Raboquote:
www.ikdoeeencursus.nlquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:44 schreef Leonos het volgende:
Stelletje paupers hier, ga werken ofzo
Krijg jij met werken iedere dag geld danquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:44 schreef Leonos het volgende:
Stelletje paupers hier, ga werken ofzo
Jaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:50 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Krijg jij met werken iedere dag geld dan![]()
dat is altijd zoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Aan mn saldo te zien heb ik het (postbank), maar ik zie niks staan bij het rijtje overschrijvingen.
Keihard gaan zeiken dat je het nog niet binnen hebt!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Aan mn saldo te zien heb ik het (postbank), maar ik zie niks staan bij het rijtje overschrijvingen.
niks van zeggen johquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Overschrijving zie ik ook nog niet en ben erg benieuwd want heb belachelijk veel dus is een fout gemaakt denk ik
Ja zodat je de komende maanden krom kan liggen om het terug te betalenquote:
inderdaad dat gan we dus niet doen, ik verwacht overigens ook salaris maar dat kan nooit zoveel zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja zodat je de komende maanden krom kan liggen om het terug te betalen
jewah, ik wil meerquote:
dan muj de lening anslingerenquote:
Dus jij hebt het ook nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:06 schreef Viking84 het volgende:
Toen ik nog bij de Postbank zat, kreeg ik de stufi een dag later pas. En nu ik overgestapt ben is Postbank weer het snelst. Nou gelukkig is de ABN op alle andere fronten beter
.
Ik heb dus precies hetzelfde, ongeveer vierhonderd euro is erbij maar ik verwacht maar 90 stufiquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
inderdaad dat gan we dus niet doen, ik verwacht overigens ook salaris maar dat kan nooit zoveel zijndus ben benieuwd wil niets uitgeven dat niet van mij is
kan het zijn dat het vakantiegeld is?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
inderdaad dat gan we dus niet doen, ik verwacht overigens ook salaris maar dat kan nooit zoveel zijndus ben benieuwd wil niets uitgeven dat niet van mij is
Ik werk er pas vanaf 1 januariquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
kan het zijn dat het vakantiegeld is?
Dan kom je vandaag de dag nog wel doorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, maar ik heb nog 50 euro, dus het hoeft ook heul niet.
volgende week ook nog welquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:12 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Dan kom je vandaag de dag nog wel door
heur mquote:
heet pb idd problemen mee en ik baal ervan omdat ik niet wete waar die andere 540 vandaan komt en ik wil weten of het echt van mij is f dat ibg een fout gemaakt heeftquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:59 schreef Mathijz het volgende:
Alhoewel mijn saldo is wel omhoog gegaan, zonder de bijschrijving
das geen stufi, flikker op hierquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:12 schreef Agiath het volgende:
23-02-2007 192321900 KN: 06068279070201
INFORMATIE BEHEER GROEP
TEGEMOETKOMING STUDIEKOSTEN
FEBRUARI 2007
CORR.NR. 9356-88313-0-01
199,82 euro
lekker boeiendquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
das geen stufi, flikker op hier.
Ik heb "maar" 300 euro, maar dus ook met terug werkende krachtquote:
Een beetje creatief uitgaan en dan moet het toch een tijdje lukken!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:37 schreef Isdatzo het volgende:
mja met 70 euro doe je ook zo veel.. 1 weekendje
Gelukkig is de stufi niet mn enige bron van inkomsten.. dan kon ik net zo goed zwerver wordenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Een beetje creatief uitgaan en dan moet het toch een tijdje lukken!
Blijft behelpen als student natuurlijk
Jep.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Woon je nog thuis?
Weet ik niet. Vind het ook beter in SES passen, maar da's een taak voor de KLB mods.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
En waarom zit dit topic in de de Klaagbaak?
omdat het die ene dag dat je het krijgt positief is die ander 30 dagen zit je er weer op te wachten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
En waarom zit dit topic in de de Klaagbaak?
jep jepquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:10 schreef Memento-Mori het volgende:
752 is het maximum dus sowieso met lening. Dat is basis+aanvullend+lening
niet aanstellenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Mensen met 200 euro
Ik krijg maar 78 euro
Huh? Ik krijg het minimumquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
niet aanstellen
dat is 3 bier meer dan ik krijg![]()
ehh IK krijg het minimum..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Huh? Ik krijg het minimumHoe kan jij nou minder krijgen.
Ik zie nu pas dat het 90,77 is geworden i.p.v. 89,24.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:54 schreef crossover het volgende:
Waarom krijg ik dan 90,77?
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Kan zoiets niet vervroegd worden?
studenten horen geen auto te hebbenquote:Op zondag 11 maart 2007 12:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Moet je es een keertje gaan tanken tegenwoordig.
donaties zijn welkom kutkneusquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:30 schreef oor het volgende:
liggen jullie nog steeds wakker om jullie uitkering?
waarom donaties? je kan ook sparen? een beetje op eigen voeten aan geld komen? ik zie genoeg studenten die geld uitgeven aan troep en aan het eind van de maand op krentenbollen moeten leven. mensen doe wat aan je uitgavenpatroonquote:
Ga jij maar lekker werken voor een hongerloontje a 3 euro per uurquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:30 schreef oor het volgende:
ik zit niet meer op school. ik heb mijn jaren goed kunnen zorgen voor mijzelf. pappies en mammies geld is niet van mij. geld hoor je te verdienen. of je gebruikt het geld van de IB group ook echt voor je studie. dat ze ja aanmoedigen om een lening te nemen. dat is geen probleem maar dat je dan nog van de krentenbollen moet leven. maar wel een nieuwe telefoon hebt, en een nieuwe laptop hebt. dan doe je toch iets fout.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:51 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker werken voor een hongerloontje a 3 euro per uur![]()
En van pappies en mammies geld leven
Ik heb teminste een duurde ipod dan eenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:30 schreef oor het volgende:
Ik heb om een reden een lening genomen. In principe heb ik genoeg aan 300 euro om van te leven, maar ik heb 550 euro aan studiefinanciering aangevraagd omdat ik nu niet al wil gaan werken voor een laag loon. Dan werk ik liever later voor mijn geld van nu (oftewel lening), zodat ik nu ik nog jong ben de vrijheid heb om te doen wat ik wil zonder dat mijn geld na 1 avondje uit al op is.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:57 schreef oor het volgende:
[..]
ik zit niet meer op school. ik heb mijn jaren goed kunnen zorgen voor mijzelf. pappies en mammies geld is niet van mij. geld hoor je te verdienen. of je gebruikt het geld van de IB group ook echt voor je studie. dat ze ja aanmoedigen om een lening te nemen. dat is geen probleem maar dat je dan nog van de krentenbollen moet leven. maar wel een nieuwe telefoon hebt, en een nieuwe laptop hebt. dan doe je toch iets fout.
later ook dan ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:56 schreef Devolution het volgende:
omdat ik nu niet al wil gaan werken voor een laag loon.
23ste ofzo dacht ikquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:20 schreef mcDavid het volgende:
Is het al bijna weer zo ver?
zoals ik al zei is lenen geen probleem. maar gebruik dat geld dan ook alleen voor je studie. en ga dan niet lopen klagen nadat je stufi op is gegaan aan luxe artikelen. en dat je de laatste paar dagen voordat er weer uitgekeerd word op cup a soup moet leven.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:56 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik heb om een reden een lening genomen. In principe heb ik genoeg aan 300 euro om van te leven, maar ik heb 550 euro aan studiefinanciering aangevraagd omdat ik nu niet al wil gaan werken voor een laag loon. Dan werk ik liever later voor mijn geld van nu (oftewel lening), zodat ik nu ik nog jong ben de vrijheid heb om te doen wat ik wil zonder dat mijn geld na 1 avondje uit al op is.
Vrienden van mij hebben slechts de basisstufi en werken vrij veel, maar ondertussen betalen pappie en mammie alles voor ze (verzekering, auto, school etc.). Een van mijn vrienden is zelfs gestopt met zn studie en is van plan om een jaar fulltime te werken in een supermarkt, en ook hij leeft van zn pappies centen. Go zelfstandigheid!
Doet hij dat dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:30 schreef oor het volgende:
[..]
zoals ik al zei is lenen geen probleem. maar gebruik dat geld dan ook alleen voor je studie. en ga dan niet lopen klagen nadat je stufi op is gegaan aan luxe artikelen. en dat je de laatste paar dagen voordat er weer uitgekeerd word op cup a soup moet leven.
hij quote mij: Ik heb om een reden een lening genomen.quote:
nu nog hopen dat je het goed besteedquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
houdt je bek man.
weet jij wat de redenen voor mn geld-tekort zijn? Nee? Nou dan.
Niet iedereen heeft het zo breed kneus. En ik krijg sowieso alleen de basisbeurs van 71 euro nogwat.
je kan ook normaal reageren. kneus, en houd zelf je bek. kneus.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
houdt je bek man.
weet jij wat de redenen voor mn geld-tekort zijn? Nee? Nou dan.
Niet iedereen heeft het zo breed kneus. En ik krijg sowieso alleen de basisbeurs van 71 euro nogwat.
Waaaaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:47 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
nu nog hopen dat je het goed besteed![]()
nog zo'n figuur.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waaaa [afbeelding] Iemand vergeet een accolade, die verbrast duidelijk al zijn geld in de kroeg!
Wat een mooie zin tochquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:58 schreef Het_Biertje het volgende:
veel mensen met een luxe probleem hiertrouwens auto's verzekeringen etc.
Ik nietquote:
Hoeveel moet jequote:Op zondag 11 maart 2007 19:24 schreef mcDavid het volgende:
Volgens mij kun je bij die lui uit groningen goedkoper lenen!
meldt!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:21 schreef diertjuh het volgende:
Iemand zorgtoeslag al ontvangen?
Jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:21 schreef diertjuh het volgende:
Iemand zorgtoeslag al ontvangen?
quote:
ik krijg tot aan de zomervakantie ~ 280 stufi. + 200 KB + 37 euro zorg = 517 euroquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:08 schreef Dos37 het volgende:
valt tegen
Kinderbijslag. Laatste keerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:11 schreef Dos37 het volgende:
Was KB waarom krijg ik dat niet.
das toch voor je oudersquote:
Ik krijg dan ook 200euro van de 260 ofzo.quote:
Hier ook, maar direct ook weer wegquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hier ook, maar direct ook weer weg!
Ik heb nog loon overquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hier ook, maar direct ook weer weg!
das dan behoorlijk kut voor jequote:Op woensdag 21 maart 2007 16:49 schreef Dizzee het volgende:
nog geen zorgtoeslag
nog geen loon
nog geen huurtoeslag
nog geen studiefin.
8167897quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:34 schreef cultheld het volgende:
Ik sta nog 833 in de plus. Maar toch is de stufi ook welkom
.
Ik krijg 2 euro 55quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:52 schreef Vakkie_W het volgende:
Wanneer krijgen we de no-claim terug?
behandeling bij kaakchirug kost je wel knaken. tenminste, bij mij wel, krijg niets terug.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:47 schreef cultheld het volgende:
Volgens mij in april. Ik heb nergens gebruik van gemaakt (tenzij je tandartscontrole meerekent), zit bij de Menzis, maar heb vooralsnog geen bericht gehad.
Ah, dat moet ik nog laten doenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:49 schreef Dizzee het volgende:
[..]
behandeling bij kaakchirug kost je wel knaken. tenminste, bij mij wel, krijg niets terug.![]()
mijn huisgenoot zit ook bij menzis en heeft ergens vorige week al bericht gehad.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:47 schreef cultheld het volgende:
Volgens mij in april. Ik heb nergens gebruik van gemaakt (tenzij je tandartscontrole meerekent), zit bij de Menzis, maar heb vooralsnog geen bericht gehad.
quote:Sander zegt (13:15):
saldo 1234
ABN AMRO zegt (13:15):
Het saldo op je rekening eindigend op 1234 is EUR xxxxx (13:14, 23-03-2007).
IB-groep niet of Postbank niet??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:36 schreef Muck het volgende:ze hebben het gewoon niet overgemaakt!
ik hang nu met een telefoniste aan de lijn...
IB-groep nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
IB-groep niet of Postbank niet??
Ophangen! Aan de hoogste boom!
![]()
ik heb gezegd dat dat bijzonder slecht uitkomt (is ook zo) en ze gaan maandag een spoedbetaling doenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:49 schreef -skippybal- het volgende:
Baal je van. Krijg je dan waarschijnlijk pas volgende maand, bij je volgende stufi.
Als je geluk hebt![]()
quote:
Het is mijn eerste keer stufiquote:
Ag dan krijg je volgende maand het dubbelequote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is mijn eerste keer stufi! Dus zal wel wat mis zijn gegaan. Dat terwijl we het aan de balie van het IB hebben geregeld
Ik krijg deze maand wel 200 aan kinderbijslagquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:48 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ag dan krijg je volgende maand het dubbele![]()
hear himquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:18 schreef Dos37 het volgende:
oppppppppp
Volgens mij gaat het gewoon zo dat het voor de IB altijd het goedkoopst is!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:36 schreef Renesite het volgende:
Weet iemand dit?
Is stufi vooraf voor de maand april of achteraf? Want ik krijg per de 2e kwartaal van 2007 stufi (april) Krijg ik het dan eind maart of eind april?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:24 schreef coltje87 het volgende:
Het is binnen, en gelijk alweer opGeld is stom
dat is niet zo moeilijk, als er op dezelfde dag rekeningen worden betaald, of hij stond rood en dat werd met stufi aangevuld, dan heb je er nog niks aanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar man, gelijk de zelfde dag alles op maken?
Er lagen idd nog een paar rekeningen op me te wachten. Dat wordt veel extra werken deze maand.. Gelukkig volgende week jarig ($$), scheelt weer..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is niet zo moeilijk, als er op dezelfde dag rekeningen worden betaald, of hij zij stond rood en dat werd met stufi aangevuld, dan heb je er nog niks aan
Da's waar!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is niet zo moeilijk, als er op dezelfde dag rekeningen worden betaald, of hij stond rood en dat werd met stufi aangevuld, dan heb je er nog niks aan
Dus ik krijg het meteen volgende maand?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:11 schreef cultheld het volgende:
Dat controleren doen ze altijd achteraf.
Morgen dan maar ff doen! Anders kan ik mijn seizoenskaart niet betalen voor volgend seizoenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:13 schreef cultheld het volgende:
Als je je vóór de eerste van die maand bij de gemeente hebt ingeschreven wel ja.
hier ook...quote:
geef mij 's wat danquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:51 schreef zquing het volgende:
hahaha, die van mij is pas over een weekje op
quote:
uhuquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:53 schreef Black-Death het volgende:
Wordt de Tegemoetkoming Scholieren opdezelfde dag betaald als de stufi?
quote:
yupquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:18 schreef ScarFace- het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met studiefinanciering?
Kun je het gewoon aanvragen als je 18 bent en nog op school zit?
Dan moet je tegemoetkoming scholieren hebben. Basistoelage krijg je sowieso, is geen lening verderquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:18 schreef ScarFace- het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met studiefinanciering?
Kun je het gewoon aanvragen als je 18 bent en nog op school zit?
Je kan aanvullende beurs altijd aanvragen, moeten je ouders een jaarverslag inleveren van hoeveel ze evrdienen etc. en op basis daarvan krijg je een hoeveelheid aanvullende beurs.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:24 schreef Paran0id het volgende:
Mijn ouders zijn inmiddels een half jaar gescheiden. Mijn moeder zie ik eigenlijk nooit meer, heb ik nu recht op een aanvullende beurs? Krijg nu ongeveer 90 euri per maand (HBO).
Dat zal eind april zijn, maar het is ook wel eens voorgekomen dat het pas in juni kwam.. Afwachten dus maar..quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:26 schreef Grimm het volgende:
[..]
Je kan aanvullende beurs altijd aanvragen, moeten je ouders een jaarverslag inleveren van hoeveel ze evrdienen etc. en op basis daarvan krijg je een hoeveelheid aanvullende beurs.
Weet iemand al wanneer we de belasting centen krijgen?
quote:
Dat is een hele ingewikkelde procedure en er zijn aantal manieren waarop dat zou kunnen. Ik heb het allemaal doorlopen (heeft +- 15 maanden geduurd voordat ze het er over eens waren dat ik recht had op max aanvullende beurs). Als je wat meer informatie wilt kun je me even PM'en of toevoegen op MSN.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:24 schreef Paran0id het volgende:
Mijn ouders zijn inmiddels een half jaar gescheiden. Mijn moeder zie ik eigenlijk nooit meer, heb ik nu recht op een aanvullende beurs? Krijg nu ongeveer 90 euri per maand (HBO).
Klopt, ik kreeg toen ook ineens onwijs veel geld!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:50 schreef Roellio het volgende:
Wat wel relaxed is... Die aanvullende beurs betalen ze met terugwerkende kracht op het moment dat je 'm toegekend krijgt.
Overigens wel pas vanaf het 1e moment van aanvraag, niet vanaf wanneer je er eigenlijk recht op had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |