Ws zjin mannelijke instinct dat erin kickt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:34 schreef Copycat het volgende:
Waarom vermoed je meteen dat ze vreemdgaat? En nog wel met een van jouw beste vrienden?
Omdat ze al eens eerder een relatie hebben gehad met elkaar en toen ik een keer eerder thuis kwam hij bij ons thuis was...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:34 schreef Copycat het volgende:
Waarom vermoed je meteen dat ze vreemdgaat? En nog wel met een van jouw beste vrienden?
waarom een topic openen... alles waar je een antwoord op wil weet je vriendin.. wij nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:36 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Omdat ze al eens eerder een relatie hebben gehad met elkaar en toen ik een keer eerder thuis kwam hij bij ons thuis was...
Serieus, wat moet ik doen? Ik voel me echt zo kut nu.
Ik zou der op der bek slaan en een pijnlijke verhoring geven totdat ze uiteindelijk toegeeftquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:39 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OK, ik wil nu even duidelijk zijn. De reden waarom ik niet met een kloon post is simpelweg omdat ik daar geen zin in heb en ik post niet alleen maar in ONZ :/. Ik ben nu gewoon eerlijk, en de mensen die serieus hebben gereageerd; harstikke bedankt.
Dus ik moet het haar gewoon vertellen? Maar op welke manier? Gewoon rustig beginnen en kalm spelen of agressief en confronterend?
dat moet je doen. en als ze excuses gaat bedenken moet je haar confronteren 'waarom niet?', 'wat is het probleem?'.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:32 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Moet ik de verrassing verklappen en hopen dat het beter zal gaan?
Wat moet ik doen?
En je vriendin of die andere jongen kennen je nick hier niet of komen nooit op fok? En dat weet je zeker?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:39 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OK, ik wil nu even duidelijk zijn. De reden waarom ik niet met een kloon post is simpelweg omdat ik daar geen zin in heb en ik post niet alleen maar in ONZ :/. Ik ben nu gewoon eerlijk, en de mensen die serieus hebben gereageerd; harstikke bedankt.
Agressief en confronterend is alleen verstandig als je het echt zeker weet. Je hebt nu alleen een vermoeden, en laten we hopen dat je vermoeden onterecht was. En zelfs als je het rustig speelt en het is toch niet zo kan ze kwaad op je worden.quote:Dus ik moet het haar gewoon vertellen? Maar op welke manier? Gewoon rustig beginnen en kalm spelen of agressief en confronterend?
Mij ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:45 schreef SoupNazi het volgende:
Je komt me erg paranoïde over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |