Gewoon een nieuwe voorspelling. Mocht iemand voortijdig afvallen volgende aflevering, dan krijg je daar punten voor a.d.h.v. de vorige voorspelling. Denk ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:21 schreef Stansfield het volgende:
Hoe doen we het eigenlijk? gewoon hetzelfde houden of wat is de bedoeling nu er geen persoon uitging deze week?
I second that.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe voorspelling. Mocht iemand voortijdig afvallen volgende aflevering, dan krijg je daar punten voor a.d.h.v. de vorige voorspelling. Denk ik..
I agreequote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Uiteindelijke winnaar: Renate Verbaan
Uiteindelijke verliezer: Paul Rabbering
De Mol: Inge Ipenburg
Dat zou inhouden dat je dan misschien wel 80 minpunten gaat krijgen? (8 afleveringen lang een afvaller verkeerd...)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:42 schreef RayMania het volgende:
Ik zit even alle scores voor de zekerheid te checken op fouten. Dan vraag ik mij eigenlijk af wat jullie het beste vinden. Als je de Mol fout voorspeld, dan krijg je -25 punten. Vinden jullie dat je dan ook -10 moet krijgen (in totaal dus -35), omdat je de juiste afvaller niet op de juiste plek had, of gewoon laten bij -25?
Nee, stel je voorspelt dat Liesbeth de Mol is, maar die valt af in aflevering twee af. Dan zou je dus -25 krijgen omdat jouw Mol eruit is, én eigenlijk ook -10 omdat jij een andere afvaller op de plek van afvaller twee hebt staan, in plaats van Liesbeth die afviel. Je zou dus maar één keer -10 krijgen, niet de hele tijd door.Voor de andere afleveringen geldt gewoon dezelfde regel, dus -10 als je er >=5 afzit. Wat ik dus bedoel, moet die -10 er ook nog bijkomen als je Mol in je lijstje er al uit is, of enkel houden bij -25?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat zou inhouden dat je dan misschien wel 80 minpunten gaat krijgen? (8 afleveringen lang een afvaller verkeerd...)
ooow in dat geval die tien punten er ook af!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, stel je voorspelt dat Liesbeth de Mol is, maar die valt af in aflevering twee af. Dan zou je dus -25 krijgen omdat jouw Mol eruit is, én eigenlijk ook -10 omdat jij een andere afvaller op de plek van afvaller twee hebt staan, in plaats van Liesbeth die afviel. Je zou dus maar één keer -10 krijgen, niet de hele tijd door.Voor de andere afleveringen geldt gewoon dezelfde regel, dus -10 als je er >=5 afzit. Wat ik dus bedoel, moet die -10 er ook nog bijkomen als je de Mol in je lijstje er al uit is, of enkel houden bij -25?
quote:
Ik twijfel ook nog steeds. Vooral omdat de afgelopen keren altijd al vrouwen de Mol waren. Dus het is nu een manquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
![]()
Jah blijf er stellig van overtuigd!!
Lees even dit topic door: WIDM 2007 #12 Wie o wie is de mol?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:44 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom heeft, bijna, iedereen Inge als mol?!
Hmmz.... maar toch ga ik voor Paul...quote:Op zondag 25 februari 2007 19:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Lees even dit topic door: WIDM 2007 #12 Wie o wie is de mol?.
Een afwijkende meningquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:16 schreef Svensational het volgende:
Uiteindelijke winnaar: Paul
Verliezer: Eva
De mol: Renate
Winnen doe ik de prono toch niet meer, heb gewoon dezelfde als vorige week gedaanquote:
Ik ga ook lachen! Aangezien ik Paul als Mol heb...quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:22 schreef Nesle het volgende:
Ik ga trouwens wel lachen als Inge het niet is
Ook al heb ik der zelf ook, dan hebben ze mooi misleidende hints gegeven.
Natuurlijk horen we dat volgende week pas.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:45 schreef Bartjebart het volgende:
Volgens mij krijgen we trouwens vanavond helemaal niet te zien wie de mol is, ik denk dat we dat volgende week, tijdens de laatste uitzending, te horen krijgen...
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:51 schreef BVO het volgende:
Paul wint, EvaRenate verliest, Inge is de mol.
klopt, staat ook zo bij mij in de gids... wel balen, want ik kan 't volgende week niet zienquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:45 schreef Bartjebart het volgende:
Volgens mij krijgen we trouwens vanavond helemaal niet te zien wie de mol is, ik denk dat we dat volgende week, tijdens de laatste uitzending, te horen krijgen...
Het is komende week niet, vanwege schaatsen en voetbal. De volgende uitzending na vanavond is de 15e.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
klopt, staat ook zo bij mij in de gids... wel balen, want ik kan 't volgende week niet zien
Nou in de gidsen staat anders wel gewoon dat volgende week de laatste aflevering is... naja we zullen wel zien dan...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is komende week niet, vanwege schaatsen en voetbal. De volgende uitzending na vanavond is de 15e.
Zie wieisdemol.nlquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou in de gidsen staat anders wel gewoon dat volgende week de laatste aflevering is... naja we zullen wel zien dan...
Het is toch echt pas 15 maart de laatste uitzending van WIDM.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou in de gidsen staat anders wel gewoon dat volgende week de laatste aflevering is... naja we zullen wel zien dan...
Er zal denk ik wel een eerste afvaller zijn in de finale, deze dan bestempelen als afvaller acht?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:49 schreef Bartjebart het volgende:
owke en hoe gaan we dat deze week aanpakken??
Beetje oneerlijk als niet bekend is dat dat degene is die het het slechtst heeft gedaan. Als dat wel bekend wordt gemaakt zou het wel kunnen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er zal denk ik wel een eerste afvaller zijn in de finale, deze dan bestempelen als afvaller acht?
Wat stel je dan voor??quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Beetje oneerlijk als niet bekend is dat dat degene is die het het slechtst heeft gedaan. Als dat wel bekend wordt gemaakt zou het wel kunnen.
Bingo. Het is geschiedde.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:23 schreef Charles.Darwin het volgende:
Winnaar: Paul
Verliezers: Renate, Eva
Mol: Inge
hier op Fok wel, maar op het werk ga ik met de volle mep naar huis: 80 keiharde euro'squote:Op donderdag 15 maart 2007 21:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een dramatische prono is het weer geweest.
Euh... ok... damn ik ben best goedquote:Op zondag 25 maart 2007 15:03 schreef RayMania het volgende:
Okay, dan eindelijk de uitslag. Het duurde effe, omdat Karel & Co besloten om twee verliezers te nemen, waardoor ik mijn Excel-sheet helemaal moest ombouwen.
Eerst de uitslagen van de afleveringen. Deze zijn allemaal anders geworden, omdat nu ook de voorspelde Mol, winnaar en verliezer (Renate én Eva zijn goed gerekend) zijn meegenomen in de puntentelling.
Aflevering #2
Winnaar: babette21. Voorspellingen: babette 21. Lijstje: Meerdere users.
Aflevering #3
Winnaar: faberic & Freezor. Voorspellingen: faberic. Lijstje: Meerdere users.
Aflevering #4
Winnaar: Bartjebart. Voorspellingen: -Vaduz-. Lijstje: Bartjebart & Andiyan.
Aflevering #5
Winnaar: -Vaduz-. Voorspellingen: hp38user. Lijstje: Meerdere users.
Aflevering #6
Winnaar: RayMania & -Vaduz-. Voorspellingen: RayMania. Lijstje: Andiyan, PM-girl & -Vaduz-.
Aflevering #7
Winnaar: -Vaduz-. Voorspellingen: -Vaduz-. Lijstje: Meerdere users.
Aflevering #8
Winnaar: Quispi & TheVulture. Voorspellingen: Meerdere users. Lijstje: Quispi & TheVulture.
En dan de eindstand. Met een totaal van 225 punten gaat de terechte overwinning naar -Vaduz-. Met 210 punten had hij ook de meeste punten gescoord met de voorspellingen. Het beste lijstje (65 punten) werd gepost door Bartjebart.
[afbeelding]
* RayMania schreeuwt Yeahinhoquote:Op zondag 25 maart 2007 15:13 schreef -Vaduz- het volgende:
![]()
Kan er nog een mooie avatar geregeld worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |