Weet je dat wel zeker?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:12 schreef Misstique het volgende:
Heel veel drinken en dus plassen.
Gaat het daar echt sneller van over?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:12 schreef Misstique het volgende:
Heel veel drinken en dus plassen.
Die eet ik sowieso elke dag 2/3.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:13 schreef Biancavia het volgende:
Sinaasappel.
Wat voor kruiden doe je er dan in?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:13 schreef 2ndSky het volgende:
ja ik ook al
boven 'n stomende kruidenmix hangen helpt
voor de overige klasgenoten kan de erg vervelend zijn. Zit je zwaar te concentreren en dan hoor je dat gesnotter naast/achter je.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:17 schreef N.icka het volgende:
Het gaat vanzelf over , je kan het niet versnellen . En wat heb je nou voor last van een verkoudheid als je exame moet doen?
Watje
Als ik verkouden ben is dat meestal erger dan bij de meeste mensen - een week lang 's nachts niet kunnen slapen van het niezen en hoesten, moeilijk eten en drinken omdat het er langs m'n neus weer uitkomt, slecht concentratievermogen etc. Andere mensen die ik hoor : Ik ben toch zoo verkouden "en dat ze dan 1 keer niezen op een hele middag, vind ik dus niet verkouden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:17 schreef N.icka het volgende:
Het gaat vanzelf over , je kan het niet versnellen . En wat heb je nou voor last van een verkoudheid als je exame moet doen?
Watje
Ook dat.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:22 schreef wise het volgende:
[..]
voor de overige klasgenoten kan de erg vervelend zijn. Zit je zwaar te concentreren en dan hoor je dat gesnotter naast/achter je.
Ze hebben daar iets voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:22 schreef wise het volgende:
[..]
voor de overige klasgenoten kan de erg vervelend zijn. Zit je zwaar te concentreren en dan hoor je dat gesnotter naast/achter je.
En je neus snuiten maakt ook echt totaal geen geluid en zoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:31 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ze hebben daar iets voor uitgevonden.
[afbeelding]
echt wtf gewoon
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:17 schreef N.icka het volgende:
Watje
Je snuit voor paar seconden je neus en hoeft daarna halfuur niet meer te snotteren.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:36 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
En je neus snuiten maakt ook echt totaal geen geluid en zo
Dat zeg ik dus, dat noem ik niet echt verkouden als je maar 1 keer in het half uur je neus moet snuiten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:57 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Je snuit voor paar seconden je neus en hoeft daarna halfuur niet meer te snotteren.
Ik heb onlangs in iets van 6 uur tijd 5 pakjes zakdoeken volgesnoten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:00 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus, dat noem ik niet echt verkouden als je maar 1 keer in het half uur je neus moet snuiten.
Dat had ik vorige week ook. Blegh.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:30 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik heb onlangs in iets van 6 uur tijd 5 pakjes zakdoeken volgesnoten.
Dan heb je 't echt wel gehad met die verkoudheid. Bah
Afgelopen dinsdag hier. Gelukkig gaat 't weer de goede kant op nu.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week ook. Blegh.
Ik heb de film nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:41 schreef Natalie het volgende:
[..]
Afgelopen dinsdag hier. Gelukkig gaat 't weer de goede kant op nu.
Enne, Happy Feet!
Ik denk altijd maar: een verkoudje duurt nooit lang. Het is heel (héél) naar, maar na een week is het weg en kun je er weer tegenaan. Maar merk ook dat veel mensen het geduld (of de tijd) niet hebben om rustig aan te doen tijdens hun verkoudheid. Ze stomen maar door omdat dat is wat de baas van ze verwacht.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb de film nog niet eens gezien, deze is uit de clip van Prince.
sorry offtopic
Eucalyptusquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:15 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Wat voor kruiden doe je er dan in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |