OW KUT! WAT ER NU IS GEBEURD!
Ok, ik kwam vandaag eerder thuis want ik had al zo'n vermoeden dat mijn vriendin vandaag weer vreemd zou gaan. Ik ben via de achterdeur naar binnen gegaan en zachtjes naar boven gelopen.
IK BETRAPTE ZE GEWOON OP HETERDAAD!
![]()
Ze hebben me gelukkig niet gezien, dus toen ben ik naar beneden gelopen en heb mijn koevoet gepakt. Daarna ben ik weer naar boven gelopen, deur open geschopt en heb mijn vriend KEI HARD IN ZIJN VUILE KANKERHOOFD GESLAGEN, VUILE KUTJOSTI! Mijn vriendin schreeuwt het uit en huilt, ze kruipt in een hoekje. Ik loop naar haar toe met mijn koevoet en MEP OP DIE GVD HOER. Man, ik heb me nog nooit zo goed gevoeld. De muren waren beslagen met stukjes van die klote hoer en het bed was doordrenkt met hun gore lichaamszweet en het bloed van die KK vriend van mij
Mijn vriend was echter nog bij zijn positieve en verwondde mijn hand met een stuk vaas, EN DAT NOEMT ZICH EEN BESTE VRIEND
![]()
Mijn hand is nu nog steeds open, ik heb snel verband omheen gewikkeld, check dat plaatje:
![]()
Kankermongool
![]()
Beide lichamen heb ik in badkuip gedaan, in stukjes gezaagd en daarna overgoten met benzine en in de hens gestoken. As heb ik al opgeruimd, locatie ga ik natuurlijk niet zeggen.
MAAR IK HEB ZE TE PAKKEN HOOR, KANKERVUILE RATTEN
![]()
EN HET FIJNSTE IS, JULLIE ZULLEN HET NOOIT WETEN! WANT AL DIE JAREN DAT IK OP HET INTERNET HEB GEZETEN, HEB IK NOOIT, MAAR DAN OOK NOOIT VERTELD OF GEPOST WAT MIJN ECHTE NAAM IS
![]()
HHAHAHHAHA, IK GA NAAR AMERIKA BITCHES!