* vosss checkt fotoboek van TSquote:Ik ben niet een persoon die je bombardeert met smsjes of e-mailtjes, dus ik heb niet het idee dat ik ze in een hoekje druk.
Haha snel je bericht veranderen hequote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:04 schreef TryX het volgende:
Laat ze! Misschien ben je wel te goed voor ze en schrikt dat hun af!![]()
Je komt de juiste persoon vanzelf tegen![]()
haha jah was btje kansloos bericht denk ikquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:01 schreef Biancavia het volgende:
Zijn oom is 'opeens' morgen jarig.
Wat een kutsmoes.
Ze waren beide nuchter toen ze het aan me vroegen. Ik kwam ze overigens ook niet tegen in een kroeg/bar/café/disko, want daar hou ik zelf niet zo van.quote:@TS: wellicht moet je eens proberen een jongen te zoeken en een date regelen als 'ie nuchter is...
morgen 12 uur centraal? zie je daar! waaag het niet om af te zeggequote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:32 schreef SSJKliko het volgende:
Haha ja SSJ stond daarvoor, maar zoals ik al zei in mijn FB, ik was erg melig toen ik m'n username verzon
[..]
Ze waren beide nuchter toen ze het aan me vroegen. Ik kwam ze overigens ook niet tegen in een kroeg/bar/café/disko, want daar hou ik zelf niet zo van.
En daar gaan de meeste mannen de fout in, je kan ook gewoon daten (afspreken) om even wat te gaan drinken of gezellig bios induiken enzoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:57 schreef SSJKliko het volgende:
Jezus, niet iedereen is meteen uit op een seksdate, doe eens normaal.
Het zou zelfs andersom moeten zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:57 schreef SSJKliko het volgende:
Aangezien jij mij niet kent zegt dit meer over jouw ideeen qua relaties dan over mijquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Niks lol, je bent gewoon een vieze oude man.
Nee, mannen waarderen vrouwen om de persoon die ze zijn. Vooral hun intelligentie is voor een man de doorslaggevende keuze om om te gaan met de desbetreffende vrouw. Dikke vrouwen maken evenveel kans als een slanke vrouw met mooie borsten en benen waar geen eind aan komt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:57 schreef SSJKliko het volgende:
Jij snapt er nog niet veel van hequote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:57 schreef SSJKliko het volgende:
Hebbes! Daar zit je probleem! Je naieviteitquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:57 schreef SSJKliko het volgende:
Waarom lust negeren?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Het zou zelfs andersom moeten zijnNiemand zou uit moeten zijn op een seksdate bij een 1ste kennismaking.
1 keer sex hebben met een vrouw en haar daarna nooit meer zien is juist ideaal en zelfs natuurlijk. Het enige waar wij voor op de aarde zijn is voortbestaan van de soort. Monogaam zijn is genetische zelfmoord.quote:Toen ik jong was dacht ik er ook anders over maar langzaam aan ontstond bij mij het besef dat het nog steeds beter is om tig jaar een vrouw als een vriend te kennen (dus zonder sex maar wel af en toe intiem in de zin van samenzijn/uit eten/samen in slaap vallen op de bank of wat dan ook) dan 1x sex hebben met een vrouw en der nooit meer zien.
Eerst veel oefenen natuurlijk!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:27 schreef beelz het volgende:
[..]
Waarom lust negeren?
[..]
1 keer sex hebben met een vrouw en haar daarna nooit meer zien is juist ideaal en zelfs natuurlijk. Het enige waar wij voor op de aarde zijn is voortbestaan van de soort. Monogaam zijn is genetische zelfmoord.
Pff dan sterft iedereen uit behalve moslims, die lui hebben daar 6-7 vrouwenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:27 schreef beelz het volgende:
1 keer sex hebben met een vrouw en haar daarna nooit meer zien is juist ideaal en zelfs natuurlijk. Het enige waar wij voor op de aarde zijn is voortbestaan van de soort. Monogaam zijn is genetische zelfmoord.
Allah akhbar!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:30 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pff dan sterft iedereen uit behalve moslims, die lui hebben daar 6-7 vrouwen
Jaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:00 schreef SSJKliko het volgende:
Ik ga op een date om te kijken of het relatiemateriaal is, niet om er mee in bed te belanden. Dat zou ik pas willen als ik er een relatie mee heb, is dat soms zo idioot om te bedenken?![]()
NEE. V r i e n d s c h a p g a a t b o v e n a l l e s.quote:
Merciquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:19 schreef SSJKliko het volgende:
Ik hoop van harte dat er meer mannen zijn die erover denken zoals jij wdn.![]()
En dat ik er zo een binnekort tegenkom die wel voor me gaat![]()
Soms neem ik niet eens de moeite om af te zeggen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik zou juist eerder verwachten dat vrouwen op het laatste moment afzeggen (ervaring in)
Als hij geen interesse had vind ik het heel raar dat ze me uitvroegen. Want beide keren kwam het heel onverwachts voor me, ik had er zelf ook geen hints naar gemaakt dus.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:48 schreef moelan0e het volgende:
[..]
Soms neem ik niet eens de moeite om af te zeggen.
En ik voel mee met TS maar waarschijnlijk heeft ie helemaal geen intresse in je. Laten we er nu niet omheen draaien, hé.
Ja, dat is toch wel een hele erge...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:01 schreef Biancavia het volgende:
Zijn oom is 'opeens' morgen jarig.
Wat een kutsmoes.
Da's de goeie instelling...quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:53 schreef SSJKliko het volgende:
Maar goed, er zijn meer jongens op de wereld dus
Ja, als het nou nog zijn broertje was, of kat desnoodsquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:55 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Ja, dat is toch wel een hele erge...
Zonder dat ik verder wat van je wil/moet of andere bijbedoelingen:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:19 schreef SSJKliko het volgende:
Ik hoop van harte dat er meer mannen zijn die erover denken zoals jij wdn.![]()
En dat ik er zo een binnekort tegenkom die wel voor me gaat![]()
Echt wel. Als de vrouw van mijn beste vriend een beetje dronken is en even niet meer weet bij wie ze in de armen in slaap valt weet die vriend dat ik te vertrouwen benquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zonder dat ik verder wat van je wil/moet of andere bijbedoelingen:
*hand opsteekt*
Ergo: ja, ze zijn er
Dat kan echt van alles betekenen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:53 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Als hij geen interesse had vind ik het heel raar dat ze me uitvroegen. Want beide keren kwam het heel onverwachts voor me, ik had er zelf ook geen hints naar gemaakt dus.
Maar goed, er zijn meer jongens op de wereld dus
afzeggen of afspreken ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:47 schreef Mojave het volgende:
Ik doe dit ook te vaak.
Beide... Probleem van mij. Ik spreek aantal dagen van te voren af en heb op de dag zelf geen zin meer, dus zeg ik af. Tientallen keren gedaan als ik een meisje leerde kennen. Of wat t ook nog wel eens was, dat ik op moment van afspreken geil was en zin had en op dag van de afspraak geen behoefte meer had.quote:
Volgens mij heb je t meer over wanhopige mensenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:02 schreef Camplo het volgende:
In het leven moet je elke kans die je krijgt met beide handen aangrijpen anders kom je nergens.
Jah okay. Maar voor de rest ga je echt niet iemand een kaartje sturen met valentijn en dan een date afzeggen imoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij heb je t meer over wanhopige mensen![]()
Soms heb ik ook gewoon geen puf. En dat was vaak het geval als ik ging daten. Gewoon geen zin om iemand helemaal te leren kennen...
Naja ik begrijp het wel. De ene dag is de andere niet. Ik kan me deze week helemaal verheugen op een date en volgende week totaal geen zin meer hebben. Het is natuurlijk niet goed, maar ik begrijp t wel...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:07 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah okay. Maar voor de rest ga je echt niet iemand een kaartje sturen met valentijn en dan een date afzeggen imo
Dan ben je gewoon een broekpalingridder.
En zo iemand maakte bij mij 0,0 kans meer...ever.
Ik begrijp jou ook wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja ik begrijp het wel. De ene dag is de andere niet. Ik kan me deze week helemaal verheugen op een date en volgende week totaal geen zin meer hebben. Het is natuurlijk niet goed, maar ik begrijp t wel...
Het moge duidelijk zijn dat het de persoon die afzegt niet boeit wat de vrouw in kwestie van hm vindt. Ik zegde vaak dates af en meisjes baalden ervan maar heb nog nooit gehad dat ze me een softie daardoor vonden. Sterker nog daardoor wilden ze nog liever afsprekenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:11 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik begrijp jou ook wel.
Maar als je iemand met Valentijn een kaartje stuurt, dan kan je ziek zijn of whatever dan nog zeg je het niet af. Als je op sterven na dood bent en toch op een date verschijnt weet de vrouw meteen uit wat voor hout je gesneden bent. En vrouwen willen een kerel geen softboy.
Wedden dat die meisjes echt scharrels waren en geen types waar je echt wat in zag?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat het de persoon die afzegt niet boeit wat de vrouw in kwestie van hm vindt. Ik zegde vaak dates af en meisjes baalden ervan maar heb nog nooit gehad dat ze me een softie daardoor vonden. Sterker nog daardoor wilden ze nog liever afspreken
Iets zegt mij dat TS niet zo'n meisje is. imho kan het nooit zo zijn dat als je iemand leuk vindt om mee uit te vragen, dat je gaat afzeggen. Zoiets heet vooruit plannen. En natuurlijk kan er een vliegtuig neerstorten of een koe ontploft zijn. Maar dan nog maak je gelijk een afspraak. Geef je ook gelijk aan die persoon aan dat het onvermijdelijk is dat de afspraak niet doorgaat.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat het de persoon die afzegt niet boeit wat de vrouw in kwestie van hm vindt. Ik zegde vaak dates af en meisjes baalden ervan maar heb nog nooit gehad dat ze me een softie daardoor vonden. Sterker nog daardoor wilden ze nog liever afspreken
Je komt uit 1981 en hebt t nog over bekkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:31 schreef k3vil het volgende:
Ik doe dat ook zo vaak, wijven aanhalen, zelfs bekken en al, nummers uitwisselen en dan niets van je laten horen
Hoezo dat TS niet zo'n meisje is? T is gewoon menselijkheid. Waarom zou het niet mogelijk zijn om af te zeggen? Als ik op dat moment geen zin had dan ging ik niet. Als ze je dan nooit meer wil zien, jammer dan...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:14 schreef Sportback het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat TS niet zo'n meisje is. imho kan het nooit zo zijn dat als je iemand leuk vindt om mee uit te vragen, dat je gaat afzeggen. Zoiets heet vooruit plannen. En natuurlijk kan er een vliegtuig neerstorten of een koe ontploft zijn. Maar dan nog maak je gelijk een afspraak. Geef je ook gelijk aan die persoon aan dat het onvermijdelijk is dat de afspraak niet doorgaat.
is lekker tochquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je komt uit 1981 en hebt t nog over bekken![]()
En wat heb je eraan om met een meisje te zoenen om vervolgens toch n iet verder te gaa n. Boooringggg![]()
Psychoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:35 schreef Sportback het volgende:
Tuurlijk is het mogelijk om af te zeggen met de reden dat je geen zin hebt. Dat is ook je goed recht. Maar mischien ben ik op dit vlak toch iets conservatiever. Als ik een afspraak maak met een meisje dan vind ik haar ook echt leuk. Dan kijk ik al uit naar de afspraak en speel die afspraak ook in mijn hoofd af.Creepy eh?
hmmz ff n typecursus boeken zie k....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:12 schreef Sant het volgende:
dat is idnerdaad erg kut, beide wel eens meegemaakt... op vrijdagaovnd beloven dat je zaterdagavond iets leuks gaat doen... maar daar absoluut helemaal geen zin in hebben.... superkut...
aan de andere kant, leuke meid ontmoet, zouden wat gaan doen, ging niet door en nu heeft ze al meer dan n jaar n relatie met n vriedn van me whahaha, dat was toendertijd wel slikken trouwens.. :p
Zo ben ik dan ook, lekker wegdromen over hoe het zou kunnen gaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:35 schreef Sportback het volgende:
Tuurlijk is het mogelijk om af te zeggen met de reden dat je geen zin hebt. Dat is ook je goed recht. Maar mischien ben ik op dit vlak toch iets conservatiever. Als ik een afspraak maak met een meisje dan vind ik haar ook echt leuk. Dan kijk ik al uit naar de afspraak en speel die afspraak ook in mijn hoofd af.Creepy eh?
dit is overigens ook herkenbaarquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beide... Probleem van mij. Ik spreek aantal dagen van te voren af en heb op de dag zelf geen zin meer, dus zeg ik af. Tientallen keren gedaan als ik een meisje leerde kennen. Of wat t ook nog wel eens was, dat ik op moment van afspreken geil was en zin had en op dag van de afspraak geen behoefte meer had.
true.... ik praat t ook niet goed, het is meer een constatering...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:00 schreef Sportback het volgende:
Geil zijn is idd geen goede drempelverlager. Ik wil niet de moraal ridder uithangen, maar de maatschappij is al beter af als je ook meedenkt met je afspraak.
Nou duidelijk toch? Lutser en iemand die het daten imo verder niet waard lijkt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:59 schreef SSJKliko het volgende:
4 weken geleden zou ik een date hebben, de jongen stelde het zelf voor.
Komt wel goed, dacht ik. Er waren al wel wat moeilijkheden qua tijd, maar
we hadden uiteindelijk toch een dag. 2 dagen ervoor kwam hij erachter dat
hij het toch niet helemaal zou redden, en meneer zei af.
Overigens heeft hij daarna ook helemaal niets meer gezegd.
Dat heet dus " een date regelen en bij beter afbellen " Oud truuk van jongequote:Vandaag weer, een andere jongen, heel leuk en spontaan, vroeg me zelfs op
Valentijnsdag, hij was ook heel anders dan de vorige. Morgen zouden we wat
leuks gaan doen, stond al meer dan een week vast. En ja hoor, vanochtend
een smsje, hij kon het niet redden want zijn oom is jarig morgen. Probeerde
hem nog te bellen maar hij nam niet op, want hij zat bij een klant (wat ik dus niet wist),
had hem nog gevraagd om me terug te bellen maar dat moet nu nog steeds gebeuren.
Voel me echt ellendig nu, vooral omdat ik hem wel zag zitten.![]()
omg zo herkenbaarquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beide... Probleem van mij. Ik spreek aantal dagen van te voren af en heb op de dag zelf geen zin meer, dus zeg ik af. Tientallen keren gedaan als ik een meisje leerde kennen. Of wat t ook nog wel eens was, dat ik op moment van afspreken geil was en zin had en op dag van de afspraak geen behoefte meer had.
Ik denk dat TS misschien erg veel verwachtingen had welke die jongens niet waar konden maken. Tja, wat doet een mens dan? Het ontwijken van een afwijzing ter voorkoming van het oplopen van psychische schade.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:17 schreef Liquidootje het volgende:
Hij is bang voor je en kreeg koude voeten op het laatste moment. Mannen zijn soms maar angstige bange kleine meisjes.
En in het uiterst geval is hij spontaan homo geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |