Is dat veranderd?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:34 schreef eer-ik het volgende:
het komt niet met de reguliere post he, da's het lastige.
Aangetekende stukken, hoe klein ook, worden bezorgd door de pakketbezorger.
Ben bang dat je daarop moet wachten...
En goed, anders kun je het morgen na 10:00 ophalen bij je postkantoor
Je weet maar nooit op t postkantoorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Is dat veranderd?
Heb na mijn studie een tijdje als postbode gewerkt en toen ook gewoon aangetekende brioeven bezorgd.![]()
en er is geen postbode die dat toestaat, tnt verstuurd alleen maar, wat erin zit is TNT en helemaal een postbode die het al druk genoeg is volkomen worst.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:39 schreef eer-ik het volgende:
je kunt het beste de brief openmaken, inhoud controleren en daarna pas tekenen.
Op het moment dat je tekent, ben je zelf verantwoordelijk voor de envelop
Ik zit nu hopen op een aardige postbode, eentje die ik langer ken van 't bezorgen hier. Die werkt vast wel mee.quote:Zending niet afgeleverd; zending is beschadigd. Retour afzender
De zending is helaas beschadigd. Deze kan/mag daarom niet meer worden afgeleverd, en zal door TNT Post worden teruggestuurd naar de afzender. Deze zal de zending binnen enkele dagen retour ontvangen.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:48 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind wel dit op de site van TNT :
[..]
Ik zit nu hopen op een aardige postbode, eentje die ik langer ken van 't bezorgen hier. Die werkt vast wel mee.![]()
Klopt dat heb ik al ns mee gemaakt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:03 schreef lucky_birdie het volgende:
Als een brief beschadigd op het kantoor binnenkomt, dan word de envelop in een plasticje gedaan en dichtgeseald met een briefje erbij dat de zending beschadigd is binnen gekomen op het kantoor...
Er gaat nogal eens iets mis of op het sorteercentrum of elders, in de tas van de postbode ofzo.... Bijna altijd met iets dat van waarde is. Met rekeningen gaat zelden wat misquote:en de postbodes die ik ken hebben echt wel betere dingen te doen dan alle enveloppen te openen..
er gaat nog wel eens wat mis op het sorteercentrum..
Ik wist dat ik er dichtbij zatquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:48 schreef deedeetee het volgende:
Een gouden trollbeads bedeltje met hartjes erop
De postbode kwam hem net brengen en ze vond het helemaal geen probleem om ff te checken of de enveloppe nog netjes dicht zat![]()
Pfff ik laat noooooooit meer gouden bedels opsturen![]()
Aanmaningen enzo verdwijnen ook altijd.. en rekeningen verdwijnen ook af en toe.. brieven van deurwaarders verdwijnen ook regelmatigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:34 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Klopt dat heb ik al ns mee gemaakt.
[..]
Er gaat nogal eens iets mis of op het sorteercentrum of elders, in de tas van de postbode ofzo.... Bijna altijd met iets dat van waarde is. Met rekeningen gaat zelden wat mis![]()
'Mijn' deurwaarder kwam ze elke keer hoogstpersoonlijk brengen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:50 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
Aanmaningen enzo verdwijnen ook altijd.. en rekeningen verdwijnen ook af en toe.. brieven van deurwaarders verdwijnen ook regelmatig![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |