abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46594965
Wat is dat toch?

4 weken geleden zou ik een date hebben, de jongen stelde het zelf voor. Komt wel goed, dacht ik.
Er waren al wel wat moeilijkheden qua tijd, maar we hadden uiteindelijk toch een dag.
2 dagen ervoor kwam hij erachter dat hij het toch niet helemaal zou redden, en meneer zei af.
Overigens heeft hij daarna ook helemaal niets meer gezegd.

Vandaag weer, een andere jongen, heel leuk en spontaan, vroeg me zelfs op Valentijnsdag, hij was ook heel anders dan de vorige. Morgen zouden we wat leuks gaan doen, stond al meer dan een week vast. En ja hoor, vanochtend een smsje, hij kon het niet redden want zijn oom is jarig morgen. Probeerde hem nog te bellen maar hij nam niet op, want hij zat bij een klant (wat ik dus niet wist), had hem nog gevraagd om me terug te bellen maar dat moet nu nog steeds gebeuren.
Voel me echt ellendig nu, vooral omdat ik hem wel zag zitten.

Doe ik soms iets verkeerd waardoor ik ze wegjaag? Of ligt het aan hun? Ik ben niet een persoon die je bombardeert met smsjes of e-mailtjes, dus ik heb niet het idee dat ik ze in een hoekje druk.
pi_46595061
Zijn oom is 'opeens' morgen jarig.
Wat een kutsmoes.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_46595110
quote:
Ik ben niet een persoon die je bombardeert met smsjes of e-mailtjes, dus ik heb niet het idee dat ik ze in een hoekje druk.
* vosss checkt fotoboek van TS
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_46595144
Laat ze! Misschien ben je wel te goed voor ze en schrikt dat hun af!

Je komt de juiste persoon vanzelf tegen

[ Bericht 93% gewijzigd door TryX op 23-02-2007 15:09:46 ]
İ Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:09:26 #5
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_46595283
Waarschijnlijk gewoon plankenkoorts? Plannen voor een date maken is leuk, totdat het toch wel opeens dichtbij komt.

Ofzo.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:09:51 #6
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_46595291
Het kan natuurlijk toeval zijn...

Laten we stellen dat als jij een leuke meid bent (of vanuit jou gezien: jezelf leuk vind) het nooit aan jou kan liggen. Ga er maar van uit dat het aan hun ligt. En indien het toch aan jou ligt zijn zij niet de moeite waard geweest. Je niet houden aan een afspraak is een teken van onbetrouwbaarheid.

Je bent nog jong dus de juiste jongen komt vanzelf

Vanuit mezelf gekeken: zelfs mijn beste vrienden zouden me niet weghouden van een date Dus
mocht je eens met een oudere man will stappen hou ik me aanbevolen Ja ik ben hopeloos lol
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:12:13 #7
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_46595378
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:09 schreef wdn het volgende:
Ja ik ben hopeloos lol
Niks lol, je bent gewoon een vieze oude man.
pi_46595379
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:04 schreef TryX het volgende:
Laat ze! Misschien ben je wel te goed voor ze en schrikt dat hun af!

Je komt de juiste persoon vanzelf tegen
Haha snel je bericht veranderen he

Bedankt voor de reacties tot nu toe.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:15:55 #9
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_46595475
Het is misschien moeilijk, maar als iemand zo omgaat met jou ben je beter af om die persoon te mijden. Er zijn genoeg andere leuke gasten te vinden die zich wel aan hun afspraken houden....
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_46595597
ik zou juist eerder verwachten dat vrouwen op het laatste moment afzeggen (ervaring in )
pi_46595742
Mannen zijn er net zo goed in
pi_46595786
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:24 schreef SSJKliko het volgende:
Die zijn het dus gewoon niet waard om mee te daten....wees blij dat ze afgezegd hebben
pi_46595857
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:24 schreef SSJKliko het volgende:
haha jah was btje kansloos bericht denk ik
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:32:03 #14
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_46595965
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:01 schreef Biancavia het volgende:
Zijn oom is 'opeens' morgen jarig.
Wat een kutsmoes.
Inderdaad
Mensen hebben echt vaak van die kutsmoezen van dingen die "opeens" plaatsvinden

@TS: wellicht moet je eens proberen een jongen te zoeken en een date regelen als 'ie nuchter is...
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_46595978
Haha ja SSJ stond daarvoor, maar zoals ik al zei in mijn FB, ik was erg melig toen ik m'n username verzon
quote:
@TS: wellicht moet je eens proberen een jongen te zoeken en een date regelen als 'ie nuchter is...
Ze waren beide nuchter toen ze het aan me vroegen. Ik kwam ze overigens ook niet tegen in een kroeg/bar/café/disko, want daar hou ik zelf niet zo van.
pi_46596103
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:32 schreef SSJKliko het volgende:
Haha ja SSJ stond daarvoor, maar zoals ik al zei in mijn FB, ik was erg melig toen ik m'n username verzon
[..]

Ze waren beide nuchter toen ze het aan me vroegen. Ik kwam ze overigens ook niet tegen in een kroeg/bar/café/disko, want daar hou ik zelf niet zo van.
morgen 12 uur centraal? zie je daar! waaag het niet om af te zegge
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:37:03 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_46596122
volgende keer beter
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:46:43 #18
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_46596435
Misschien komt het omdat ze erachter komen dat je om de haverklap date?

Nee maar goed, het kan eigenlijk maar om 2 redenen zijn. Of je bent te lelijk en krijgen die jongens op het laatst zoiets van, nee zo wanhopig ben ik niet, of je bent te lekker en ze zijn gewoon te zenuwachtig.

Echt waar, iets anders kan het niet zijn!
pi_46596760
Jezus, niet iedereen is meteen uit op een seksdate, doe eens normaal.
pi_46596824
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:57 schreef SSJKliko het volgende:
En daar gaan de meeste mannen de fout in, je kan ook gewoon daten (afspreken) om even wat te gaan drinken of gezellig bios induiken enzo
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:05:43 #21
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_46597014
quote:
Het zou zelfs andersom moeten zijn Niemand zou uit moeten zijn op een seksdate bij een 1ste kennismaking.

Toen ik jong was dacht ik er ook anders over maar langzaam aan ontstond bij mij het besef dat het nog steeds beter is om tig jaar een vrouw als een vriend te kennen (dus zonder sex maar wel af en toe intiem in de zin van samenzijn/uit eten/samen in slaap vallen op de bank of wat dan ook) dan 1x sex hebben met een vrouw en der nooit meer zien.
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:12 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Niks lol, je bent gewoon een vieze oude man.
Aangezien jij mij niet kent zegt dit meer over jouw ideeen qua relaties dan over mij

Ik voor mezelf durf te stellen dat ik mezelf emotioneel dusdanig onder controle heb dat ik met een vrouw iets kan afspreken zonder meteen aan sex te denken of te verwachten
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_46597161
Ik ben ook zo'n jongen
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:23:04 #23
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_46597560
quote:
Nee, mannen waarderen vrouwen om de persoon die ze zijn. Vooral hun intelligentie is voor een man de doorslaggevende keuze om om te gaan met de desbetreffende vrouw. Dikke vrouwen maken evenveel kans als een slanke vrouw met mooie borsten en benen waar geen eind aan komt.

Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_46597614
quote:
Jij snapt er nog niet veel van he

Stuur me een PM'etje en ik zal het je leren
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46597712
quote:
Hebbes! Daar zit je probleem! Je naieviteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')