abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46597876
Hoi, ik ben eigenlijk niet het type dat zomaar wat persoonlijke dingen post, maar ik zit nu met een probleem en voel me radeloos. Ik heb namelijk het vermoeden dat mijn vriendin vreemd gaat met één van mijn beste vrienden. Ik heb al vier jaar een relatie met mijn vriendin en we merken beiden ook al dat de spanning er een beetje uit is. Dit jaar heb ik daarom een verrassing voor haar: we gaan beiden naar de VS rondcruisen voor een maand. Ik heb het allemaal al geregeld met haar baas en de mijne, maar zoals ik al eerder zei: volgens mij gaat ze vreemd.

Zo is het de laatste dagen vaak stil als we samen aan het eten zijn, we hebben meer ruzie's en ze vindt dat ik haar meer in haar waarde moet laten. Ze is ook vaker weg "met haar vriendinnen". Ik heb zelf al een keer haar horen praten via de telefoon met iemand anders. Wat moet ik doen? Moet ik vragen aan haar of ze een ander heeft? Moet ik de verrassing verklapen en hopen dat het beter zal gaan?

Wat moet ik doen?
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:34:56 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46597988
Waarom vermoed je meteen dat ze vreemdgaat? En nog wel met een van jouw beste vrienden?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46598021
Naar, misschien moet je haar ermee confronteren?
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_46598022
Ik denk dat je meer serieuze reactie krijgt als JIJ met een kloon post jij vast ONZ-poster
pi_46598033
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:34 schreef Copycat het volgende:
Waarom vermoed je meteen dat ze vreemdgaat? En nog wel met een van jouw beste vrienden?
Ws zjin mannelijke instinct dat erin kickt.
Dat helaas vaak gelijk heeft.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
of praten jullie nooit? .....

vraag het haar natuurlijk!
niet uit het niets vragen 'hey!.. ga je vreemd?", maar ga eens een goed gesprek over jullie relatie aan. Dan zal je eerder een eerlijk gesprek krijgen denk ik
pi_46598050
We willen het iets sappiger hebben hoor....
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_46598055
gewoon aan dr vragen zou ik doen
pi_46598073
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:34 schreef Copycat het volgende:
Omdat ze al eens eerder een relatie hebben gehad met elkaar en toen ik een keer eerder thuis kwam hij bij ons thuis was...

Serieus, wat moet ik doen? Ik voel me echt zo kut nu.
pi_46598134
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:36 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Omdat ze al eens eerder een relatie hebben gehad met elkaar en toen ik een keer eerder thuis kwam hij bij ons thuis was...

Serieus, wat moet ik doen? Ik voel me echt zo kut nu.
waarom een topic openen... alles waar je een antwoord op wil weet je vriendin.. wij niet
pi_46598146
Het lijkt weer op zoveel topics hier:
Voordat je radeloos raakt......

Doe eens wild: Praat eens met je meissie.......
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_46598185
OK, ik wil nu even duidelijk zijn. De reden waarom ik niet met een kloon post is simpelweg omdat ik daar geen zin in heb en ik post niet alleen maar in ONZ :/. Ik ben nu gewoon eerlijk, en de mensen die serieus hebben gereageerd; harstikke bedankt.

Dus ik moet het haar gewoon vertellen? Maar op welke manier? Gewoon rustig beginnen en kalm spelen of agressief en confronterend?
pi_46598203
Tuurlijk moet je de verassing niet verklappen. Dan wordt ze alleen maar achterbakser. Je moet haar op heterdaad betrappen.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:40:54 #14
14827 Kogando
Modelprutser
pi_46598234
Dumpen die hoer.

Watje.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_46598268
inderdaad niet de verassing verklappen. dan heb je kans dat ze het gaat ontkennen omdat ze perse mee wil.

vraag het haar, zeg dat je ergens mee in je maag zit, dat het lijkt alsof het niet zo lekker loopt, en dat je signalen van je vriend krijgt dat hij wel een oogje op haar heeft, en dat je bang bent dat als het mis loopt tussen jullie, dat zij daar wel eens op in zou kunnen gaan.
begin er iig niet over dat je vermoed dat je zij vreemdgaat, maar breng het zo dat je bang bent dat een ander haar probeert weg te kapen, anders begint ze te zeiken over vertrouwen, want zo zijn vrouwen nu eenmaal.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_46598280
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:39 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OK, ik wil nu even duidelijk zijn. De reden waarom ik niet met een kloon post is simpelweg omdat ik daar geen zin in heb en ik post niet alleen maar in ONZ :/. Ik ben nu gewoon eerlijk, en de mensen die serieus hebben gereageerd; harstikke bedankt.

Dus ik moet het haar gewoon vertellen? Maar op welke manier? Gewoon rustig beginnen en kalm spelen of agressief en confronterend?
Ik zou der op der bek slaan en een pijnlijke verhoring geven totdat ze uiteindelijk toegeeft
pi_46598295
Gewoon met je beste maat de USA rond gaan cruisen
Sowieso veel leuker
Geef mij maar Amsterdam
pi_46598320
Ik confronteer haar gewoon vanavond ermee. Ik zal wel posten hoe het is afgelopen. Bedankt iig
pi_46598332
Overigens: Je vermoedt dat ze vreemd gaat. Dat is nog wat anders dan dat ze vreemd gaat.
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_46598360
volg haar een keer als ze naar haar 'vriendinnen' gaat
pi_46598361
In ieder geval niet de reis verklapfen Dan gaat ze uiteraard weer achterbaks lief doen
Geef mij maar Amsterdam
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:45:07 #22
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46598400
Je komt me erg paranoïde over.
A.F.C. Ajax
pi_46598435
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:32 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Moet ik de verrassing verklappen en hopen dat het beter zal gaan?

Wat moet ik doen?
dat moet je doen. en als ze excuses gaat bedenken moet je haar confronteren 'waarom niet?', 'wat is het probleem?'.
en als ze niet wil toegeven dat ze vreemdgaat is het een sloerie.
uitmaken is een groot probleem. als je zo lang bij elkaar bent, en jouw gevoelens voor haar...
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:46:21 #24
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_46598448
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:39 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
En je vriendin of die andere jongen kennen je nick hier niet of komen nooit op fok? En dat weet je zeker? Je weet nooit wie er mee leest, en aan de reacties te zien ben je nogal bekend hier..
quote:
Agressief en confronterend is alleen verstandig als je het echt zeker weet. Je hebt nu alleen een vermoeden, en laten we hopen dat je vermoeden onterecht was. En zelfs als je het rustig speelt en het is toch niet zo kan ze kwaad op je worden.

Misschien kun je in plaats van beschuldigingen eerst eens vragen of het haar ook opvalt dat het de laatste minder gaat, dat jullie meer ruzies hebben, dat je haar kortaf vind, of daar een speciale reden voor is, en of ze er over wil praten. Wie weet is er wel iets heel anders, tenslotte. Met haar praten is zeker de beste optie, maar dat hoeft echt niet perse direct over vreemd gaan te gaan.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:49:06 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46598542
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:45 schreef SoupNazi het volgende:
Je komt me erg paranoïde over.
Mij ook.
Je conclusies zijn enkel op aannames gebaseerd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')