abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer vrijdag 23 februari 2007 @ 19:19:44 #51
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_46602626
Misschien is ze na 4 jaar je paranoide gedrag wel gewoon zat en is het gesprek van vanavond de druppel die de emmer doet overlopen, waarna ze het uitmaakt en naar je goede vriend rent om uit te huilen. Deze vriend speelt handig in op de situatie, laat je vriendin bij zich slapen en neukt haar zoals ze de afgelopen 4 jaar niet geneukt is.

....en dat allemaal omdat jij uit één telefoongesprek met 'iemand' en een 'gevoel' concludeert dat ze vreemdgaat, zonder dat je daarvoor enig bewijs danwel aanwijzing hebt.
Echt heel verstandig om er dan maar meteen een 'ga je vreemd?' gesprek van te maken.
pi_46604376
Batterij TVP's verwijderd.

Voeg óf iets toe aan de lopende discussie, óf leer de bookmarkfunctie te gebruiken. Gooi hem desnoods in je favorieten, weet ik het.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 20:19:45 #53
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_46604457
Ben benieuwd wat ze te zeggen heeft
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 23 februari 2007 @ 21:05:57 #55
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_46606001
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 19:19 schreef Kreator het volgende:
Misschien is ze na 4 jaar je paranoide gedrag wel gewoon zat en is het gesprek van vanavond de druppel die de emmer doet overlopen, waarna ze het uitmaakt en naar je goede vriend rent om uit te huilen. Deze vriend speelt handig in op de situatie, laat je vriendin bij zich slapen en neukt haar zoals ze de afgelopen 4 jaar niet geneukt is.

....en dat allemaal omdat jij uit één telefoongesprek met 'iemand' en een 'gevoel' concludeert dat ze vreemdgaat, zonder dat je daarvoor enig bewijs danwel aanwijzing hebt.
Echt heel verstandig om er dan maar meteen een 'ga je vreemd?' gesprek van te maken.
dit lijkt vreselijk veel op een film
And all the things you do with it
pi_46607039
komop jongeman, hoe staat het ermee?
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 22:29:20 #57
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_46608550
Veel succes, ik hoop dat het allemaal meevalt....

AG
El sexo más barato es el que se paga
  vrijdag 23 februari 2007 @ 22:53:45 #58
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_46609477
en???heb je gepraat?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_46609731
Vrienden van jou, die bij jou thuis zitten, als jij niet thuis bent maar je vriendin wel, dat hoort niet.

Tenzij ze ook een goede vriend is van je vriendin. Anders is hier is inderdaad meer aan de hand. Probeer allesinds haar gsm eens te bemachtigen
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_46609787
jeetje...wat duurt dit lang zeg... khoop niet dat is zo depressed was dat ie onder een trein is gaan liggen...
pi_46610990
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:00 schreef Calyptus het volgende:
Vrienden van jou, die bij jou thuis zitten, als jij niet thuis bent maar je vriendin wel, dat hoort niet.

Tenzij ze ook een goede vriend is van je vriendin. Anders is hier is inderdaad meer aan de hand. Probeer allesinds haar gsm eens te bemachtigen
Dit is gewoon onzin, als er een vriend van mijn vriend langskomt onverwacht, laat ik hem toch niet aan de deur staan?
Moet ik dan zeggen dat ie weg moet omdat mijn vriend er niet is?

Ik zou me niet al te druk maken,als ze gewoon niet zo lekker in zijn vel zit, kan het ook zijn dat ze daarom meer ruzie maakt, en als jij iemand bent die daar fel op reageert, heb je grote kans dat je kolen op het vuur gooit.
Dat merk je gewoon, ik merk het zef heel gauw als mijn vriend niet zo goed in zijn vel zit en betrok dat eerst vaak op mezelf.
Nu niet meer, omdat het meestal gewoon niks met mij te maken heeft.
Doordat ik dingen zoveel op mezelf betrok, hadden we ook vaker ruzie.

Hoe is je gesprek gegaan?
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:40:19 #62
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_46611178
lang gesprek van de TS met zijn vriendin
Neerkomen wel!
pi_46611234
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:40 schreef Freeflyer het volgende:
lang gesprek van de TS met zijn vriendin
euuhhh...zou dat een goede of sclechte teken zijn.....
pi_46611300
TS wordt nu gespankt door vriendin
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_46611389
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:36 schreef shilizous_88 het volgende:
We willen het iets sappiger hebben hoor....
jah ik mis ook wat spannends in dit verhaal
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:50:07 #66
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_46611513

dusssssss ... .... .. . . ..............
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  zaterdag 24 februari 2007 @ 00:01:59 #67
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_46611822
hij is dood..
And all the things you do with it
pi_46612002
Of ze zijn bezig met een flink potje goedmaak-seks.
pi_46612006
misschien hebben ze wel sex.....
pi_46612556
Juist, het is dus niet de bedoeling om het topic vol te posten met 'kom nouhou, we willen horen hoe het giiihiiing'.

Als TS een update heeft komt hij het vanzelf melden, erom jammeren helpt niet. Kappen dus met die onzinnige posts.
pi_46612929
OW KUT! WAT ER NU IS GEBEURD!
Ok, ik kwam vandaag eerder thuis want ik had al zo'n vermoeden dat mijn vriendin vandaag weer vreemd zou gaan. Ik ben via de achterdeur naar binnen gegaan en zachtjes naar boven gelopen.
IK BETRAPTE ZE GEWOON OP HETERDAAD!
Ze hebben me gelukkig niet gezien, dus toen ben ik naar beneden gelopen en heb mijn koevoet gepakt. Daarna ben ik weer naar boven gelopen, deur open geschopt en heb mijn vriend KEI HARD IN ZIJN VUILE KANKERHOOFD GESLAGEN, VUILE KUTJOSTI! Mijn vriendin schreeuwt het uit en huilt, ze kruipt in een hoekje. Ik loop naar haar toe met mijn koevoet en MEP OP DIE GVD HOER. Man, ik heb me nog nooit zo goed gevoeld. De muren waren beslagen met stukjes van die klote hoer en het bed was doordrenkt met hun gore lichaamszweet en het bloed van die KK vriend van mij
Mijn vriend was echter nog bij zijn positieve en verwondde mijn hand met een stuk vaas, EN DAT NOEMT ZICH EEN BESTE VRIEND Mijn hand is nu nog steeds open, ik heb snel verband omheen gewikkeld, check dat plaatje:

Kankermongool
Beide lichamen heb ik in badkuip gedaan, in stukjes gezaagd en daarna overgoten met benzine en in de hens gestoken. As heb ik al opgeruimd, locatie ga ik natuurlijk niet zeggen.

MAAR IK HEB ZE TE PAKKEN HOOR, KANKERVUILE RATTEN
EN HET FIJNSTE IS, JULLIE ZULLEN HET NOOIT WETEN! WANT AL DIE JAREN DAT IK OP HET INTERNET HEB GEZETEN, HEB IK NOOIT, MAAR DAN OOK NOOIT VERTELD OF GEPOST WAT MIJN ECHTE NAAM IS
HHAHAHHAHA, IK GA NAAR AMERIKA BITCHES!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 00:40:17 #72
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46612957
Lachen deze hoax!
A.F.C. Ajax
  zaterdag 24 februari 2007 @ 00:41:29 #73
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_46612986
ja. whatever.
El sexo más barato es el que se paga
pi_46612991
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_46613007
Persoonlijkheidsstoornis???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')