maar eisen klinkt ook nogal zwaarquote:Op zondag 25 februari 2007 01:17 schreef Silvieja het volgende:
Ik ben nu ook bijna 3 jaar single en vind het heerlijk. Op het begin had ik er wel moeite mee, maar tegenwoordig moet ik er echt niet aan denken om ooit weer met iemand iets te krijgen. Ik vind mijn leven leuk zoals hij nu is en moet er eerlijk gezegd niet aan denken om weer vast te zitten aan iemand. Misschien dat dit veranderd op het moment dat ik werkelijk verliefd word op iemand. Maar die kans is klein aangezien ik nogal wat eisen heb en bijna iedereen afvalt.
Ik heb geen ander nodig om mijn leven compleet te maken. Als ik een relatie zou beginnen, dan is dat omdat diegene mijn leven nóg leuker kan maken dan het nu al is.
Er staat dus geen tijd op. Sommige mensen die hebben de behoefte om altijd in een relatie te zitten, anderen niet. Een goede vriend van mij heeft al 34 jaar geen relatie, en heeft daar ook geenzins behoefte aan. Het is niet zo dat hij niemand kan krijgen, hij heeft een vlotte babbel, ziet er leuk uit en er zijn al talloze meiden hopeloos verliefd op hem geworden.. Maar hij ziet het gewoon niet zitten.
Ik heb eigenlijk maar 1 eis en die is; ik wil oprechte wederzijdse liefde.. En dat vind je niet snel. Mensen beginnen tegenwoordig te snel aan een relatie. En dat vind ik dom.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
maar eisen klinkt ook nogal zwaar
ik zou het liever voorkeuren noemen of ben je zo iemand die geen water bij de wijn doet? (een eis bij mij)
ip zou je tot aan je dood single kunnen blijven, maar ik begrijp TS hoor
ik overleef de single jaren gewoon door NU te genieten van mijn single jaren en zodra ik weer een relatie heb geniet ik van de voordelen van de relatie...
als een relatie weer teveel nadelen oplevert ben ik ook weer weg, het moet wel leuk blijven
noem die nadelen dan eens...quote:Op zondag 25 februari 2007 17:07 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk maar 1 eis en die is; ik wil oprechte wederzijdse liefde.. En dat vind je niet snel. Mensen beginnen tegenwoordig te snel aan een relatie. En dat vind ik dom.
En vrijgezel zijn is helemaal niet zo erg zoals veel mensen denken. Ik denk dat het hebben van een relatie meer nadelen heeft dan het vrijgezel zijn.
Je hebt ruzies (in een gezonde relatie), je zit altijd vast aan 1 sekspartner (na 2 jaar wordt dat aardig saai en eentonig, je hebt een schoonfamilie, je moet rekening met elkaar houden, je moet nadenken over een toekomst samen etc etc etc.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
noem die nadelen dan eens...
misschien ziet TS het dan weer zonniger in
en dan krijgt ie opeens een vriendin ofzo?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:14 schreef Gitanki het volgende:
tot ie doodgaat
leuk lijstje maar ik zie het niet als MEER nadelen...quote:Op zondag 25 februari 2007 17:29 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Je hebt ruzies (in een gezonde relatie), je zit altijd vast aan 1 sekspartner (na 2 jaar wordt dat aardig saai en eentonig, je hebt een schoonfamilie, je moet rekening met elkaar houden, je moet nadenken over een toekomst samen etc etc etc.
Ik heb op een gegeven moment bijna 2 jaar geen sex gehad, sta nu maandje of wat droog... maar tis soms wel verrot iddquote:Op maandag 26 februari 2007 20:45 schreef ghanib het volgende:
wow. Wat veel singles hier die echt al _jaren_ geen relatie hebben. Als ik single ben verlang ik naar een relatie, maar Iedere keer dat ik een relatie heb heb ik het gevoel dat ik niet meer vrij ben... best lastig.
Aan de mensen hierboven die echt al tijden geen relatie hebben gehad: hebben jullie veel one-night-stands? Zo nee, hoe red je het zo verschrikkelijk lang zonder seks? -/
Daar is de Die-Hard weer.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:49 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
*is 22 jaar single
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |