Daar is een Grolsch vertegenwoordiger langsgeweestquote:Op maandag 26 februari 2007 20:00 schreef erikkll het volgende:
Hier hebben ze de kratjes denk ik al
[afbeelding]
vast wel, maar in de achterhoek is men toch nogal gek op grolschquote:Op maandag 26 februari 2007 20:09 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Daar is een Grolsch vertegenwoordiger langsgeweest![]()
Ik heb namelijk hetzelfde aanbod ook gekregenmaar wat voor 'n winkel doet de TS zijn boodschappen dat er nog steeds oude voorraad is. Ik dacht dat er sinds 2 weken toch wel overal nieuwe flessen waren...
Beide vermoed ik...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:36 schreef sanni het volgende:
Wandel ik de verkeerde zaken nou binnen of heb ik
gewoon pech om dat nieuwe flesje uit te proberen![]()
Nog steeds niet?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:36 schreef sanni het volgende:
Vanmiddag hier in A'dam opnieuw langs de slijterij gegaan voor de nieuwe Grolsch maar
hoor,nog steeds niet verkrijgbaar. Wandel ik de verkeerde zaken nou binnen of heb ik
gewoon pech om dat nieuwe flesje uit te proberen![]()
Serieus? Cool!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
heb em ook al een heeeeeele tijd thuismijn paps heeft em gemaakt
Leuke fotoquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:37 schreef sanni het volgende:
![]()
![]()
eindelijk heb ik vandaag de nieuwe Grolsch kunnen proeven.
[afbeelding]
mwah...best te drinken,dus een kratje ingeslagen![]()
Tis nog steeds dezelfde pils.. en de pils is verre van lekker, enige van Grolsch wat wel lekker is is Blond en Weizenquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:37 schreef sanni het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
Wat is dat dan voor homo bierglasquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:37 schreef sanni het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:37 schreef sanni het volgende:
![]()
![]()
eindelijk heb ik vandaag de nieuwe oude Grolsch kunnen proeven in een nieuwe fles
[afbeelding]
mwah...best te drinken nog steeds hetzelfde goedje..,dus een kratje ingeslagen![]()
Wij wonen ook in een grote metropoolquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nog steeds niet?
Hier hebbe ze ze al een maand ofzo in alle winkels....
Precies, het zit toch al in een glasquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:50 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor homo bierglas![]()
Echt mannen hebben geen glas nodig![]()
Wat een gaar glas en wat lelijk ingeschonkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:37 schreef sanni het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
Ja, want die is van 0,3 naar 0,33 gegaan hè, dat is beduidend minder!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 06:38 schreef BlueEyed het volgende:
Hier is ie al verkrijgbaar
T is geen lelijk flesje, alleen helaas is de inhoud beduidend minder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |