quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:27 schreef koentje.k het volgende:
Hehe, vandaag een nieuwe leerares voor Nederlands... Leuk en aardig ze stelt zich voor aan de klas: ... Bauer dus ze zegt zelf al, nee ik ben geen familie van Frans dus ik zeg wel van Jack? Zij kende de serie blijkbaar niet want ze begreep er niks van. Paar klasgenoten teminsten wel
(verkapte en te lange TVP)
Blunderquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:52 schreef RedFever007 het volgende:
Net gekeken echt tof![]()
Jack was weer helemaal terug al zat ie wel even flink te blunderen nadat hij de info eindelijk had
Jack weg?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:47 schreef CloudStrife het volgende:
Seizoen 7 (of 8) zouden ze he-le-maal moeten omgooien.
Geheel nieuwe cast, nieuwe locatie, geen CTU meer.
Enige wat gelijk moet blijven is het genre, actie/thriller/suspense en het realtime-format.
24 reïnvented!
Why not?quote:
24 zonder Jack is niks. Las overigens alweer ergens dat de volgende aflevering in de promo enorm gehyped wordtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:43 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Why not?
De makers denken nog steeds aan een spin-off in bijvoorbeeld New York.
De 24 film willen ze pas doen als de 24-serie met Jack enzo afgelopen is. Dus Jack krijg je nog wel te zien in 24-films.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:27 schreef koentje.k het volgende:
Hehe, vandaag een nieuwe leerares voor Nederlands... Leuk en aardig ze stelt zich voor aan de klas: ... Bauer dus ze zegt zelf al, nee ik ben geen familie van Frans dus ik zeg wel van Jack? Zij kende de serie blijkbaar niet want ze begreep er niks van. Paar klasgenoten teminsten wel
(verkapte en te lange TVP)
Dat soort dingen zijn goede vorbeelden van het zwakke script dit seizoen. De schrijvers wilden gewoon dat Jack bevrijd zou gaan worden door CTU, en ze maken daar een bruggetje naartoe dat met hangen en wurgen enigzins geloofwaardig zou moeten zijn. Het verhaal loopt hierdoor helemaal niet 'natuurlijk'. Zo'n fout zou Jack nooit maken. En met wat voor reden liep ie überhaupt naar die deur?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:54 schreef Arcee het volgende:
Niet zo slim van Jack om niet direct CTU even te bellen nadat-ie de info van Markov had.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:09 schreef khazad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Huilen dan.
Ik geloof dat ie bezig was zn telefoon te pakken toen de deur opgeblazen werdquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:54 schreef Arcee het volgende:
Niet zo slim van Jack om niet direct CTU even te bellen nadat-ie de info van Markov had.
Klopt helemaal!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie bezig was zn telefoon te pakken toen de deur opgeblazen werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |