Raboquote:
www.ikdoeeencursus.nlquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:44 schreef Leonos het volgende:
Stelletje paupers hier, ga werken ofzo
Krijg jij met werken iedere dag geld danquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:44 schreef Leonos het volgende:
Stelletje paupers hier, ga werken ofzo
Jaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:50 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Krijg jij met werken iedere dag geld dan![]()
dat is altijd zoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Aan mn saldo te zien heb ik het (postbank), maar ik zie niks staan bij het rijtje overschrijvingen.
Keihard gaan zeiken dat je het nog niet binnen hebt!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Aan mn saldo te zien heb ik het (postbank), maar ik zie niks staan bij het rijtje overschrijvingen.
niks van zeggen johquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Overschrijving zie ik ook nog niet en ben erg benieuwd want heb belachelijk veel dus is een fout gemaakt denk ik
Ja zodat je de komende maanden krom kan liggen om het terug te betalenquote:
inderdaad dat gan we dus niet doen, ik verwacht overigens ook salaris maar dat kan nooit zoveel zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja zodat je de komende maanden krom kan liggen om het terug te betalen
jewah, ik wil meerquote:
dan muj de lening anslingerenquote:
Dus jij hebt het ook nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:06 schreef Viking84 het volgende:
Toen ik nog bij de Postbank zat, kreeg ik de stufi een dag later pas. En nu ik overgestapt ben is Postbank weer het snelst. Nou gelukkig is de ABN op alle andere fronten beter
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |