1990, jouw doelgroep.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:31 schreef santax het volgende:
Postmortum, mijn verregentmeisje heeft altijd gelijk![]()
![]()
Ik denk dat hij dat beter weet dan jij, vanachter je computerquote:
Kan ik godver nog geen gratis bier weggevenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat mailadres wat in m'n profiel stond bestaat al jaren niet meer, dus heb ik 't verwijderd.
Ik ben overigens nog steeds niet gecontacteerd door de politie![]()
Bescheiden ben je iig niet...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
En ik ben eerder hoogbegaafd dan zwakbegaafd dus dat zegt niks.
ediit: niet doen SantaX, foeiquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:39 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Kan ik godver nog geen gratis bier weggeven![]()
[..]
Bescheiden ben je iig niet...
Hahaha, wat een fantasiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:34 schreef santax het volgende:
Ik zou daar heel graag op willen reageren, maar er is mij voorlopig aangeraden om me daar niet over uit te laten. Ik neem dat advies in acht. Sorry.
Je bent zelf nog een puber.. dus hoezo pedo?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:24 schreef LasTeR het volgende:
Mag ik d'r neuken? Heej! Laat ik mijn iPedo raadplegen.
Haha, ik had aanhalingstekens moeten gebruiken. Trouwens vind ik het grappig dat als men iemand een puber noemt, er wordt gekeken naar de leeftijd. Maarja, oordelen gebeurt toch altijd wel.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:34 schreef Larissa het volgende:
[..]
Je bent zelf nog een puber.. dus hoezo pedo?
Is het arrestatieteam al langs geweest? Nu Holleeder in Amsterdam zit, is er weer een plaatsje vrij in de EBI in Vught.quote:
Nee, nog steeds nietquote:Op maandag 2 april 2007 08:59 schreef Halinalle het volgende:
Is het arrestatieteam al langs geweest? Nu Holleeder in Amsterdam zit, is er weer een plaatsje vrij in de EBI in Vught.
goede relkloonquote:Op maandag 2 april 2007 13:07 schreef bug_me_not het volgende:
Santax, geef nou gewoon toe dat het raar is. Je verhaal klopt trouwens ook van geen kanten. Ma zou allang in hebben gestemd met de "relatie, die geen relatie is, maar alleen vriendschap", terwijl je elkaar alleen via chat en telefoon hebt gesproken, en je hebt die ma pas daarna voor het eerst gesproken? VIA DE CHAT???
Engnek, ze zouden je echt moeten opsluiten. Je probeert gewoon alles wat krom is, recht te lullen. En dan heb ik het natuurlijk niet over dat zielige stengeltje van je, wat jij voor penis laat doorgaan. "Ik heb nog geen sex met d'r gehad". Nee, logisch, als je d'r nog nooit heb gezien, maar zeker ook nog nooit wat stiekems gedaan via de cam/telefoon?? Of iig er op z'n minst aan gedacht? Of gerukt op zo'n mooi screendumpie van d'r? Is die avatar trouwens een foto van haar??? Zal d'r ma leuk vinden, als ze dat ziet. Kijken of ze je nog steeds "toestemming geeft om eens langs te komen".
Laat me niet lachen, je bent of lelijk en zielig, zodat je geen gewone vriendin kan krijgen, of ik vind je een pedo, omdat je bewust op (te) jonge meisjes geilt.
(Ja, ik heb dit account alleen geregistreerd om op dit mannetje te reageren. Nee, ik hoef daar geen commentaar op, het zou maar bekend worden dat ik hier zit.)
quote:Op maandag 2 april 2007 13:07 schreef bug_me_not het volgende:
Santax, geef nou gewoon toe dat het raar is. Je verhaal klopt trouwens ook van geen kanten. Ma zou allang in hebben gestemd met de "relatie, die geen relatie is, maar alleen vriendschap", terwijl je elkaar alleen via chat en telefoon hebt gesproken, en je hebt die ma pas daarna voor het eerst gesproken? VIA DE CHAT???
Engnek, ze zouden je echt moeten opsluiten. Je probeert gewoon alles wat krom is, recht te lullen. En dan heb ik het natuurlijk niet over dat zielige stengeltje van je, wat jij voor penis laat doorgaan. "Ik heb nog geen sex met d'r gehad". Nee, logisch, als je d'r nog nooit heb gezien, maar zeker ook nog nooit wat stiekems gedaan via de cam/telefoon?? Of iig er op z'n minst aan gedacht? Of gerukt op zo'n mooi screendumpie van d'r? Is die avatar trouwens een foto van haar??? Zal d'r ma leuk vinden, als ze dat ziet. Kijken of ze je nog steeds "toestemming geeft om eens langs te komen".
Laat me niet lachen, je bent of lelijk en zielig, zodat je geen gewone vriendin kan krijgen, of ik vind je een pedo, omdat je bewust op (te) jonge meisjes geilt.
(Ja, ik heb dit account alleen geregistreerd om op dit mannetje te reageren. Nee, ik hoef daar geen commentaar op, het zou maar bekend worden dat ik hier zit.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |