Dat verbaast mij niks eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:06 schreef the_undertaker het volgende:
Maandag 2 April reguliere uitzending
278.000 (5.5 markt aandeel)
vrije val![]()
Dat zou een legitieme reden kunnen zijn ware niet dat het marktaandeel ook gekelderd isquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:45 schreef Gert het volgende:
Het was gisteren heerlijk weer.
Iedereen zat te BBQ' en.
Dat belooft weinig goeds met de weersverwachtingen. Maar undertaker heeft gelijk, dan zou het marktaandeel hoger moeten zijn, dus het kan gewoon niet de enige oorzaak zijn tenzij alle DGK kijkers die-hard barbeque fans zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:45 schreef Gert het volgende:
Iedereen zat te BBQ' en.
Alweer? Dat belooft een lange, hete zomer te worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:45 schreef Gert het volgende:
Iedereen zat te BBQ' en.
Maar om 7 uur zit je weer met dat irritante RTL Boulevardquote:Op woensdag 4 april 2007 10:17 schreef partyyboyy het volgende:
Ze moeten het programma gewoon een half uur vervroegen. Ik kijk tenminste, met een hele hoop andere, de Wereld draait door. Of concurreert dat niet met elkaar omdat het voor intelligentere mensen is?
DWDD vind ik wel wat interessanter dan Boulevard, qua onderwerpkeuze, maar voor de rest is het net zult lichtvoetig en makkelijk te verteren vermaak. Bij mij concurreert het in ieder geval wèl.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:17 schreef partyyboyy het volgende:
Ze moeten het programma gewoon een half uur vervroegen. Ik kijk tenminste, met een hele hoop andere, de Wereld draait door. Of concurreert dat niet met elkaar omdat het voor intelligentere mensen is?
Idd, het was gisteren maar een matige bedoeling.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:59 schreef Mika25 het volgende:
Ik vind 352.000 nog best wel een redelijk aantal voor de uitzending van gisten. Ik heb weer eens gekeken en viel zowat in slaap bij Natasja "emotie", het was een waardeloze uitzending en als je dan toch nog 352.000 weet te scoren is dat netjes
"Tyfusreclame"? Die zes minuutjes? Buiten de door onszelf rijkelijk gesponsorde Publieke Omroep is er dan geen enkel programma wat je kan volgen zonder "tyfusreclame".quote:Op woensdag 4 april 2007 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
DWDD vind ik wel wat interessanter dan Boulevard, qua onderwerpkeuze, maar voor de rest is het net zult lichtvoetig en makkelijk te verteren vermaak. Bij mij concurreert het in ieder geval wèl.
Maar ik neem DGK sowiesó het liefst op. Tyfusreclame.
Ja dat was wat ik inderdaad bedoelde.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Of ze bedoelt dat de redactie in moet zien dat ze op de verkeerde koers zitten qua verhaallijnen en scriptjes.
Mij maakt het niet zoveel uit. Ik vind het zowaar zelfs wel (weer) vermakelijk de laatste weken, maar ik blijf er niet meer voor thuis en het mooie voorjaarsweer lijkt serieus door te gaan zetten...
Om die reden kijk ik ook niet naar CSI en ROME en een paar andere series. Ik koop de DVD's wel.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:21 schreef ItaloDancer het volgende:
"Tyfusreclame"? Die zes minuutjes? Buiten de door onszelf rijkelijk gesponsorde Publieke Omroep is er dan geen enkel programma wat je kan volgen zonder "tyfusreclame".
Dure grapquote:Op donderdag 5 april 2007 12:24 schreef Cynix ® het volgende:
Om die reden kijk ik ook niet naar CSI en ROME en een paar andere series. Ik koop de DVD's wel.
Programma's op de commmerciele zenders neem ik dan ook bij voorkeur op.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:21 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
"Tyfusreclame"? Die zes minuutjes? Buiten de door onszelf rijkelijk gesponsorde Publieke Omroep is er dan geen enkel programma wat je kan volgen zonder "tyfusreclame".
Uiteraard.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:51 schreef Gert het volgende:
...dat doet iederéén neem ik aan die die keus heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |