En die lelijkerd van Take That. Die met die verlopen kop en die stem waar je zo wee van wordt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:57 schreef Copycat het volgende:
Dat werd ook wel eens tijd dat hij uit de kast kwam. Nu Tom Cruise en John Travolta nog.
Even zoeken...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:02 schreef static het volgende:
Die is toch al uit de kast?
Edit: welke bedoel je eigenlijk; ze voldoen allemaal aan die omschrijving.
Ruilen voor mijn Kylie poster?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:00 schreef Herald het volgende:
ik twijfel nu of ik zijn poster nu van mijn kamer ga halen, staat anders zo gay eh
Dat dusquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:35 schreef rena het volgende:
Ik ben echt totaal niet verbaasdDe wereld wist het nog eerder dan hij zelf denk ik.
![]()
Kylie.quote:
het woord muziekbusiness vat het vast allemaal samenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:00 schreef wonderer het volgende:
Beter laat dan nooit.
Ben wel heel benieuwd naar zijn reden om het zo lang geheim te houden trouwens.
Meiden zijn toch juist gek op homo's? Dus als je als artiest uit te kast komt, krijg je er alleen maar een doelgroep bij, in plaats van dat er wat afvaltquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het woord muziekbusiness vat het vast allemaal samen.
ja maar een stoere latino die in een jongensband heeft gezeten en veel zwoele nummers over vrouwen heeft gezongen... als je dan uit de kast zou komen, klinkt de tekst niet echt meer vertrouwd. op zijn minst fakequote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Meiden zijn toch juist gek op homo's? Dus als je als artiest uit te kast komt, krijg je er alleen maar een doelgroep bij, in plaats van dat er wat afvalt
Hm. Het wordt dus gewoon tijd dat er een flink aantal hits over m/m of v/v liefde komen. Hoeven de zangers en zangeressen ook niet moeilijk te doen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja maar een stoere latino die in een jongensband heeft gezeten en veel zwoele nummers over vrouwen heeft gezongen... als je dan uit de kast zou komen, klinkt de tekst niet echt meer vertrouwd. op zijn minst fake.
nu heeft hij toch al een paar jaar niks echt meer voortgebracht, dus is er een kans geweest om eindelijk met schone lei te beginnen!?
Zijn ze niet allemaal homoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Even zoeken...
[afbeelding]
Die glijer helemaal links.
Ik zag hem in een interview en brrrrr.. Die stem *iiiiii*.
. Hij ziet er ook 50 jaar ouder uit ineens, niet bepaald gezond.
.
Is die midget Mark eigenlijk al uit de kast? Die zal ook wel homo zijn toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |