abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46594965
Wat is dat toch?

4 weken geleden zou ik een date hebben, de jongen stelde het zelf voor. Komt wel goed, dacht ik.
Er waren al wel wat moeilijkheden qua tijd, maar we hadden uiteindelijk toch een dag.
2 dagen ervoor kwam hij erachter dat hij het toch niet helemaal zou redden, en meneer zei af.
Overigens heeft hij daarna ook helemaal niets meer gezegd.

Vandaag weer, een andere jongen, heel leuk en spontaan, vroeg me zelfs op Valentijnsdag, hij was ook heel anders dan de vorige. Morgen zouden we wat leuks gaan doen, stond al meer dan een week vast. En ja hoor, vanochtend een smsje, hij kon het niet redden want zijn oom is jarig morgen. Probeerde hem nog te bellen maar hij nam niet op, want hij zat bij een klant (wat ik dus niet wist), had hem nog gevraagd om me terug te bellen maar dat moet nu nog steeds gebeuren.
Voel me echt ellendig nu, vooral omdat ik hem wel zag zitten.

Doe ik soms iets verkeerd waardoor ik ze wegjaag? Of ligt het aan hun? Ik ben niet een persoon die je bombardeert met smsjes of e-mailtjes, dus ik heb niet het idee dat ik ze in een hoekje druk.
pi_46595061
Zijn oom is 'opeens' morgen jarig.
Wat een kutsmoes.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_46595110
quote:
Ik ben niet een persoon die je bombardeert met smsjes of e-mailtjes, dus ik heb niet het idee dat ik ze in een hoekje druk.
* vosss checkt fotoboek van TS
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_46595144
Laat ze! Misschien ben je wel te goed voor ze en schrikt dat hun af!

Je komt de juiste persoon vanzelf tegen

[ Bericht 93% gewijzigd door TryX op 23-02-2007 15:09:46 ]
İ Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:09:26 #5
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_46595283
Waarschijnlijk gewoon plankenkoorts? Plannen voor een date maken is leuk, totdat het toch wel opeens dichtbij komt.

Ofzo.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:09:51 #6
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_46595291
Het kan natuurlijk toeval zijn...

Laten we stellen dat als jij een leuke meid bent (of vanuit jou gezien: jezelf leuk vind) het nooit aan jou kan liggen. Ga er maar van uit dat het aan hun ligt. En indien het toch aan jou ligt zijn zij niet de moeite waard geweest. Je niet houden aan een afspraak is een teken van onbetrouwbaarheid.

Je bent nog jong dus de juiste jongen komt vanzelf

Vanuit mezelf gekeken: zelfs mijn beste vrienden zouden me niet weghouden van een date Dus
mocht je eens met een oudere man will stappen hou ik me aanbevolen Ja ik ben hopeloos lol
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:12:13 #7
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_46595378
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:09 schreef wdn het volgende:
Ja ik ben hopeloos lol
Niks lol, je bent gewoon een vieze oude man.
pi_46595379
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:04 schreef TryX het volgende:
Laat ze! Misschien ben je wel te goed voor ze en schrikt dat hun af!

Je komt de juiste persoon vanzelf tegen
Haha snel je bericht veranderen he

Bedankt voor de reacties tot nu toe.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:15:55 #9
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_46595475
Het is misschien moeilijk, maar als iemand zo omgaat met jou ben je beter af om die persoon te mijden. Er zijn genoeg andere leuke gasten te vinden die zich wel aan hun afspraken houden....
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_46595597
ik zou juist eerder verwachten dat vrouwen op het laatste moment afzeggen (ervaring in )
pi_46595742
Mannen zijn er net zo goed in
pi_46595786
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:24 schreef SSJKliko het volgende:
Die zijn het dus gewoon niet waard om mee te daten....wees blij dat ze afgezegd hebben
pi_46595857
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:24 schreef SSJKliko het volgende:
haha jah was btje kansloos bericht denk ik
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:32:03 #14
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_46595965
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:01 schreef Biancavia het volgende:
Wat een kutsmoes.
Inderdaad
Mensen hebben echt vaak van die kutsmoezen van dingen die "opeens" plaatsvinden

@TS: wellicht moet je eens proberen een jongen te zoeken en een date regelen als 'ie nuchter is...
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_46595978
Haha ja SSJ stond daarvoor, maar zoals ik al zei in mijn FB, ik was erg melig toen ik m'n username verzon
quote:
@TS: wellicht moet je eens proberen een jongen te zoeken en een date regelen als 'ie nuchter is...
Ze waren beide nuchter toen ze het aan me vroegen. Ik kwam ze overigens ook niet tegen in een kroeg/bar/café/disko, want daar hou ik zelf niet zo van.
pi_46596103
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:32 schreef SSJKliko het volgende:
Haha ja SSJ stond daarvoor, maar zoals ik al zei in mijn FB, ik was erg melig toen ik m'n username verzon
[..]

Ze waren beide nuchter toen ze het aan me vroegen. Ik kwam ze overigens ook niet tegen in een kroeg/bar/café/disko, want daar hou ik zelf niet zo van.
morgen 12 uur centraal? zie je daar! waaag het niet om af te zegge
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:37:03 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_46596122
volgende keer beter
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:46:43 #18
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_46596435
Misschien komt het omdat ze erachter komen dat je om de haverklap date?

Nee maar goed, het kan eigenlijk maar om 2 redenen zijn. Of je bent te lelijk en krijgen die jongens op het laatst zoiets van, nee zo wanhopig ben ik niet, of je bent te lekker en ze zijn gewoon te zenuwachtig.

Echt waar, iets anders kan het niet zijn!
pi_46596760
Jezus, niet iedereen is meteen uit op een seksdate, doe eens normaal.
pi_46596824
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:57 schreef SSJKliko het volgende:
En daar gaan de meeste mannen de fout in, je kan ook gewoon daten (afspreken) om even wat te gaan drinken of gezellig bios induiken enzo
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:05:43 #21
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_46597014
quote:
Het zou zelfs andersom moeten zijn Niemand zou uit moeten zijn op een seksdate bij een 1ste kennismaking.

Toen ik jong was dacht ik er ook anders over maar langzaam aan ontstond bij mij het besef dat het nog steeds beter is om tig jaar een vrouw als een vriend te kennen (dus zonder sex maar wel af en toe intiem in de zin van samenzijn/uit eten/samen in slaap vallen op de bank of wat dan ook) dan 1x sex hebben met een vrouw en der nooit meer zien.
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:12 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Niks lol, je bent gewoon een vieze oude man.
Aangezien jij mij niet kent zegt dit meer over jouw ideeen qua relaties dan over mij

Ik voor mezelf durf te stellen dat ik mezelf emotioneel dusdanig onder controle heb dat ik met een vrouw iets kan afspreken zonder meteen aan sex te denken of te verwachten
pi_46597161
Ik ben ook zo'n jongen
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:23:04 #23
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_46597560
quote:
Nee, mannen waarderen vrouwen om de persoon die ze zijn. Vooral hun intelligentie is voor een man de doorslaggevende keuze om om te gaan met de desbetreffende vrouw. Dikke vrouwen maken evenveel kans als een slanke vrouw met mooie borsten en benen waar geen eind aan komt.

Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_46597614
quote:
Jij snapt er nog niet veel van he

Stuur me een PM'etje en ik zal het je leren
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46597712
quote:
Hebbes! Daar zit je probleem! Je naieviteit
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:27:31 #26
44649 beelz
pi_46597714
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:05 schreef wdn het volgende:

[..]

Het zou zelfs andersom moeten zijn Niemand zou uit moeten zijn op een seksdate bij een 1ste kennismaking.
Waarom lust negeren?
quote:
Toen ik jong was dacht ik er ook anders over maar langzaam aan ontstond bij mij het besef dat het nog steeds beter is om tig jaar een vrouw als een vriend te kennen (dus zonder sex maar wel af en toe intiem in de zin van samenzijn/uit eten/samen in slaap vallen op de bank of wat dan ook) dan 1x sex hebben met een vrouw en der nooit meer zien.
1 keer sex hebben met een vrouw en haar daarna nooit meer zien is juist ideaal en zelfs natuurlijk. Het enige waar wij voor op de aarde zijn is voortbestaan van de soort. Monogaam zijn is genetische zelfmoord.
Besef Regulier!
pi_46597795
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:27 schreef beelz het volgende:

[..]

Waarom lust negeren?
[..]

1 keer sex hebben met een vrouw en haar daarna nooit meer zien is juist ideaal en zelfs natuurlijk. Het enige waar wij voor op de aarde zijn is voortbestaan van de soort. Monogaam zijn is genetische zelfmoord.
Eerst veel oefenen natuurlijk!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:30:56 #28
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_46597834
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:27 schreef beelz het volgende:

Pff dan sterft iedereen uit behalve moslims, die lui hebben daar 6-7 vrouwen
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:31:42 #29
44649 beelz
pi_46597858
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:30 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Pff dan sterft iedereen uit behalve moslims, die lui hebben daar 6-7 vrouwen
Allah akhbar!

Oefen maar vast
Besef Regulier!
pi_46598971
Ik ga op een date om te kijken of het relatiemateriaal is, niet om er mee in bed te belanden. Dat zou ik pas willen als ik er een relatie mee heb, is dat soms zo idioot om te bedenken?
  vrijdag 23 februari 2007 @ 17:01:47 #31
44649 beelz
pi_46599007
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:00 schreef SSJKliko het volgende:
Ik ga op een date om te kijken of het relatiemateriaal is, niet om er mee in bed te belanden. Dat zou ik pas willen als ik er een relatie mee heb, is dat soms zo idioot om te bedenken?
Ja
Besef Regulier!
pi_46599354
Opgeschoond.

Sneuig 'PICZ' en 'PIJP JE?' geroep mag achterwege blijven. Evenals het off-topic gepraat.
Oh, en het gevraag naar dates mag via pm. Of gewoon helemaal niet.

OT: als iemand te schijterig is om na 'A' ook 'B' te zeggen, dan is hij het sowieso al niet waard om je al te druk om te maken. Dan ligt het niet aan jou, maar aan het feit dat hij niet in staat is om enthousiaste impulsen daadwerkelijk waar te maken, en het fatsoen niet heeft om dat toe te geven.
ş¤ĝ„¸Hardcore ¸„ĝ¤ş°
„ĝ¤ş°¨UNITED!!``°ş¤
from albania.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 20:09:39 #33
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_46604152
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:01 schreef beelz het volgende:

[..]

Ja
NEE. V r i e n d s c h a p g a a t b o v e n a l l e s.

Liever een vrouw waar je eens lekker mee kunt uithuilen over iets tragisch en daarna samen kunt zijn. En waar sex geen doel op zich is maar een onderdeel van het liefhebben van een ander.

Hoe wil je ooit nog van 1 vrouw houden en een familie te stichten als je alleen maar achter je lul aanrent?
Met een vrouw die achter andere lullen is gegaan? Nou, dat is echt een basis voor een goed huwelijk.

Of wil je na een aantal jaar horen dat je al een jaar of 5 een kind hebt bij een vrouw waarvan je de naam niet meer kent?
pi_46604446
Ik hoop van harte dat er meer mannen zijn die erover denken zoals jij wdn.

En dat ik er zo een binnekort tegenkom die wel voor me gaat
  vrijdag 23 februari 2007 @ 20:23:53 #35
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_46604593
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:19 schreef SSJKliko het volgende:

Merci

En het gaat je zeker lukken. Vrouwen hebben het een stuk makkelijker dan mannen in dat opzicht.
pi_46713227
Kan me wel een scenario voorstellen waarom de date van TS afzegt. Als je een tijdje vooruit afspreekt met iemand denk je tussentijds (als het goed is) regelmatig aan je afspraak. Er komen dan allerlei gevoelens naar boven die je vaak zelf niet kunt duiden. Onzekerheid is er een van. Omdat je de ware reden niet weet of niet durft te vertellen zeg je af met een kutsmoes. Omdat je een kutsmoes gebruikt hebt durf je later ook geen contact meer op te nemen met je date. Best wel laf eigenlijk, maar soms is het moeilijk om toe te geven. Natuurlijk heb je ook lomperds die met een smoes afzeggen omdat ze intussen een "leukere" date hebben. De ware reden kom je meestal toch niet te weten. Volhouden is het devies, en niet te ver vooruit plannen zo'n eerste date wil ook wel eens helpen. Als iemand via MSN of chat de boot steeds afhoudt om "live" af te spreken kan dat onzekerheid van de ander zijn.
pi_46715456
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik zou juist eerder verwachten dat vrouwen op het laatste moment afzeggen (ervaring in )
Soms neem ik niet eens de moeite om af te zeggen.
En ik voel mee met TS maar waarschijnlijk heeft ie helemaal geen intresse in je. Laten we er nu niet omheen draaien, hé.
pi_46779189
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:48 schreef moelan0e het volgende:

[..]

Soms neem ik niet eens de moeite om af te zeggen.
En ik voel mee met TS maar waarschijnlijk heeft ie helemaal geen intresse in je. Laten we er nu niet omheen draaien, hé.
Als hij geen interesse had vind ik het heel raar dat ze me uitvroegen. Want beide keren kwam het heel onverwachts voor me, ik had er zelf ook geen hints naar gemaakt dus.

Maar goed, er zijn meer jongens op de wereld dus
  woensdag 28 februari 2007 @ 17:55:01 #39
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_46779255
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:01 schreef Biancavia het volgende:
Wat een kutsmoes.
Ja, dat is toch wel een hele erge...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  woensdag 28 februari 2007 @ 17:57:49 #40
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_46779338
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:53 schreef SSJKliko het volgende:
Da's de goeie instelling...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_46779471
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:55 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Ja, dat is toch wel een hele erge...
Ja, als het nou nog zijn broertje was, of kat desnoods
pi_46815706
Ik ken het,soms lijkt het wel of afspreken gewoon niet mag ofzo.

Ik heb dit ook gehad met een goeie vriend van mij! We kennen elkaar nu 2.5 via msn/sms en bellen, en we zouden in augustus afspreken,maar zijn werk werd druk en ik ging op vakantie met mijn vriend etc.
Steeds als we woudne afspreken werd het weer druk op zijn werk,moest ik werken etc.
Met de kersttijd draaide hij overuren dus was het helemaal een taboe.

Sinds 3 weken werk ik op vrijdagn en hij heeft sinds 3 weken juist vrij op vrijdag... gaat dus ook al niet! Maar nu eindelijk we hebben een dag en tijd afgesproken dat we samen kunnen.
Zaterdagavond gaan we naar de bios in den haag/scheveningen en nog even wat drinken erna/of ervoor. Komt mijn vriend ook goed uit,kan hij naar vrienden van hem die in den haag wonen...
Maargoed heeft dus meer dan een jaar geduurt.....
pi_46817048
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:19 schreef SSJKliko het volgende:

Zonder dat ik verder wat van je wil/moet of andere bijbedoelingen:

*hand opsteekt*

Ergo: ja, ze zijn er
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  donderdag 1 maart 2007 @ 19:19:00 #44
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_46817244
ik zie het juist vaak als aangename verrassing als ze afzeggen.

terwijl je al helemaal druk in je kop was met pre-sociaal zijn komt het verlossende telefoontje.

"sorry? ben je gek man, we prikken wel een nieuwe datum"
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:01:41 #45
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_46821458
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:13 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Zonder dat ik verder wat van je wil/moet of andere bijbedoelingen:

*hand opsteekt*

Ergo: ja, ze zijn er
Echt wel. Als de vrouw van mijn beste vriend een beetje dronken is en even niet meer weet bij wie ze in de armen in slaap valt weet die vriend dat ik te vertrouwen ben
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:53 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Als hij geen interesse had vind ik het heel raar dat ze me uitvroegen. Want beide keren kwam het heel onverwachts voor me, ik had er zelf ook geen hints naar gemaakt dus.

Dat kan echt van alles betekenen.
Maar dan nog: afzeggen op een eerste "date" doe je alleen als het echt niet anders kan. Ik vind dat dan die persoon contact op moet nemen met die ander en meteen een andere afspraak hoort te maken. Als de afzeggende kant niet kan opbrengen om dit te doen zou ik het voor gezien houden.
edit: oh en liegen over waarom de afspraak niet doorgaat is uit den boze

Als je pech hebt ben je meegevraagd zonder dan men je mee wilde hebben (bijvoorbeeld om ervoor te zorgen dat een andere meid 'ja' zegt).
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:47:05 #46
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46826275
Ik doe dit ook te vaak.
FCT
pi_46827820
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 22:47 schreef Mojave het volgende:
Ik doe dit ook te vaak.
afzeggen of afspreken ?
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:34:39 #48
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_46828459
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:19 schreef Patries86 het volgende:

[..]

afzeggen of afspreken ?
Beide... Probleem van mij. Ik spreek aantal dagen van te voren af en heb op de dag zelf geen zin meer, dus zeg ik af. Tientallen keren gedaan als ik een meisje leerde kennen. Of wat t ook nog wel eens was, dat ik op moment van afspreken geil was en zin had en op dag van de afspraak geen behoefte meer had.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_46829672
* Camplo fotoboek checkt.

Helaas niks tastbaars, de eerste man die niet afzegd laat dus nog even op zich wachten.

Imo zijn mensen die een eerste keer afzeggen trouwens gewoon stakkers.

Verspilde moeite

In het leven moet je elke kans die je krijgt met beide handen aangrijpen anders kom je nergens.
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 2 maart 2007 @ 00:05:51 #50
88139 JoeyT
pi_46829835
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 00:02 schreef Camplo het volgende:

In het leven moet je elke kans die je krijgt met beide handen aangrijpen anders kom je nergens.
Volgens mij heb je t meer over wanhopige mensen

Soms heb ik ook gewoon geen puf. En dat was vaak het geval als ik ging daten. Gewoon geen zin om iemand helemaal te leren kennen...
pi_46829919
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 00:05 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Volgens mij heb je t meer over wanhopige mensen

Soms heb ik ook gewoon geen puf. En dat was vaak het geval als ik ging daten. Gewoon geen zin om iemand helemaal te leren kennen...
Jah okay. Maar voor de rest ga je echt niet iemand een kaartje sturen met valentijn en dan een date afzeggen imo

Dan ben je gewoon een broekpalingridder.

En zo iemand maakte bij mij 0,0 kans meer...ever.
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 2 maart 2007 @ 00:10:08 #52
88139 JoeyT
pi_46830013
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 00:07 schreef Camplo het volgende:

[..]

Jah okay. Maar voor de rest ga je echt niet iemand een kaartje sturen met valentijn en dan een date afzeggen imo

Dan ben je gewoon een broekpalingridder.

En zo iemand maakte bij mij 0,0 kans meer...ever.
Naja ik begrijp het wel. De ene dag is de andere niet. Ik kan me deze week helemaal verheugen op een date en volgende week totaal geen zin meer hebben. Het is natuurlijk niet goed, maar ik begrijp t wel...
pi_46830088
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 00:10 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Naja ik begrijp het wel. De ene dag is de andere niet. Ik kan me deze week helemaal verheugen op een date en volgende week totaal geen zin meer hebben. Het is natuurlijk niet goed, maar ik begrijp t wel...
Ik begrijp jou ook wel.
Maar als je iemand met Valentijn een kaartje stuurt, dan kan je ziek zijn of whatever dan nog zeg je het niet af. Als je op sterven na dood bent en toch op een date verschijnt weet de vrouw meteen uit wat voor hout je gesneden bent. En vrouwen willen een kerel geen softboy.
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 2 maart 2007 @ 00:14:40 #54
168483 Sportback
Computernerd
pi_46830217
Het is vleiend dat jongens je uit vragen. Als ze afzeggen dan is dat hun verlies. Je moet je daar niet druk om maken vind ik. Genoeg vissen in de zee.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 00:16:07 #55
88139 JoeyT
pi_46830277
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 00:11 schreef Camplo het volgende:

[..]

Ik begrijp jou ook wel.
Maar als je iemand met Valentijn een kaartje stuurt, dan kan je ziek zijn of whatever dan nog zeg je het niet af. Als je op sterven na dood bent en toch op een date verschijnt weet de vrouw meteen uit wat voor hout je gesneden bent. En vrouwen willen een kerel geen softboy.
Het moge duidelijk zijn dat het de persoon die afzegt niet boeit wat de vrouw in kwestie van hm vindt. Ik zegde vaak dates af en meisjes baalden ervan maar heb nog nooit gehad dat ze me een softie daardoor vonden. Sterker nog daardoor wilden ze nog liever afspreken
pi_46830324
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 00:16 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Het moge duidelijk zijn dat het de persoon die afzegt niet boeit wat de vrouw in kwestie van hm vindt. Ik zegde vaak dates af en meisjes baalden ervan maar heb nog nooit gehad dat ze me een softie daardoor vonden. Sterker nog daardoor wilden ze nog liever afspreken
Wedden dat die meisjes echt scharrels waren en geen types waar je echt wat in zag?
JOHNNY HEITINGA
pi_46830816
Ik doe dat ook zo vaak, wijven aanhalen, zelfs bekken en al, nummers uitwisselen en dan niets van je laten horen
  vrijdag 2 maart 2007 @ 00:40:30 #58
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46831091
tvp, morgen even lezen zodat ik me beter voel.
A.F.C. Ajax
  vrijdag 2 maart 2007 @ 09:14:26 #59
168483 Sportback
Computernerd
pi_46836537
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 00:16 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Iets zegt mij dat TS niet zo'n meisje is. imho kan het nooit zo zijn dat als je iemand leuk vindt om mee uit te vragen, dat je gaat afzeggen. Zoiets heet vooruit plannen. En natuurlijk kan er een vliegtuig neerstorten of een koe ontploft zijn. Maar dan nog maak je gelijk een afspraak. Geef je ook gelijk aan die persoon aan dat het onvermijdelijk is dat de afspraak niet doorgaat.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 09:18:15 #60
88139 JoeyT
pi_46836598
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 00:31 schreef k3vil het volgende:
Ik doe dat ook zo vaak, wijven aanhalen, zelfs bekken en al, nummers uitwisselen en dan niets van je laten horen
Je komt uit 1981 en hebt t nog over bekken

En wat heb je eraan om met een meisje te zoenen om vervolgens toch n iet verder te gaa n. Boooringggg
  vrijdag 2 maart 2007 @ 09:28:10 #61
88139 JoeyT
pi_46836796
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 09:14 schreef Sportback het volgende:

[..]

Iets zegt mij dat TS niet zo'n meisje is. imho kan het nooit zo zijn dat als je iemand leuk vindt om mee uit te vragen, dat je gaat afzeggen. Zoiets heet vooruit plannen. En natuurlijk kan er een vliegtuig neerstorten of een koe ontploft zijn. Maar dan nog maak je gelijk een afspraak. Geef je ook gelijk aan die persoon aan dat het onvermijdelijk is dat de afspraak niet doorgaat.
Hoezo dat TS niet zo'n meisje is? T is gewoon menselijkheid. Waarom zou het niet mogelijk zijn om af te zeggen? Als ik op dat moment geen zin had dan ging ik niet. Als ze je dan nooit meer wil zien, jammer dan...
  vrijdag 2 maart 2007 @ 09:35:46 #62
168483 Sportback
Computernerd
pi_46836957
Tuurlijk is het mogelijk om af te zeggen met de reden dat je geen zin hebt. Dat is ook je goed recht. Maar mischien ben ik op dit vlak toch iets conservatiever. Als ik een afspraak maak met een meisje dan vind ik haar ook echt leuk. Dan kijk ik al uit naar de afspraak en speel die afspraak ook in mijn hoofd af. Creepy eh?
pi_46837276
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 09:18 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je komt uit 1981 en hebt t nog over bekken

En wat heb je eraan om met een meisje te zoenen om vervolgens toch n iet verder te gaa n. Boooringggg
is lekker toch
  vrijdag 2 maart 2007 @ 10:09:17 #64
88139 JoeyT
pi_46837689
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 09:35 schreef Sportback het volgende:
Tuurlijk is het mogelijk om af te zeggen met de reden dat je geen zin hebt. Dat is ook je goed recht. Maar mischien ben ik op dit vlak toch iets conservatiever. Als ik een afspraak maak met een meisje dan vind ik haar ook echt leuk. Dan kijk ik al uit naar de afspraak en speel die afspraak ook in mijn hoofd af. Creepy eh?
Psycho

Nee dat heb ik niet. Als ik uitging leerde ik meestal wel iemand kennen en daar sprak ik dan mee af. Soms had ik er dan gewoon geen zin meer in . Gewoon geen zin om weer standaard praatje te doen etc...
  vrijdag 2 maart 2007 @ 10:12:43 #65
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_46837764
dat is idnerdaad erg kut, beide wel eens meegemaakt... op vrijdagaovnd beloven dat je zaterdagavond iets leuks gaat doen... maar daar absoluut helemaal geen zin in hebben.... superkut...

aan de andere kant, leuke meid ontmoet, zouden wat gaan doen, ging niet door en nu heeft ze al meer dan n jaar n relatie met n vriedn van me whahaha, dat was toendertijd wel slikken trouwens.. :p
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
  vrijdag 2 maart 2007 @ 10:13:28 #66
168840 Sant
pi_46837787
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 10:12 schreef Sant het volgende:
dat is idnerdaad erg kut, beide wel eens meegemaakt... op vrijdagaovnd beloven dat je zaterdagavond iets leuks gaat doen... maar daar absoluut helemaal geen zin in hebben.... superkut...

aan de andere kant, leuke meid ontmoet, zouden wat gaan doen, ging niet door en nu heeft ze al meer dan n jaar n relatie met n vriedn van me whahaha, dat was toendertijd wel slikken trouwens.. :p
hmmz ff n typecursus boeken zie k....
  vrijdag 2 maart 2007 @ 10:28:51 #67
168483 Sportback
Computernerd
pi_46838177
Daarom spreek ik niet meer zomaar af. Je jeugdherinneringen en zo beginnen op een gegeven moment jezelf ook te vervelen.
pi_46838772
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 09:35 schreef Sportback het volgende:
Zo ben ik dan ook, lekker wegdromen over hoe het zou kunnen gaan en als iemand afzegt en daarna zelf amper nog initiatief toont om weer af te spreken dan hoeft het van mij inderdaad niet meer. Voor mij word hij in ieder geval niet aantrekkelijker zo.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 10:48:20 #69
168840 Sant
pi_46838802
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:34 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Beide... Probleem van mij. Ik spreek aantal dagen van te voren af en heb op de dag zelf geen zin meer, dus zeg ik af. Tientallen keren gedaan als ik een meisje leerde kennen. Of wat t ook nog wel eens was, dat ik op moment van afspreken geil was en zin had en op dag van de afspraak geen behoefte meer had.
dit is overigens ook herkenbaar
  vrijdag 2 maart 2007 @ 11:00:40 #70
168483 Sportback
Computernerd
pi_46839142
Geil zijn is idd geen goede drempelverlager. Ik wil niet de moraal ridder uithangen, maar de maatschappij is al beter af als je ook meedenkt met je afspraak.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 11:07:15 #71
168840 Sant
pi_46839328
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 11:00 schreef Sportback het volgende:
Geil zijn is idd geen goede drempelverlager. Ik wil niet de moraal ridder uithangen, maar de maatschappij is al beter af als je ook meedenkt met je afspraak.
true.... ik praat t ook niet goed, het is meer een constatering...
daarnaast, als je n date hebt met iemand waar je serieus wat in ziet voor langere tijd, speelt bij mij althans de sexdrift geen rol, maar juist het feit dat je de persoon in kwestie leuk vind... dat is een hele andere vorm van daten imo
  vrijdag 2 maart 2007 @ 11:33:42 #72
167723 sanni
Acima de seu
pi_46840123
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:59 schreef SSJKliko het volgende:

4 weken geleden zou ik een date hebben, de jongen stelde het zelf voor.
Komt wel goed, dacht ik. Er waren al wel wat moeilijkheden qua tijd, maar
we hadden uiteindelijk toch een dag. 2 dagen ervoor kwam hij erachter dat
hij het toch niet helemaal zou redden, en meneer zei af.
Overigens heeft hij daarna ook helemaal niets meer gezegd.
Nou duidelijk toch? Lutser en iemand die het daten imo verder niet waard lijkt.
quote:
Vandaag weer, een andere jongen, heel leuk en spontaan, vroeg me zelfs op
Valentijnsdag, hij was ook heel anders dan de vorige. Morgen zouden we wat
leuks gaan doen, stond al meer dan een week vast. En ja hoor, vanochtend
een smsje, hij kon het niet redden want zijn oom is jarig morgen. Probeerde
hem nog te bellen maar hij nam niet op, want hij zat bij een klant (wat ik dus niet wist),
had hem nog gevraagd om me terug te bellen maar dat moet nu nog steeds gebeuren.
Voel me echt ellendig nu, vooral omdat ik hem wel zag zitten.
Dat heet dus " een date regelen en bij beter afbellen " Oud truuk van jonge
gassies die alsmaar naar een lekkerder wijf zoeken en dus dit soort geintjes
uithalen. Wen er maar aan,veel gasten zijn zo. Moet je - hoe ergelijk ook - niet
teveel van aantrekken want als ik even vluchtig je fotoboek bekijk dan heb je imo
voor de toekomst niets te klagen en komt er wel wat beters op je weg.
Iig volgende keer niet toevroeg happen en "JA" seggen want het is nog altijd
zo dat vrouwen meestal het spel van " kunnen krijgen " beter dan de mannen
beheersen .
  vrijdag 2 maart 2007 @ 22:04:18 #73
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_46861885
Dat soort figuren hebben kennelijk niet echt interesse, anders zouden ze je maar dolgraag willen zien en met je daten. Je komt vanzelf wel leukere jongens tegen die je wel op waarde weten te schatten.
Ado is the pride of Holland!
  vrijdag 2 maart 2007 @ 22:09:36 #74
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46862107
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:34 schreef JoeyT het volgende:

[..]

omg zo herkenbaar
FCT
pi_46862341
Arme TS.

Ik wil wel een keer met je uit hoor
pi_46862420
Hij is bang voor je en kreeg koude voeten op het laatste moment. Mannen zijn soms maar angstige bange kleine meisjes.
En in het uiterst geval is hij spontaan homo geworden.
A little bit hateful
pi_46862528
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 22:17 schreef Liquidootje het volgende:
Hij is bang voor je en kreeg koude voeten op het laatste moment. Mannen zijn soms maar angstige bange kleine meisjes.
En in het uiterst geval is hij spontaan homo geworden.
Ik denk dat TS misschien erg veel verwachtingen had welke die jongens niet waar konden maken. Tja, wat doet een mens dan? Het ontwijken van een afwijzing ter voorkoming van het oplopen van psychische schade.

ok, dat was overdreven
pi_46863726
Ik had juist totaal geen verwachtingen, ik zou wel zien waar het schip zou stranden. Helaas alleen net voor de date. Als het wat zou zijn, zou het leuk zijn, zo niet jammer dan. Die instelling hadden we beiden.
pi_46864592
Nouja om eerlijk te zijn.

Ik chat ook weleens met meiden en soms krijg je van dames niet zoveel response tijdens het chatten, dan stel je na een paar weken voor om iets te "gaan drinken" en dan zijn ze helemaal blij, kunnen ze het niet geloven (ben doorgaans nogal sarcastisch en plagerig) , en dan reageren ze binnen 4 seconden op al je vragen... (ik zal wel vaak stuiten op eenzame meisjes?? jaartje of 16/17/18)

En tja, dan komt het ook weleens voor dat ik zoiets heb van "ze woont te ver weg, geen zin meer" of gewoon "ze is mn type niet, zou hypocriet zijn als ik zou gaan, alles voor.. naaah" Vaak krijg ik gewoon het zinnetje in mn kop: "Ik kan beter krijgen, voor minder doek ut nie"

Dag van tevoren de vraag "zal ik nou wel of niet gaan" naaaah, laat maar zitten...

I know, i'm a bastard. Men are

Maar als ik haar echt leuk vindt zal ze dat ook zeker merken. Lijkt me toch wel dat je dat ook had kunnen merken aan die jongens.

[ Bericht 6% gewijzigd door TE-61 op 02-03-2007 23:27:38 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')