Tis ook heel mooi dat hij heel kwetsbaar wil aangeven dat hij graag wortels eet en in een kooi wil wonen. S´nachts in een hol wil kruipen en steeds vreemde taal uitslaat tegen dierenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:44 schreef Peter6000 het volgende:
Brian gaat uitleggen waarom hij van een psycholoog gebruik maakt.
Het heeft met dat Nena gedoe te maken, en daarna is het doorgegaan.
Vermoedelijk over agressieregulatie en jaloezie.
Niet vermoedelijk die psychologe gaf dat duidelijk aan Agressie en de relatie met zijn moeder daar wilde ze met hem aan werken en Brian vond dat zelf ook nodigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:44 schreef Peter6000 het volgende:
Brian gaat uitleggen waarom hij van een psycholoog gebruik maakt.
Het heeft met dat Nena gedoe te maken, en daarna is het doorgegaan.
Vermoedelijk over agressieregulatie en jaloezie.
Ik heb het gezien ... helaas niet de mogelijkheid gehad om het te caputerenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:45 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Aww, ik ben de hele middag weg geweest
Iemand hier een capje of filmpje van? En hebben ze de brief erbij gekregen?
Eeh.. ik was dus degene die dat boek had opgestuurd...
Doe per email danquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
Even wat opgeschreven, is nog niet verstuurd.
Heb geen fax hier
[..]
Nog even en ze begint over haar zieke zoontjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Owwwww ze wil die auto omdat ze 2 kinderen heeft... Zeg dat dan eerder!
Goedemiddag trouwens
GMTAquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:49 schreef botox het volgende:
Oh... ze wil een Touareg omdat ze 2 kids heeft! Gooi die arme mormels maar weer in de strijd, Nasty!
Zijn zat moeders met 2 kinderen op de fiets, of in een kleinere auto.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:49 schreef botox het volgende:
Oh... ze wil een Touareg omdat ze 2 kids heeft! Gooi die arme mormels maar weer in de strijd, Nasty!
Je hebt groot gelijk...en wij kunnen altijd proberen haar te stoppenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:49 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia dicteert zichzelf.
Maar goed, ik geef haar geen ongelijk, proberen kan je het altijd.
Ik ben bang dat dit een bedrijf is dat de faxen eerder leest dan een email. Dus snel op zoek naar een email2faxquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:49 schreef Mika25 het volgende:
Btw, onze emails naar tonnykeizers komen aan, nog voordat haar fax verstuurd is
Heb ook vast een mailtje verstuurd, kleine moeite, groot plezier!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:49 schreef Mika25 het volgende:
Btw, onze emails naar tonnykeizers komen aan, nog voordat haar fax verstuurd is
http://www.tpc.int/sendfax.htmlquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:52 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit een bedrijf is dat de faxen eerder leest dan een email. Dus snel op zoek naar een email2fax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |