Nee, die mensen kom je ook niet tegen in de kroeg.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:48 schreef Fiduci het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven nog nooit iemand horen zeggen dat ze wel weer eens lekker uit wilde gaan, maar dat rokers hun barriere waren....
Dat jij t niet hoort betekent niet dat het een probleem is.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:48 schreef Fiduci het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven nog nooit iemand horen zeggen dat ze wel weer eens lekker uit wilde gaan, maar dat rokers hun barriere waren....
Andersom kunnen rokers jullie ook egoistisch noemen, "wij hebben er last van dus er mag niet gerookt worden...".quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:48 schreef sledge5hammer het volgende:
[..]
precies, egoistischer denken dan dat kan bijna niet. Wij hebben er geen last van dus moet het kunnen.
De anderen hebben er wel last van that's the big deal.......
Ja, want personeel rookt per definitie niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
The Big deal is dat personeel en klanten in een rookvrije omgeving wil werken/zitten, dus de aso's met hun peuken passen zich maar aan.
Dat vind ik een hele goede. Weten wij zeker dat we al onze klanten behouden!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:53 schreef pingu_ het volgende:
Waarom verbieden. o.O Laat de kroegbaas vrij om te beslissen of er rokers binnen mogen.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:53 schreef Pappie_Culo het volgende:
De enige aso's hier zijn de anti-rook lobbyisten die anderen hun wil willen opleggen en van een tussenweg niets willen weten.
Inderdaad dat bedoelde ik ook een paar posts hoger. Rokers egoistisch noemen? Jullie net zo door jullei wil door te zetten!
nee klopt, niet per definitie......maar dan kiezen ze er zelf voor.....nu hebben ze geen keuze.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:53 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ja, want personeel rookt per definitie niet.
dat heet democratie jongen.......er zijn nog altijd meer mensen die niet vroeger dood willen gaan dan die dat wel willen......dus we gaan toch wel gelijk krijgenquote:
Daarom moet de horeca ook alcoholvrij worden....dat gezeik met die nep gezelligheid en agressie moet ook afgelopen zijn. Vooral omdat daar zoveel mensen van naar de donder gaan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:58 schreef sledge5hammer het volgende:
[..]
dat heet democratie jongen.......er zijn nog altijd meer mensen die niet vroeger dood willen gaan dan die dat wel willen......dus we gaan toch wel gelijk krijgen![]()
Ik geloof geen zak van dat onderzoek dat die beste bewindspersoon in de welt heeft gelezen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:58 schreef sledge5hammer het volgende:
[..]
dat heet democratie jongen.......er zijn nog altijd meer mensen die niet vroeger dood willen gaan dan die dat wel willen......dus we gaan toch wel gelijk krijgen![]()
Kwestie van e/en en niet of/of.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik geloof geen zak van dat onderzoek dat die beste bewindspersoon in de welt heeft gelezen.
Sinds ik in mijn huis een mechanische ventilatie heb zitten er dus filters in. Als ik zie hoe smerig de buitenlucht filter is, dan valt die echt in het niet bij mijn binnenluchtfilter terwijl ik toch rook binnen.
Als ze zich echt om burgers zouden bekommeren zouden ze per direct hele strenge maatrgelen omtrent de uitstoot van verkeer moeten nemen.
Kutje cola komt ook om de hoek kijken, dit wordt leukquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat een zeikerds zeg, die rokers hier die zeuren dat niet-rokers hun wil opleggen
Yepquote:roken stinkt, is een smerige kutgewoonte en bijzonder ongezond.
Zodra we horeca hebben die verplicht is een x percentage van het totaal aantal vierkante meters rookvrij te hebben, hebben we dat voor elkaar.quote:ik kies er bewust voor niet te roken, waarom zou ik die troep dan alsnog moeten inademen als ik uitben, en iemand zich niet kan beheersen en zonodig zo'n teerstok op moet steken?
zie eerdere reactiequote:of erger, als ik zit te eten
niks viezer dan in een restaurant lekker je eten opeten, en dan een josti voor of achter je die zo'n stinkding opsteekt.
Rot op met dat stinkding ajbquote:anti rooklobby my ass
Ik heb geen enkel argument gezien voor een totaalverbod. Wel argumenten voor het verplicht invoeren van rookvrije ruimtes, desnoods minimaal 60% ofzo.quote:dat je jezelf de vernieling in wil helpen is je eigen keus, maar val mij niet lastig met die stinktroep.
bovendien heeft iedereen nu wat te kiezen.
niet gedwongen in die stinklucht uitgaan, maar een schone omgeving, en de rokers kunnen nog steeds roken, maar dan ff buiten.
niks mis mee, dus alsjeblieft zeg, niet zo piepen hoor.
Dat zie je verkeerd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:12 schreef Frollo het volgende:
Misschien ben ik het wel gewend omdat mijn vrouw rookt, maar ik merk het dus gewoon echt totaal niet als er ergens een peuk wordt opgestoken als ik zit te eten.
Dus als ik zo die huilies lees van 'mijn avond verpest', 'niks viezer dan dat in een restaurant een josti zo'n stinkding opsteekt', dan denk ik wel een beetje: ja, sorry hoor, misschien wíl je je dan wel gewoon ergeren.
Of zie ik dat verkeerd?
pardon?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kutje cola komt ook om de hoek kijken, dit wordt leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |