* vosss checkt fotoboek van TSquote:Ik ben niet een persoon die je bombardeert met smsjes of e-mailtjes, dus ik heb niet het idee dat ik ze in een hoekje druk.
Haha snel je bericht veranderen hequote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:04 schreef TryX het volgende:
Laat ze! Misschien ben je wel te goed voor ze en schrikt dat hun af!![]()
Je komt de juiste persoon vanzelf tegen![]()
haha jah was btje kansloos bericht denk ikquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:01 schreef Biancavia het volgende:
Zijn oom is 'opeens' morgen jarig.
Wat een kutsmoes.
Ze waren beide nuchter toen ze het aan me vroegen. Ik kwam ze overigens ook niet tegen in een kroeg/bar/café/disko, want daar hou ik zelf niet zo van.quote:@TS: wellicht moet je eens proberen een jongen te zoeken en een date regelen als 'ie nuchter is...
morgen 12 uur centraal? zie je daar! waaag het niet om af te zeggequote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:32 schreef SSJKliko het volgende:
Haha ja SSJ stond daarvoor, maar zoals ik al zei in mijn FB, ik was erg melig toen ik m'n username verzon
[..]
Ze waren beide nuchter toen ze het aan me vroegen. Ik kwam ze overigens ook niet tegen in een kroeg/bar/café/disko, want daar hou ik zelf niet zo van.
En daar gaan de meeste mannen de fout in, je kan ook gewoon daten (afspreken) om even wat te gaan drinken of gezellig bios induiken enzoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:57 schreef SSJKliko het volgende:
Jezus, niet iedereen is meteen uit op een seksdate, doe eens normaal.
Het zou zelfs andersom moeten zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:57 schreef SSJKliko het volgende:
Aangezien jij mij niet kent zegt dit meer over jouw ideeen qua relaties dan over mijquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Niks lol, je bent gewoon een vieze oude man.
Nee, mannen waarderen vrouwen om de persoon die ze zijn. Vooral hun intelligentie is voor een man de doorslaggevende keuze om om te gaan met de desbetreffende vrouw. Dikke vrouwen maken evenveel kans als een slanke vrouw met mooie borsten en benen waar geen eind aan komt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:57 schreef SSJKliko het volgende:
Jij snapt er nog niet veel van hequote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:57 schreef SSJKliko het volgende:
Hebbes! Daar zit je probleem! Je naieviteitquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:57 schreef SSJKliko het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |