Alcoholist!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:32 schreef Catbert het volgende:
No need, mocht het zover komen (gaat niet gebeuren, geen enkel OM gaat dit serieus nemen) dan ga ik zeker een topic openen, wordt een weekend gratis zuipen
Een fles wijn als hij wordt veroordeeld. Dan wil ik wel je vriendin palenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:34 schreef santax het volgende:
Lol, das lame hoor, een biertje beloven als je weet dat je het toch niet hoeft te geven. Beloof mij dan een biertje als ik in het gelijk gesteld word![]()
Ik heb een lekker strak hockeymeisje, die 9 maanden ouder is dan ik (beiden 27 op dit moment). Dus nee, ik zal je teleur moeten stellenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:51 schreef BlaZ het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat je zelf niet zón lekker strak meidje kan krijgen![]()
Volgens jouw redenatie is alles wat tieten heeft neukbaar dus? Pedo!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:01 schreef Lemmiwinks het volgende:
Kinderen hebben geen secundaire geslachtskenmerken. Meisjes van 17 wel.
Of op zijn minst pedomaatje.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Volgens jouw redenatie is alles wat tieten heeft neukbaar dus? Pedo!
Als we leeftijden hier buiten beschouwing laten, vind ik santax een stuk respectabeler overkomen over zijn vriendin dan jij.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb een lekker strak hockeymeisje, die 9 maanden ouder is dan ik (beiden 27 op dit moment). Dus nee, ik zal je teleur moeten stellen
Ik heb nog nooit een jongere vriendin gehad. Jongste is 2 jaar ouder. Maar leuk geprobeerd.quote:Volgens jouw redenatie is alles wat tieten heeft neukbaar dus? Pedo!
En kunnen we alsjeblief ophouden met mensen die van iets dat borsten heeft houden pedo's te noemen? Het hele punt van pedoïsme is dat je houdt van dingen die nog geen borsten, heupen of schaamhaar hebben houdt.quote:Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.
See if I care, aan hoe ik hier op 't forum reageer kun jij niet zien hoe ik met m'n vriendin omga.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:16 schreef Lemmiwinks het volgende:
Als we leeftijden hier buiten beschouwing laten, vind ik santax een stuk respectabeler overkomen over zijn vriendin dan jij.
Daar ging het niet om. Je redeneert dat iets met secundarie geslachtskenmerken geen kind meer is. Meisjes worden rond hun 12e ongesteld, en krijgen dan ook borsten. Dat zijn nog gewoon kinderen, net zoals een meisje van 17 een kind is. Als je een meisje van 17 neukt mag je misschien geen pedo zijn, je bent nog steeds een sneue gast die kinderen neukt.quote:Ik heb nog nooit een jongere vriendin gehad. Jongste is 2 jaar ouder. Maar leuk geprobeerd.![]()
Dat vind jij. Het feit is dat er volgens de wet NIETS illegaals gebeurd. Dat in jouw denkwereld het vrijen met een 17 jarige meisje als 25+ gezien wordt als een pedofiele daad, wijst enkel op dogmatisch denken. Het is alleen zo dat we in een vrije maatschappij leven waar afgezien van de ons opgelegde wetten, alles mogelijk zou moeten zijn. Zolang er geen mensen schade aan ondervinden waarom zou je er dan in Godsnaam mee bemoeien.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Je redeneert dat iets met secundarie geslachtskenmerken geen kind meer is. Meisjes worden rond hun 12e ongesteld, en krijgen dan ook borsten. Dat zijn nog gewoon kinderen, net zoals een meisje van 17 een kind is. Als je een meisje van 17 neukt mag je misschien geen pedo zijn, je bent nog steeds een sneue gast die kinderen neukt.
In theorie strafbaar maar in de praktijk gebeurt het denk ik zéér weinig. Ik ken iig voldoende strafbare voorbeelden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:47 schreef Larissa het volgende:
Gewoon een pedofiel en hartstikke strafbaar, BlaZ.
Dat zei je gisteren toch ook alquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:26 schreef santax het volgende:
Ah dus je geeft zelf toe mij ten onrechte een pedo te noemen. Dank je. Dit zal ik meenemen bij de aangifte die ik nu ga doen.
Ga je andere mensen die jou pedo noemen ook aangeven dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:26 schreef santax het volgende:
Ah dus je geeft zelf toe mij ten onrechte een pedo te noemen. Dank je. Dit zal ik meenemen bij de aangifte die ik nu ga doen.
ja vind ik ook. Ik zie genoeg leuke meisjes van 17 die ik..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik word hier altijd zo gek van. Het zou niks uit moeten maken.![]()
Niet helemaal. Als een volwassen vrouw zich bedenkt moet ze met een aardig verhaal komen. Doet een 16-jarig miepje dat dan ben je een stuk eerder de lul, zaken als dronken voeren zijn dan bloedlinkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:49 schreef Larissa het volgende:
Ja duh... hoe oud ben je dan? Als niet te veel scheel zou dat toch niet uit moeten maken... En ik begrijp nog steeds dat schemergebied van 16-18 niet. Volgens mij is 16 toch echt de wettelijke grens en niet 18. (Ja, voor naaktfoto's maar dat is weer een ander verhaal)
Dan heb ik het ook niet meteen om een meerderjarige.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:54 schreef Larissa het volgende:
[..]
Onder de 16 is gewoon strafbaar met een meerderjarige. Ik zou dat zeker niet aanraden.![]()
Er was een militair die dat ook dacht.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:22 schreef Djarum het volgende:
ah joh, twee keer 10 is ook 20!
hihih kamperr alertquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:10 schreef Ghara het volgende:
mijn nichtje van 16 had met een gozer van 22,.. it is not done !
Toen ik hem tegen kwam, flink uitgehaald en een beetje gemat.
die gast komt niet meer langs.....
zoek iemand van je eigen leeftijd......
En als je daar nou gewoonweg niet op VALT?????quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:10 schreef Ghara het volgende:
mijn nichtje van 16 had met een gozer van 22,.. it is not done !
Toen ik hem tegen kwam, flink uitgehaald en een beetje gemat.
die gast komt niet meer langs.....
zoek iemand van je eigen leeftijd......
Als je dat meent, ben je echt triest.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:26 schreef santax het volgende:
Ja daar weet Larissa alles van. of is dat al weer heuuul lang geleden?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:49 schreef Larissa het volgende:
Ja duh... hoe oud ben je dan? Als niet te veel scheelt zou dat toch niet uit moeten maken... En ik begrijp nog steeds dat schemergebied van 16-18 niet. Volgens mij is 16 toch echt de wettelijke grens en niet 18. (Ja, voor naaktfoto's maar dat is weer een ander verhaal)
Ja pcies.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
En als je daar nou gewoonweg niet op VALT?????
Niet over leeftijd zeiken als je zelf je geboortedatum niet in je profiel durft te zetten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:12 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Ja daar weet Larissa alles van. of is dat al weer heuuul lang geleden?
Regels zijn welles onderhevig aan verandering zie je...(zeker na zo lang)
Dat is het punt nu juist he? Het is de bedoeling dat hele jonge meisjes beschermd worden tegen oudere mannen met eenvlotte babbel. Een meisje van 14 is veel te makkelijk beinvloedbaar door een meerderjarige!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:15 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Ja pcies.
Wat als die meisjes het nou zelf willen?
ik ken zat vrouwen van in de 40 die ook in mijn vlotte babbels vallenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 08:31 schreef Larissa het volgende:
Dat is het punt nu juist he? Het is de bedoeling dat hele jonge meisjes beschermd worden tegen oudere mannen met eenvlotte babbel. Een meisje van 14 is veel te makkelijk beinvloedbaar door een meerderjarige!
Maar die worden volwassen geacht.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:25 schreef postmortum het volgende:
ik ken zat vrouwen van in de 40 die ook in mijn vlotte babbels vallen![]()
20 dusquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:28 schreef Larissa het volgende:
[..]
Maar die worden volwassen geacht.![]()
En ik heb trouwens helemaal niets tegen leeftijdsverschil. Maar dan moet de jongste toch wel al een paar jaartjes meerderjarig zijn.
ik val op odere vrouwenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:42 schreef Larissa het volgende:
En dan hanteer ik voor mezelf ook nog een norm dat er niet meer dan 15 jaar tussen moet zitten.
Maar ik veroordeel het niet als een ander wel met grotere verschillen komt. Het verbaast me alleen. Een 40-jarige met een 20-jarige.. tja..![]()
nou gothics hebben de voorkeurquote:
90 /2 +4quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:22 schreef bolletje_25 het volgende:
Delen door 2, plus 4.
12,5 zou voor mij nog mogen dus
christina scabbiaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:49 schreef Larissa het volgende:
Ah, kijk , er komt al een afsplitsing in.![]()
Dus jij denkt dat de (onvolledige-ik-kan-het-op-alles-toepassen) definitie van 'pedofilie' van de Van Dale, meer waar is dan die van DSM-IVquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:50 schreef Larissa het volgende:
Volgens de wet ben je geen pedo, maar volgens de Van Dale wel, want je zult er heus wel eens aan denken!
Van Dale:
[..]
Wat ik aan wilde geven is dat de Van Dale niet de beste plaats is om naar "psychologische aandoeningen" of "seksuele stoornissen" te gaan zoeken, en dan aan te nemen dat dat de absolute betekenis is.... Het houdt zoveel meer in dan 1,2,3 zinnetjes..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:04 schreef Halinalle het volgende:
DSM heeft evenmin de absolute waarheid in pacht. Homosexualiteit stond bijvoorbeeld in een oudere versie ook als seksuele stoornis omschreven.
Of je een seksuele relatie van een aanzienlijke oudere volwassene met een minderjarige wel of geen pedofilie moet noemen is een kwestie van semantiek, dubieus vind ik het wel.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:22 schreef bolletje_25 het volgende:
Delen door 2, plus 4.
12,5 zou voor mij nog mogen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |