oordeel geven (uitzonderingen daargelaten). Muz'ers (rare term maar dat terzijde) kunnen inhoudelijk op je verhaal ingaan, mits dat zinvol gevonden wordt....quote:Ik wil graag dat mensen die er iets vanaf weten (TTK'ers dus) mijn teksteke beoordelen, dan dat muziekkenners dat doen.![]()
Jah =Dquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Jeanny is wel een onwijs geniaal nummer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |